Gå til innhold

Dere kvinner med små bryster, hvilken bh bruker dere??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lovis Fenja skrev (1 time siden):

Men sports-bh er jo altfor stramt🤔

Jeg merker knapt at jeg har på sports-bh... Vel og merke så lenge jeg har riktig størrelse. De som er for små er stramme og ubehagelige...

Bruker sports-bh hver dag på jobb. Har funnet noen superbehagelige på NewYorker.

Anonymkode: 54a9f...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Batteri said:

Jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er å finne ut hvilken str som er riktig for deg. Jeg brukte konsekvent 75B helt til jeg var 44, da gikk jeg til en undertøysbutikk og fant ut at jeg egentlig var en 70E. Myyyyyyye behageligere å ha på BH nå 😄

Enig. Jeg gikk fra 80A til 70D etter å ha vært i undertøysbutikk 😄

Anonymkode: dc6fe...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg bruker 65E eller 65D og har små pupper, eller en håndfull som TS skriver. Husk at en 65D har like store cuper/pupper som en 75B... 

Høres ut som TS bruker feil størrelse, som så veldig mange andre. 

Anonymkode: f6aa3...f56

Jeg brukte også 65E - da jeg hadde silikon. Det spørs hvem man mener det skulle være en håndfull for, altså. Det var i hvert fall ikke for meg. For min mann sine store never var det en god håndfull. Jeg fikk implantatene tatt ut for noen år siden, og gikk ned til str 65C. Nå er de akkurat en håndfull for meg. 

Ts, jeg bruker denne som jeg kjøper på kappahl (tror de har den på sparkjøp også). Finnes i mange forskjellige farger, sitter godt og er behagelig på, siden den er uten spiler, og gir en fin silhuett. Vatterte innlegg som kan tas ut. Ingen problemer med at det blir tomt i toppen når man sitter som en potetsekk i sofaen, eller at bh'en får gapende tomrom på midten når man ligger. 

Anonymkode: b2e09...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha fokusert på å finne riktig størrelse, og droppet å dra på kjeder ala Change osv. for å finne det ut. Skal man ha riktig størrelse må man måle litt mer enn bare over og under brystet, og det gjør de (heldigvis? :P) ikke på butikkene. 

Prøv denne før handleturen:

https://www.abrathatfits.org/calculator.php

Anonymkode: eae54...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg merker knapt at jeg har på sports-bh... Vel og merke så lenge jeg har riktig størrelse. De som er for små er stramme og ubehagelige...

Bruker sports-bh hver dag på jobb. Har funnet noen superbehagelige på NewYorker.

Anonymkode: 54a9f...3b4

Men da trener du vel med noen som er strammere? Jeg klarer liksom ikke tenke meg at samme bh både holder puppene på plass når man løper og er behagelig å sitte i sofaen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det fine med å ha små pupper er jo å slippe BH 😅

Anonymkode: 416d9...cd4

Eller ikke....

Jeg har små og de jeg har er veldig spisse. Så uten bh ser det ut som jeg har på meg en miniversjon av Madonnas ikoniske cone-bras 🤣

Og DET er ikke lekkert.

Anonymkode: 4cc0b...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...