Gå til innhold

Dere kvinner med små bryster, hvilken bh bruker dere??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det fine med å ha små pupper er jo å slippe BH 😅

Anonymkode: 416d9...cd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Low wire triangle fra Change. Mariah er den desiderte favoritten.

I forhold til hvavjeg alltid hadde brukt måtte jeg også ned en str i omkrets og da opp flere cup. Så dra innom en butikk og prøv første gang.

Anonymkode: 4cc0b...aec

Bruker også Low wire triangle fra Change. Er veldig fornøyd med undertøyet der. De har medlemsrabatt i dag. Men nettsiden funker ikke og man får ikke lagt inn rabatten, dessverre.

Anonymkode: 37ecf...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bruker bh, så er det bralets i bomull fra Calvin klein eller sånne spileløse fra Ella M

Anonymkode: 610b5...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker spileløse braletter som jeg bare tar over hodet 😄 Finner mange fine på Zalando 

Anonymkode: 38d80...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du har jo ikke små pupper?

Anonymkode: 86083...374

Du vet at 65D = 70C = 75B, ikke sant? :)

Jeg har selv en håndfull, og har brukt 60E. Som også er samme cup.

Nå bruker bh uten wire, og har det mye mer behagelig.

Anonymkode: 9cb42...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestiller Calvin Klein sine t-skjorte-BH-er i Str 65B fra Zalando. Synes det er et mareritt å handle bh i butikk. Billig-kjedene er ikke konsekvente i (små) størrelser, og de dyre butikkene er oftest utsolgt i min størrelse.

Anonymkode: 2cd2d...ed6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 75A og har ikke egentlig tenkt over at det er noe problem å finne bher. Kan kjøpe hvor som helst. Eneste jeg har erfaring med er at de med mye padding ofte "gaper" mer. Hvis du vil unngå det er det best med spileløse, de sitter tettere på huden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker til daglig spileløse bh-er som ser og føles ut som en enklere versjon av en sports-bh. De holder alt greit på plass, så lenge jeg ikke løper eller hopper rundt, noe jeg heller ikke pleier å gjøre. Men de gjør absolutt ingenting for å forme brystene. Til finere anledninger bruker jeg en "ordentlig" bh kjøpt på undertøysbutikk. Den strammer godt, så den gidder jeg ikke bruke til daglig ettersom jeg ikke har bruk for så mye støtte.

Anonymkode: dc6fe...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosaprosa20 skrev (31 minutter siden):

Bruker 75A og har ikke egentlig tenkt over at det er noe problem å finne bher. Kan kjøpe hvor som helst. Eneste jeg har erfaring med er at de med mye padding ofte "gaper" mer. Hvis du vil unngå det er det best med spileløse, de sitter tettere på huden

Da bruker du feil str. Gå ned til 70 og opp til B-cup.

Mange bh kjennes for stramme rundt midjen når de prøves, men som med et par gode jeans må de gå's til.

Anonymkode: 4cc0b...aec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sports bh hver dag😂

Anonymkode: 2a98a...f05

jeg også!

Anonymkode: a0cfe...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 70b/75a, litt etter formen.

Men formen er viktig! Ganske billige bh'er fra hm/cubus sitter fint på meg. Absolutt alle jeg har kjøpt fra Zalando har gått i retur. Prøvde bestille marks and spencer stroppeløs i 75a, der kunne jeg hatt en hel appelsin ekstra oppi cupen... Samtidig var dem sykt vond på, fordi cup var plassert aaaaalt for tett for meg... 

Anonymkode: 54a9f...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

jeg også!

Anonymkode: a0cfe...306

Men sports-bh er jo altfor stramt🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke få sagt nok hvor viktig det er å finne ut hvilken str som er riktig for deg. Jeg brukte konsekvent 75B helt til jeg var 44, da gikk jeg til en undertøysbutikk og fant ut at jeg egentlig var en 70E. Myyyyyyye behageligere å ha på BH nå 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det fine med å ha små pupper er jo å slippe BH 😅

Anonymkode: 416d9...cd4

Jeg gjør det fordi jeg syntes at klærne sitter finere på meg da. Har både bred brystkasse og brede skuldre, så jeg syntes det ser så "guttete" ut hvis ikke😅  Også har jeg selvfølgelig sånne brystknopper som skal vise gjennom alt, i tillegg..

Håper at denne tråden holder seg aktiv i lang tid🙈

Anonymkode: 856e5...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM bh'er funker fint på jobb, men den hives av så fort jeg kommer inn døra hjemme. Ligger ikke på egen sofa i eget hjem med bh

Anonymkode: 43470...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...