Gå til innhold

Kjæresten vil ikke slikke meg lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper lukt og smak er et problem. Når du ikke engang gidder å kommunisere med han så skjønner jeg ikke hva du syter over 

Anonymkode: a0d70...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du selv sier så kan det jo ha vært en gang at det f.eks var litt ekkel smak/lukt, dopapir eller kanskje eggløsningsslim (om du bruker å ha det). Tror igrunnen jeg hadde sendt en melding å spurt. Jeg hadde syns det hadde vært for kleint å spør face to face 😅

Anonymkode: 68763...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, klart akkurat dette ikke er bare enkelt å ta opp med en kjæreste tidlig i et forhold, særlig når som ts sier han er ukomfortabel med å snakke om sex. 

Er selv nærmest avhengig av oralsex i eget forhold, så hadde da vært fortvilet og skitnervøs hvis det plutselig ble problemer rundt dette.

 Så mye kan jeg lett leve meg inn i.

Håper ts og kjæresten får til å snakke om dette og at svarene hun får ikke er for nedslående. 

Han har jo gitt henne veldig klare forventninger, så må lure litt på hva han har drevet på med.

Er mann og forstår meg bare ikke på menn som ikke liker å slikke uten masse forbehold og krav, så der har jeg null å bidra med, dessverre.

 

 

 

 

Anonymkode: b0d1a...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så dumt av han å selge seg inn som om det er noe han liker hvis han egentlig ikke gjør det 😕

Skjønner godt at du blir ukomfortabel. Slik en sårbar posisjon, umulig å nyte å bli slikket hvis man hele tiden tenker på om han synes en er ekkel.

Mannen min tar kun initiativ til å slikke hvis han vet at jeg er nydusjet og stusset eller barbert, og likevel er det sjeldent. Mens han blir sugd nesten hver gang vi har sex. 

Anonymkode: c4480...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tipper lukt og smak er et problem. Når du ikke engang gidder å kommunisere med han så skjønner jeg ikke hva du syter over 

Anonymkode: a0d70...33a

Jeg kommuniserer vanligvis åpent om det meste, men han holder ting mer inne enn meg og jeg vil uansett ikke presse han til noe han ikke har lyst til. 

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at han ikke er ego i resten av forholdet? 

Anonymkode: e97be...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt han med i dusjen en dag og virkelig vist at jeg vasker meg godt nedentil. Kanskje latt han vaske meg også?

Hvis han da fortsatt ikke går ned på deg rett etter dusjen når dere har sex så hadde jeg sagt rett ut at du savner at han slikker deg. Får du ikke et svar da så må du spørre rett ut. Og jeg skjønner veldig godt at det er fryktelig kleint å gjøre! Man er jo redd for svaret selvfølgelig. 

Anonymkode: 3eefd...92e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (15 minutter siden):

Altså hvorfor ikke spørre han hvorfor han ikke vil det lenger? Han må jo kunne komme med en grunn?

Fordi jeg tenker at han kommer til å si at det er fordi jeg er ekkel og at det kan ødelegge det vi har som faktisk fungerer. 

Klarer ikke å se hva som kan være så ille at man ikke klarer å prøve igjen en annen gang, så er litt redd for svaret.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså, jeg har ikke vært nydusjet hver gang han har slikket meg så muligheten for at noe kan ha vært ekkelt er jo der (hadde normal hygiene). Men har aldri vært renere enn de siste to månedene, mye på grunn av dette, så det er liten risiko for eventuell gjentakelse da.

Jeg har bare spurt én gang og hintet én gang, for jeg takler dårlig avvisning.

Er også veldig klar over egen lukt, så det er ikke det som er problemet. 

TS

 

Anonymkode: 90e00...0b2

Du er klar over egen lukt sier du...men har du tenkt at det du kjenner av lukt vil andre oppfatte annerledes? Jeg liker ikke min egen lukt dere nede, mens alle menn og nåværende samboer sier det ikke lukter noe egentlig, sånn mild duft av rent underliv, og smaker godt. Men personlig så kjenner jeg en lukt, og jeg liker den ikke. 

Og kan være omvendt også, at du ikke kjenner en lukt men han kjenner en lukt smak.  
Så om man har godt et par timer uten å vaske seg der nede og så skal partneren slikke er det stor sjangs at noe der nede lukter og smaker mye mer enn når man er nydusja.

Anonymkode: 93268...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her.

Er ganske sikker på at han vil si nei hvis jeg spør direkte, for det er åpenbart noe som plager han.

Han er ikke egoistisk ellers så tror ikke det er latskap heller.  Det som tenner han aller mest er at jeg kommer, og han fingrer meg gjerne lenge og ofte. 

Vil helst ha et åpent og ærlig forhold, men han vegrer seg mer for å ta opp problemer enn meg og han er ikke like vant med å snakke åpent om sex...

Anonymkode: 90e00...0b2

Åpenhet og fullstendig ærlighet. Det er de to viktigste brikkene i et godt samliv. Gi han det og krev det samme tilbake. Og det får du kun ved å snakke med han. Tør å spørre og snakke om alt. Tro meg, på sikt så får dere et trygt forhold uten sjenanse. 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Fordi jeg tenker at han kommer til å si at det er fordi jeg er ekkel og at det kan ødelegge det vi har som faktisk fungerer. 

Klarer ikke å se hva som kan være så ille at man ikke klarer å prøve igjen en annen gang, så er litt redd for svaret.

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Altså vil du være med en som synes du er ekkel?

Herregud noen uheldige slikkinger har vel alle hatt, det kommer man over så fort man blir kåt igjen hvis man elsker og begjærer kjæresten sin

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Hvor har dere lært om sex? en persons sexliv er ikke en byttehandel. Når ts (og vi andre) har sex så velger vi om vi har lyst eller ikke har lyst til å ha nettopp sex. Vi velger når og om og hvordan. 

Vi er ikke byttehandlere som forhandler om sex eller suging i bytte mot husly eller slikking eller et varmt måltid mat. og, nei, det er ingen forskjell på å suge noen for å få slikking i «betaling» og å suge noen mot annen valuta. En av slike valutaer er penger.

Dere sier rett ut - for å bruke klartekst - at ts driver prostusjon. Det er over grensen av frekt.

Og tenker dere slik selv? Ok. Prostitusjon er lov. Men kanskje ikke så bra i lengden.

Anonymkode: e3159...a14

Prostitusjon? Hva for en konklusjon er det?

I både kjærlighetsforhold og sex, gjør man ting for hverandre, for å glede partneren sin. Om ts egentlig ikke får noe ut av suging, men gjør det fordi partneren nyter det, kan hun like gjerne slutte med det når hun ikke får tilsvarende nytelse tilbake. Det handler om å gi og ta, ikke kjøp og salg.

Anonymkode: 20647...116

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du er klar over egen lukt sier du...men har du tenkt at det du kjenner av lukt vil andre oppfatte annerledes? Jeg liker ikke min egen lukt dere nede, mens alle menn og nåværende samboer sier det ikke lukter noe egentlig, sånn mild duft av rent underliv, og smaker godt. Men personlig så kjenner jeg en lukt, og jeg liker den ikke. 

Og kan være omvendt også, at du ikke kjenner en lukt men han kjenner en lukt smak.  
Så om man har godt et par timer uten å vaske seg der nede og så skal partneren slikke er det stor sjangs at noe der nede lukter og smaker mye mer enn når man er nydusja.

Anonymkode: 93268...148

Ja, det kan vel sikkert hende men han har jo slikket meg mange ganger så tipper det heller var ett uheldig tilfelle. Har aldri fått klager tidligere heller.

Jeg dusjer hver dag og ofte før vi har sex så hvis det var problemet så kunne han bare valgt å slikke meg når jeg nylig har dusjet da.

intexus40 skrev (31 minutter siden):

Åpenhet og fullstendig ærlighet. Det er de to viktigste brikkene i et godt samliv. Gi han det og krev det samme tilbake. Og det får du kun ved å snakke med han. Tør å spørre og snakke om alt. Tro meg, på sikt så får dere et trygt forhold uten sjenanse. 

Takk, skal prøve.

Loff77 skrev (13 minutter siden):

Altså vil du være med en som synes du er ekkel?

Herregud noen uheldige slikkinger har vel alle hatt, det kommer man over så fort man blir kåt igjen hvis man elsker og begjærer kjæresten sin

Nei, vil jo egentlig ikke det da. Men har virkelig ikke fått inntrykk av at han syns det utenom dette problemet. Vet ikke hva jeg skal tro egentlig.

JEG vet jo ikke hva han har opplevd så kan jo bare tenke meg at det er noe helt sykt ekkelt da... 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Prostitusjon? Hva for en konklusjon er det?

I både kjærlighetsforhold og sex, gjør man ting for hverandre, for å glede partneren sin. Om ts egentlig ikke får noe ut av suging, men gjør det fordi partneren nyter det, kan hun like gjerne slutte med det når hun ikke får tilsvarende nytelse tilbake. Det handler om å gi og ta, ikke kjøp og salg.

Anonymkode: 20647...116

Vil ikke være i et forhold der man finregner på hva den andre gjør og presser på for å få det som man vil. Begge bør kunne ha overskudd til å glede den andre uten å måtte få noe tilbake hele tiden. Men det bør jo være en viss balanse til slutt så klart. 

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må spørre. Dette gnager på deg. 

Du sier at det er et nytt forhold. Det er så mye fint man kan gjøre sammen hvis man begynner å snakke sammen. Så jeg er optimistisk om at dette er en kneik som det er verdt å komme over.

Men dersom han blir overrumplet eller noe, så kan det hende at du får et spontant svar som sårer, men som ikke var gjennomtenkt eller genuint.

Så jeg tenker at det er en "Jeg trenger å snakke med deg om noe. Hvordan burde vi gjøre det?". Og kanskje du kan begynne med om det er noe HAN liker spesielt godt som dere kan gjøre mer av. Fordi du vil gjerne at dere skal finne ut av ting. Og når man har snakket om hva han liker så kan man også snakke om hva du liker. 

Det er litt vanskelig å takle svar som "alt er bra. jeg trenger ingenting" dersom det sies på en slik måte at han prøver å unngå temaet og ikke vil at det skal bli din tur til å snakke om det du liker. I mine øyne er det "litt" rart å ikke ville snakke om noe man ville snakke om var bra. Hvis dere hadde vært på en bra ferie, f.eks, så ville man jo fremdeles ville snakke om den. Men det letteste er kanskje å si at du vil snakke om dette, men at det kanskje ikke passet så godt "nå" allikevel.

Noe har han jo meninger om siden han har endret på hva dere gjør i senga.

Men det er ganske rart dersom han blir suget ofte nå og ikke nevner det som en ting som han liker i senga.

 

Men, som jeg sa innledningsvis, det er både befriende og godt for dere begge å kunne snakke om hva dere liker. Det er i mine øyne ikke noen motsetning med å finne hverandre spennende og det å snakke helt rett frem om hva man liker. Det ødelegger ingenting av mystikken.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kommuniserer vanligvis åpent om det meste, men han holder ting mer inne enn meg og jeg vil uansett ikke presse han til noe han ikke har lyst til. 

TS

Anonymkode: 90e00...0b2

Er jo veldig dumt om han har lyst til å slikke deg, men siden det lukter/smaker vondt så kan han ikke gjøre det, og det er ganske vanskelig å si til partneren sin at de lukter/smaker vondt. Det er ikke verre enn at du spør hvorfor han plutselig ikke vil slikke deg lenger, og om det er fordi du lukter/smaker vondt eller er slurvete med rengjøringen. Da åpner du for at han kan lufte meningene sine og det er ikke noe å bli såret for om svaret er at ja, du har slurvet med rengjøringen. Da vet du at du må vaske deg litt bedre. Eventuelt at noe ikke er som det skal være i underetasjen, men slikt merker man jo fort selv. En ting er om du får en negativ bemerkelse på noe du IKKE kan fikse - for eksempel utseende, slik du er skapt. En annen ting er det om det er snakk om noe så enkelt som hygiene. 

Anonymkode: a0d70...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MuffinStud skrev (4 minutter siden):

Jeg tror du må spørre. Dette gnager på deg. 

Du sier at det er et nytt forhold. Det er så mye fint man kan gjøre sammen hvis man begynner å snakke sammen. Så jeg er optimistisk om at dette er en kneik som det er verdt å komme over.

Men dersom han blir overrumplet eller noe, så kan det hende at du får et spontant svar som sårer, men som ikke var gjennomtenkt eller genuint.

Så jeg tenker at det er en "Jeg trenger å snakke med deg om noe. Hvordan burde vi gjøre det?". Og kanskje du kan begynne med om det er noe HAN liker spesielt godt som dere kan gjøre mer av. Fordi du vil gjerne at dere skal finne ut av ting. Og når man har snakket om hva han liker så kan man også snakke om hva du liker. 

Det er litt vanskelig å takle svar som "alt er bra. jeg trenger ingenting" dersom det sies på en slik måte at han prøver å unngå temaet og ikke vil at det skal bli din tur til å snakke om det du liker. I mine øyne er det "litt" rart å ikke ville snakke om noe man ville snakke om var bra. Hvis dere hadde vært på en bra ferie, f.eks, så ville man jo fremdeles ville snakke om den. Men det letteste er kanskje å si at du vil snakke om dette, men at det kanskje ikke passet så godt "nå" allikevel.

Noe har han jo meninger om siden han har endret på hva dere gjør i senga.

Men det er ganske rart dersom han blir suget ofte nå og ikke nevner det som en ting som han liker i senga.

 

Men, som jeg sa innledningsvis, det er både befriende og godt for dere begge å kunne snakke om hva dere liker. Det er i mine øyne ikke noen motsetning med å finne hverandre spennende og det å snakke helt rett frem om hva man liker. Det ødelegger ingenting av mystikken.

Du har nok rett i at jeg må ta det opp, takk for tips :)

Jeg er egentlig veldig åpen og snakker mye om sex, ganske likt den måten du skisserer her. Men han er ikke vant til det og stiller ikke like mye spørsmål tilbake. Men jeg må kanskje prøve å snike det inn i en sånn samtale ja.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jo veldig dumt om han har lyst til å slikke deg, men siden det lukter/smaker vondt så kan han ikke gjøre det, og det er ganske vanskelig å si til partneren sin at de lukter/smaker vondt. Det er ikke verre enn at du spør hvorfor han plutselig ikke vil slikke deg lenger, og om det er fordi du lukter/smaker vondt eller er slurvete med rengjøringen. Da åpner du for at han kan lufte meningene sine og det er ikke noe å bli såret for om svaret er at ja, du har slurvet med rengjøringen. Da vet du at du må vaske deg litt bedre. Eventuelt at noe ikke er som det skal være i underetasjen, men slikt merker man jo fort selv. En ting er om du får en negativ bemerkelse på noe du IKKE kan fikse - for eksempel utseende, slik du er skapt. En annen ting er det om det er snakk om noe så enkelt som hygiene. 

Anonymkode: a0d70...33a

Ja, enig. Han syns jeg ser bra ut så det er heldigvis ikke det nei.

Skjønner bare ikke hvorfor han ikke prøver igjen, hvis jeg slurvet med rengjøringen for to måneder siden så kunne han fort funnet ut at jeg aldri gjør det nå lenger i hvert fall.

Problemet er at hvis jeg tar det opp og får et svar så vil det nok være vanskelig å slappe av og ikke tenke på svaret når han evt skulle slikke meg senere, så hadde foretrukket at dette gikk over av seg selv.

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han bare egentlig ikke er så glad i det som du fikk inntrykk av i starten?

Jeg hadde en flørt med en fyr og vi havnet til sengs noen ganger, og etter sexen snakket vi veldig fritt om sex generelt. Jeg er ekstremt åpen om og interessert i sånt, og det får også andre til å åpne seg.

Uansett, da innrømmet han der vi lå der at han egentlig ikke var spesielt glad i å slikke, hadde aldri vært det og kom aldri til å bli det. Og det er jo en ærlig sak, det.

Han hadde gått ned på meg da, men jeg innså jo der og da at dette bare var på menyen i starten fordi han følte en forpliktelse, og at det sikkert kom til å bli forsvinnende lite av det i lengden om jeg ble sammen med han.

Jeg tror mange kan føle de er litt programforpliktet til å kjøre den standard dansen med at jeg slikker deg litt, du suger meg litt, så putter vi penis i vagina. Så gjør man det selv om man ikke er spesielt glad i det eller får noe ut av det selv. Men blir man sammen så vil det jo etter hvert bli tydelig at han/hun egentlig ikke er verdens største fan av å suge/slikke.

Elsker du å bli slikket, så må du finne deg noen som elsker å gjøre det. De er også mye bedre på det.

Anonymkode: 604e0...2fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig han bare egentlig ikke er så glad i det som du fikk inntrykk av i starten?

Jeg hadde en flørt med en fyr og vi havnet til sengs noen ganger, og etter sexen snakket vi veldig fritt om sex generelt. Jeg er ekstremt åpen om og interessert i sånt, og det får også andre til å åpne seg.

Uansett, da innrømmet han der vi lå der at han egentlig ikke var spesielt glad i å slikke, hadde aldri vært det og kom aldri til å bli det. Og det er jo en ærlig sak, det.

Han hadde gått ned på meg da, men jeg innså jo der og da at dette bare var på menyen i starten fordi han følte en forpliktelse, og at det sikkert kom til å bli forsvinnende lite av det i lengden om jeg ble sammen med han.

Jeg tror mange kan føle de er litt programforpliktet til å kjøre den standard dansen med at jeg slikker deg litt, du suger meg litt, så putter vi penis i vagina. Så gjør man det selv om man ikke er spesielt glad i det eller får noe ut av det selv. Men blir man sammen så vil det jo etter hvert bli tydelig at han/hun egentlig ikke er verdens største fan av å suge/slikke.

Elsker du å bli slikket, så må du finne deg noen som elsker å gjøre det. De er også mye bedre på det.

Anonymkode: 604e0...2fb

Altså... han blir aldri så hard som da han slikket meg og vi hadde sykt bra sex etterpå, så det er absurd hvis han egentlig ikke liker det. 

Men mulig han får samme effekt av å fingre meg og liker det bedre. Aner ikke.

 

Anonymkode: 90e00...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...