Gå til innhold

Dere kvinner med små bryster, hvilken bh bruker dere??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så med å finne bh.. Har ikke helt flate bryster, men en såkalt "håndfull".. Sliter med å finne bh som passer, for hvis jeg ligger på siden eller sitter i sofaen så blir bh som en veranda, veldig vanskelig å forklare,men ser ikke ut som det er noe bryster der! Tips? 

Anonymkode: 94a59...818

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper noen push-up på H&M. Har 75B. Bruker ikke BH hjemme. Driter iallall i hvordan de ser ut når jeg ligger på sofaen. 
Jeg er ikke så forfengelig av meg

Anonymkode: 15fa8...713

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Low wire triangle fra Change. Mariah er den desiderte favoritten.

I forhold til hvavjeg alltid hadde brukt måtte jeg også ned en str i omkrets og da opp flere cup. Så dra innom en butikk og prøv første gang.

Anonymkode: 4cc0b...aec

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du bruker riktig storrelse? Kanskje trenger du en mindre cup eller en større, men strammere rundt? Er ikke noen ekspert selv. 

Anonymkode: 86083...374

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker enten ingenting eller Calvin Kleins. Synes vanlig bh er ubehagelig å ha på, så trenger slike som jeg bruker. 

Anonymkode: 718d5...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte 75b frem til jeg ble 30. da ble det 80b,85c, og nå 90C 😂 Aner ikke hva som skjedde, er fortsatt normalvektig. Så alt kan skje!

Anonymkode: a1709...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75 D, likevel syns jeg puppene mine er ganske små (en håndfull) og går mer enn gjerne UTEN bh.

Syns virkelig synd på de som har så store pupper at de må ha bh for å støtte opp.

Anonymkode: afb21...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Brukte 75b frem til jeg ble 30. da ble det 80b,85c, og nå 90C 😂 Aner ikke hva som skjedde, er fortsatt normalvektig. Så alt kan skje!

Anonymkode: a1709...1bd

Jo du har lagt på deg. Både rundt midja og selve puppene. Har du veid deg siden den gang?

Anonymkode: afb21...8e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, pass på å ha riktig omkrets (bh’en skal sitte ganske stramt). Er den for vid vil bh’en ikke samle inn puppene på riktig måte. E.g bh-skåler i str som 75a/b havner under armhulene på meg.  Jeg har små pupper, bruker egentlig 60E (kjøper da i hovedsak på Change), men kjøper også 65D på Cubus (budsjett-versjon). Cubus har ok pushup bh’er. Føler meg ikke komfortabel i bh’er uten noe som helt innlegg/pushp dessverre.  

Anonymkode: 68b84...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Disse er helt nydelig behagelige på for meg som får vondt av spiler som trykker mot ribbenene. Disse er spileløse. Jeg bruker str 75 A.

https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-t-skjorte-bh-whitegrey-an681a02w-a11.html

Anonymkode: a345a...b84

Ps. De er lett polstret og gir en fin siluett/figur av brystene.

Anonymkode: a345a...b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Først og fremst, pass på å ha riktig omkrets (bh’en skal sitte ganske stramt). Er den for vid vil bh’en ikke samle inn puppene på riktig måte. E.g bh-skåler i str som 75a/b havner under armhulene på meg.  Jeg har små pupper, bruker egentlig 60E (kjøper da i hovedsak på Change), men kjøper også 65D på Cubus (budsjett-versjon). Cubus har ok pushup bh’er. Føler meg ikke komfortabel i bh’er uten noe som helt innlegg/pushp dessverre.  

Anonymkode: 68b84...65a

Du har jo ikke små pupper?

Anonymkode: 86083...374

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ps. De er lett polstret og gir en fin siluett/figur av brystene.

Anonymkode: a345a...b84

Den var fin,og ser veldig behagelig ut

Anonymkode: f35a4...a02

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den var fin,og ser veldig behagelig ut

Anonymkode: f35a4...a02

Ja, jeg elsker de 🥰

Anonymkode: a345a...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75a (fra cubus, HM osv) bruker 75b fra calvin klein. Har en haug med bh'er fra change, der forsøker de alltid å prakke på for små størrelser som klyper i huden og lager valker. Det er ikke nødvendig når man har så små pupper, jeg kan jo uten problemer gå uten.🤣 Hjemme går jeg uten bh, bruker aldri undertøyet fra change...synes det er ubehagelig, underbuksene skjærer inn i rumpa. Bruker nesten bare calvin klein og noen få bh'er fra hm og lindex. Synes egentlig det er godt utvalg for små pupper i billigbutikkene.

Anonymkode: a8d11...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du har jo ikke små pupper?

Anonymkode: 86083...374

Jeg bruker 65E eller 65D og har små pupper, eller en håndfull som TS skriver. Husk at en 65D har like store cuper/pupper som en 75B... 

Høres ut som TS bruker feil størrelse, som så veldig mange andre. 

Anonymkode: f6aa3...f56

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du har jo ikke små pupper?

Anonymkode: 86083...374

Jo. Veldig grovt tilnærmet er størrelsene slikt: 60e = 65d = 70c = 75b/a = Liten håndfull. 

Anonymkode: 68b84...65a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...