Gjest gjest 0 Skrevet 6. mars 2006 #361 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja fy søren så dårlig shopaholic var!!! Jeg ble kjempeskuffa. Dommerne klarte ikke kle seg en gang jo! hun ene hadde dytta store olabukser i korte støvletter... Ikke veldig pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. mars 2006 #362 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei sveis.. EL tester er litt stressende ja, Jeg ble kjempelei første gangen jeg prøvde det men så kjøpte jeg en ny pakke og den gangen fikk jeg jo positivt etter tre tester så det var kjempegøy... Bilkjøringa går nok bra, oppkjøringen også Bare slapp av og ikke stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 6. mars 2006 Ja fy søren så dårlig shopaholic var!!! Jeg ble kjempeskuffa. Dommerne klarte ikke kle seg en gang jo! hun ene hadde dytta store olabukser i korte støvletter... Ikke veldig pent!! ← Ja!!? Forrige gang Shopaholic gikk, så hadde vi ikke TV3 og jeg var så lei meg for at jeg ikke fikk sett det - for jeg er jo så glad i å kjøpe klær Men de hadde da bare rare klær??! Jeg er ikke så glad i å følge moten så slavisk som det der... jeg vil liksom kle meg i det jeg liker... så det der ble litt for spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei sveis.. EL tester er litt stressende ja, Jeg ble kjempelei første gangen jeg prøvde det men så kjøpte jeg en ny pakke og den gangen fikk jeg jo positivt etter tre tester så det var kjempegøy... Bilkjøringa går nok bra, oppkjøringen også Bare slapp av og ikke stress ← Er litt usikker på om det var lurt å begynne å teste, ja... Jeg skal ta test nummer 4 imorgen, så kanskje jeg får klaff da? Blir bekymret for at jeg ikke skal få noe utslag = ikke ha eggløsning... Huff... For nå kan jeg jo ihvertfall ikke stoppe?? Også skjønner jeg jo ingenting av den svake streken?? Og det er ikke noen som egentlig har greid å gi meg noe overbevisende svar på det her inne heller. Altså om eggløsningen var innenfor rekkevidde når jeg fikk svak strek isteden for ingen strek? Og idag fikk jeg omtrent ingen strek i det hele tatt :klø: Kontrollstreken har vært sterk og fin alle dagene da. Tror uansett at jeg må bestille meg en Clear Blue digital test fra billigteste.dk. Vi ska jo bli gravide nå, Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #365 Del Skrevet 7. mars 2006 Svak strek er negativ, vertfall på el tester fra billigteste.. Kontrollstreken må være sterkere enn den andre streken Lykke til med prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 7. mars 2006 Og testen var negativ idag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #367 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 7. mars 2006 Tenk om jeg aldri... i hele mitt liv... får positiv EL-test??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Fremdeles ingen eggløsning Skal lese om hormonspiral og forsøke å finne ut hvor lang tid det skal ta før eggløsningen kommer i gang igjen. Men: Det er sol ute, jeg er ferdig på jobb om 5 minutter og jeg har fått bonus inn på kontoen!! Så nå skal jeg på shopping Endret 8. mars 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 9. mars 2006 Helvetes kjøretimer!! Men idag hadde jeg forhåpentlig vis min siste. På mandag er det oppkjøring!! Jeg må stå!! Jeg MÅ. For nå makter jeg seriøst ikke mer av dette!! Og så har tiden kommet for å bare snakke om hva jeg gjør feil. Grrr.... Alt jeg gjør bra kommer i bakleksa nå, fordi vi må fokusere på det jeg gjør galt. Kjørelæreren sier at det kan gå bra på mandag, hvis jeg konsentrerer meg maks. Helst ville han ha ventet enda en måned Og så gjentok han at han ikke likte at jeg hadde tatt så få timer den siste måneden, for han mener jeg trenger timer Og når han kommer og henter meg hjemme, kommenterer han at det er snø og is på bilen min For å "ta meg" for at jeg ikke har øvelseskjørt dagen før Kjørelæreren er kjempegrei altså, men jeg blir så leeeeeeeeeei... Og nå er jeg på jobb da (som jeg også er lei av... ) Og på grunn av kjøretimen må jeg jobbe til kl. 17.30 isteden for til kl. 16. Igår var det en litt bedre dag og Ephemera var på shopping Kjøpte en offwhite, heklet bolero med lange ermer, en sandfarget, heklet omslagskardigan med store masker (skikkelig sommerlig og fin!), ansiktskrem, shampo, balsam, hårkur... Da dro jeg hjem pga sulten, sliten og redd for å bruke opp alle pengene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 9. mars 2006 Og by the way så orket jeg ikke engang å ta eggløsningstest idag... Jeg tror ikke jeg har noe eggløsning denne måneden... Og brystene mine er allerede ømme og har vært det en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. mars 2006 #372 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor fant du offwhite heklet bolero? Har ikke vært i butikker på en evighet - trenger nye klær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg fant den på Cubus, av alle steder. Jeg kjøper omtrent aldri klær der, men denne så jeg ved en tilfeldighet. Veldig fin Finnes også i brun, turkis og eplegrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. mars 2006 #374 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm - spørs om det blir en liten tur innom KBS ikveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #375 Del Skrevet 9. mars 2006 Hehe... ja, ikke sant Jeg lurer på om jeg har lyst på en sånn i brun også... De er ikke sånn kort-korte da, men går litt ned på ryggen. Også er det knyting foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 9. mars 2006 #376 Del Skrevet 9. mars 2006 Greit at de går litt ned på ryggen i tilfelle man har singlet med spaghettistropper. Har en i svart, men trenger noe lysere til våren/sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #377 Del Skrevet 9. mars 2006 Har jeg vært her før?? Så du snek i boka mi, så da ble jeg nysgjerrig.. Jeg testa med el test den førte mnd, men var to dager jeg ikke fikk gjort det, så fikk aldri noe positivt utslag. Så bestemte jeg meg for å IKKE stresse med el, og eller bare regne ut ca når el var.. I pp4 ble vi gravide! Men mistet spiren da.. Men vi vet at vi kan nå da!!! Men du kan ta blodprøver hos legen for å undersøke om du HAR HATT el!! Visste du det?? Du får ikke hvite når, men i allefall at du har hatt det.. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei, iss! Jeg jeg var inne og snikleste i dagboka di Jeg fant deg i Geri sin dagbok og ble litt nysgjerrig. Har lagt igjen en hilsen i boka di, men må si at jeg er veldig lei meg for at du mistet spiren din Men som du sier: Nå vet du at dere kan! Angrer for at jeg begynte med eggløsningstester, egentlig... Jeg orket ikke å teste i dag tidlig, men tok en test når jeg kom hjem fra jobb. Var negativ den også... Må finne ut om jeg skal slutte å teste eller om jeg skal bestille en Clear Blue digital til neste PP... Denne måneden hadde det ihvertfall vært mere spennende om jeg kunne innbilt meg at jeg hadde hatt EL... Hvis den ikke kom veldig tidlig da, før jeg begynte å teste Ha en super kveld, du også! Jeg kommer til å følge med deg fremover og jeg ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mars 2006 #379 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror jeg kommer til å følge med deg og!!! Og jeg ville nok spurt legen om du kan få bekreftet om du har EL, så slipper du selv å styre med det... Hadde selv tenkt til det men så ble jeg gravid! Ha en god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mars 2006 #380 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei på deg, inne og snikleser litt jeg.. Må bare få si at kjørelærere er en helt egen rase, de må du ta med en klype salt og litt til. Det går helt sikkert fint på oppkjøringen, bare ta det med ro og prøv å slappe av, så går det så fint atte! Når det gjelder EL testing, så må jeg si at jeg ble mer og mer negativ ettersom dagene gikk og negativ etter negativ kom frem, men når det viste seg at jeg hadde EL så sent som dag 21 og 22, så var det jo greit å vite likevel. Vel, en natta til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå