Ænema Skrevet 4. april 2022 #241 Del Skrevet 4. april 2022 var ikke noe sjokkerende avslutning dessverre. så det for meg slik mitt inntrykk av linni er. men nå har jeg noe inside information fra en av exene hennes så....... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 4. april 2022 #242 Del Skrevet 4. april 2022 det kan jeg ikke røpe, da det vil avsløre episoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 4. april 2022 #243 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg er ikke en gang LITT overrasket over hva Linni tar av avgjørelser. Hver gang hun sender ut en fyr, er det:"Men vi MÅ være venner, daah, så kan jeg komme og besjøke deeeeeg, venneeeen!" Når det er det som er fokuset hennes, altså nye "vennskap" med en drøssevis av menn som er betatt av henne, skjønner jeg godt at hun ikke vil binde seg til én. Mye gøyere å leke litt rundt og ha en evig skare av beilere rundt seg. Hun er fortsatt ikke voksen. No surprise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 4. april 2022 #244 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg synes hun valgte fornuftig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. april 2022 #245 Del Skrevet 4. april 2022 Spoiler Dette visste jeg. Hun hadde en nær venn/relasjon før tv serien så at hun fant kjæreste på tv ble bare for dumt. Linni snurrer hver en mann rundt lillefingen og trenger ikke en tv serie for å finne kjæreste. Nå begynner enda en serie om henne; Linnis verden. Altså det er nok nå! Finnes andre intressange folk enn hun. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 4. april 2022 #246 Del Skrevet 4. april 2022 Xstrella skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Dette visste jeg. Hun hadde en nær venn/relasjon før tv serien så at hun fant kjæreste på tv ble bare for dumt. Linni snurrer hver en mann rundt lillefingen og trenger ikke en tv serie for å finne kjæreste. Nå begynner enda en serie om henne; Linnis verden. Altså det er nok nå! Finnes andre intressange folk enn hun. SÅ enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 4. april 2022 #247 Del Skrevet 4. april 2022 Spoiler Jeg ser på nå. Joakim er bra dum som spør Birger om daten, rett før han drar på date med Linni. Og så bli sjalu og spør Linni om det. Tåpelig oppførsel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 4. april 2022 #248 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg synes det virket ekte det hun hadde med Rolf-Erik, synd hun ikke ga det en sjanse… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 4. april 2022 #249 Del Skrevet 4. april 2022 Omg! For en slutt! Stakkars flotte mannfolk, hvorfor tvinge dem til å vise så forbaska mye følelser, og det på Tv? 😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. april 2022 #250 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg kjenner at nå orker jeg ikke mer av den dama. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solya Skrevet 4. april 2022 #251 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg likte Linni helt til jeg så siste episode. Falsk. Hun har fått egen reality serie, Mission accomplished 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. april 2022 #252 Del Skrevet 4. april 2022 Spoiler Makan til surr. Discovery + kunne brukt pengene på noe annet, enn å betale Linni for nok et tafatt datingprogram. Ingen bombe at hun ikke fant den store kjærligheten. Tror neppe hun har noe problem med å få seg noe utenfor skjermen. Rett å slett tåpelig hele greia. Å nå får hun jammen meg et program til, hva er det som er så spesielt med den dama? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 4. april 2022 #253 Del Skrevet 4. april 2022 4 hours ago, Xstrella said: Hide contents Dette visste jeg. Hun hadde en nær venn/relasjon før tv serien så at hun fant kjæreste på tv ble bare for dumt. Linni snurrer hver en mann rundt lillefingen og trenger ikke en tv serie for å finne kjæreste. Nå begynner enda en serie om henne; Linnis verden. Altså det er nok nå! Finnes andre intressange folk enn hun. Du visste jo også at det ble Birger, så nei, dette visste du ikke.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 4. april 2022 #254 Del Skrevet 4. april 2022 4 hours ago, Frk.Show said: Jeg synes det virket ekte det hun hadde med Rolf-Erik, synd hun ikke ga det en sjanse… Hun sa også til Rolf-Erik, foran de andre gutta, at hvis hun skulle ha en feriekjæreste der og da, hadde det blitt Rolf-Erik.. Da burde de kanskje tatt hintet. Men både Birger og Joakim tok avvisning pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 4. april 2022 #255 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Det var en skuffende avslutning. Jeg var sikker på at hun skulle velge Birger. Det så ut som siste daten deres var veldig fin også så det var litt overraskende. Det var mange flotte og snille mannfolk med, og jeg synes det var litt merkelig at hun ikke ville stå igjen med en, som hun ønsket å bli mer kjent med. Begynner å lure på intensjonene med å bli med i programmet. Endret 4. april 2022 av J.E 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 4. april 2022 #256 Del Skrevet 4. april 2022 Centimeteren skrev (49 minutter siden): Du visste jo også at det ble Birger, så nei, dette visste du ikke.. I følge vinterferien på instagram ja. Men hun blir jo venner med alle så det var vel derfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. april 2022 #257 Del Skrevet 4. april 2022 Det har vært åpenbart gjennom hele programmet at det ikke har vært kjæreste-emner der. Kun en det har sett ut til å ha vært en fysisk connection med ( men ikke som kjæreste-emne) og det var Rolf-Erik. Mens de andre gutta er mer partyvenner og afterski-materiale. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kapteinsupertruse Skrevet 4. april 2022 #258 Del Skrevet 4. april 2022 Nå er det like før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. april 2022 #259 Del Skrevet 4. april 2022 Dette blir for dumt. Begynner også å tvile på hennes intensjoner. Reklame for den nye serien hennes? Stakkars menn som kasta bort tid å energi🙉🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 4. april 2022 #260 Del Skrevet 4. april 2022 Merkelig…hun er ikke lagd for å ha kjæreste hun da. Når du får flere flotte menn og har kjemi med flere av de, så er det ikke godt nok til å date videre en gang..? nei.. håper ikke det blir en sesong 2😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå