Svennis Skrevet 6. april 2022 #301 Del Skrevet 6. april 2022 A4. skrev (5 timer siden): Nei, han er håndverker ☺️ Har du hans fulle navn? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 6. april 2022 #302 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) Svennis skrev (2 timer siden): Har du hans fulle navn? 😜 Har glemt. Han er en tømrer (?) som ligner på Morten Ramm i utseende, bare mørkere hår og skjegg. Han var all over hennes snap-konto etter forrige brudd. (Og pusset såklart opp leiligheten hennes gratis) Endret 6. april 2022 av totti_1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 6. april 2022 #303 Del Skrevet 6. april 2022 Emilie88 skrev (16 timer siden): Kan det være Rolf Erik? 🤷♀️ Sjekk bildene fra se og hør. Fy søren det liknet! Og Hemsedal er ikke langt unna Valdres. Jeg håper sånn det er han 😂 🙈 just a feeling.... Nei, det med Rolf Erik var en gimmick for å få folk til å tro hun ville ha en «vanlig» fyr. Ser for deg han leve på party på Michaels? Ser jo mange damer går på den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 6. april 2022 #304 Del Skrevet 6. april 2022 Svennis skrev (5 timer siden): Har du hans fulle navn? 😜 Ja, men det kommer jeg ikke til å dele ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. april 2022 #305 Del Skrevet 6. april 2022 Xstrella skrev (På 5.4.2022 den 7.56): Intervju med Birger. De har ikke hatt kontakt siden siste innspilling. Hadde aldri reklamert slik for programmet om det endte slik, men mulig de får betalt for det? Uansett helt idiotisk opplegg. ☺ Det er nok en del av dealen at de må promotere det. I hvertfall er det sånn for skuespillere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 6. april 2022 #306 Del Skrevet 6. april 2022 A4. skrev (1 time siden): Ja, men det kommer jeg ikke til å dele ☺️ Google Linni Meister og Morten. Da får du svar😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 6. april 2022 #307 Del Skrevet 6. april 2022 bonsaijenta skrev (3 minutter siden): Google Linni Meister og Morten. Da får du svar😉 er det eksen hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 6. april 2022 #308 Del Skrevet 6. april 2022 Syntes det er frekt at folk omtrent presser Rolf Erik på henne, fordi de selv syntes han var så fantastisk. Trodde man var i mot tvangsekteskap i Norge, men man begynner jo å lure når man leser i kommentarfeltet og alle bare "Du SKULLE valgt Rolf Erik, han er den rette for deg" basert på de klippene vi har sett på tv. Tenk på alt som ikke kom med i klippen og tenk på alt som ikke ble filmet. Herregud. La folk få velge selv hvem de vil date eller være sammen med! Forøvrig mener jeg ellers at hun nok visste lenge før finalen at det ikke kom til å bli noe, og jeg har full forståelse for at produksjonen nok presset på for at hun skulle fullføre alle episodene, men jeg har liten forståelse for at hun valgte å dra inn sønnen sin i dette - når hun visste at hun ikke kom til å velge noen. Det syntes jeg var skikkelig ekkelt og jeg mista virkelig respekten for henne. Han har allerede hatt 2 stefedre å forholde seg til, som hun har vært forlovet med begge to, han bør få være i fred frem til hun har funnet en hun kan slå seg til ro med. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 6. april 2022 #309 Del Skrevet 6. april 2022 Vel, noen påsto her inne at hun hadde kjæreste hjemme når det ble slutt med eksen og når hun deltok på kjæreste programmet. Jeg trodde ikke på det. Om det er samme kjæreste nå etter som før er det for dumt å bli med på et slikt program og lure både produksjonen og guttene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 7. april 2022 #310 Del Skrevet 7. april 2022 29_j skrev (7 timer siden): Hvem Morten? Hvis du følger henne på snap, kan du ikke ha unngått Morten i 2020, samt i hele fjor vinter, sommer, høst og vinter. Nå etter programmet startet har hun holdt ham vekk fra sm 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 7. april 2022 #311 Del Skrevet 7. april 2022 Huldra9 skrev (9 timer siden): Hvis du følger henne på snap, kan du ikke ha unngått Morten i 2020, samt i hele fjor vinter, sommer, høst og vinter. Nå etter programmet startet har hun holdt ham vekk fra sm Damn. Du hadde rett hele tiden. Jeg skylder deg en beklagelse. Hun hadde en type hele tiden, men meldte seg på et realityprogram for å finne drømmeprinsen. Jeg tar et lite forbehold om at Morten ikke er den personen hun dater nå, men regner med du har rett. Og dette dro hun sin elskede Dennis med på? Da er du rimelig kynisk. Kanskje hun kommer med en unnskyldning i sitt nye realityprogram om at forholdet med Morten var på pause, men det kan vi regne med er bullshit. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 7. april 2022 #312 Del Skrevet 7. april 2022 Huldra9 skrev (På 3/23/2022 den 1.03): Hun har hatt kjæreste hele tiden, så dette er bare penger inn 23 mars. Hør på Huldra9 🤌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. april 2022 #313 Del Skrevet 7. april 2022 Se og hør har et bilde der hun sitter på ryggen til daten sin. En ting til. Dama har helt normale og fine lepper, likevel fyller hun på med restylane. Hvorfor?? Og jeg så reklamen for det nye programmet hennes og hun snakker om puppene sine som om hun er 17 år. Damen blir 37 år til jul....🙄🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abcdefu Skrevet 8. april 2022 #314 Del Skrevet 8. april 2022 Xstrella skrev (15 timer siden): Se og hør har et bilde der hun sitter på ryggen til daten sin. En ting til. Dama har helt normale og fine lepper, likevel fyller hun på med restylane. Hvorfor?? Og jeg så reklamen for det nye programmet hennes og hun snakker om puppene sine som om hun er 17 år. Damen blir 37 år til jul....🙄🤦♀️ Ho påstår leppene er elte at ho ikke har fylt de og at vippene er ekte 😅 sier det eneste ho fiksa er puppene. Dama er full i bullshit. Takler hun ikke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abcdefu Skrevet 8. april 2022 #315 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg syns det ser ut som Rolf Erik i bildene i se og hør om dere zoomer inn på brillene til linni ser man ansiktet hans… ligner på han. Men stakkars fyr uansett. For ho har ett kk forhold til Morten og flørta heftig med han. Ho liker oppmerksomheten ifra menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linebekk Skrevet 8. april 2022 #316 Del Skrevet 8. april 2022 Stakkars mann, uansett hvem det ble. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 8. april 2022 #317 Del Skrevet 8. april 2022 Abcdefu skrev (2 timer siden): Jeg syns det ser ut som Rolf Erik i bildene i se og hør om dere zoomer inn på brillene til linni ser man ansiktet hans… ligner på han. Men stakkars fyr uansett. For ho har ett kk forhold til Morten og flørta heftig med han. Ho liker oppmerksomheten ifra menn Hvordan er du sikker på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 8. april 2022 #318 Del Skrevet 8. april 2022 Abcdefu skrev (4 timer siden): Jeg syns det ser ut som Rolf Erik i bildene i se og hør om dere zoomer inn på brillene til linni ser man ansiktet hans… ligner på han. Men stakkars fyr uansett. For ho har ett kk forhold til Morten og flørta heftig med han. Ho liker oppmerksomheten ifra menn Ligner ikke for 5 øre. Denne artikkelen underbygger at det er Morten, men gutta er for høflige til å si der rett ut. Birger outer henne nesten... https://www.seher.no/kjendis/jeg-er-99-prosent-sikker-pa-hvem-det-er/75785181 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra9 Skrevet 8. april 2022 #319 Del Skrevet 8. april 2022 Bildet taler vel for seg selv. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 8. april 2022 #320 Del Skrevet 8. april 2022 Beyblade skrev (På 6.4.2022 den 23.05): Syntes det er frekt at folk omtrent presser Rolf Erik på henne, fordi de selv syntes han var så fantastisk. Trodde man var i mot tvangsekteskap i Norge, men man begynner jo å lure når man leser i kommentarfeltet og alle bare "Du SKULLE valgt Rolf Erik, han er den rette for deg" basert på de klippene vi har sett på tv. Tenk på alt som ikke kom med i klippen og tenk på alt som ikke ble filmet. Herregud. La folk få velge selv hvem de vil date eller være sammen med! En annen ting er at Rolf Erik ikke virker SÅ interessert selv. Han sier, noen av gutta her han begynt å få for mye følelser for Linni- Altså har han ikke får det selv! 😅 Så hvorfor er han fantastisk egentlig? Bare fordi han ikke er en fasadefyr betyr ikke det at han er seriøs heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå