Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)


sys64738

Anbefalte innlegg

Murstein skrev (1 time siden):

Kjenner jeg har fått nok av Sebastian. Snakker i ett kjør, og er skikkelig udelikat der han slafser i seg hele tiden.  Heier på Henrik og håper han står igjen til slutt og vinner. Christopher som en god nummer 2 🙂  

Han har mat i kjeften hele tiden 😂 Men enig, begynner å bli lei av fyren.

Henrik er superflink. Christopher har gått fra å fjase å vase til faktisk ønske å ville gjøre det bra. Han imponerer! Liker for så vidt alle som er igjen, men kan styre min begeistring for Bahareh og Seb.

Endret av Krutthøna
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Føler på meg at Henrik vinner, har følt det hele sesongen egentlig. Hadde samme følelse med Terje og Michael også, bare følte hele veien at de var vinnere 😛 Har heiet på Henrik og Christoffer hele veien så er veldig fornøyd med at de enda er med 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (På 8.4.2022 den 18.35):

Føler på meg at Henrik vinner, har følt det hele sesongen egentlig. Hadde samme følelse med Terje og Michael også, bare følte hele veien at de var vinnere 😛 Har heiet på Henrik og Christoffer hele veien så er veldig fornøyd med at de enda er med 😁

Uheldigvis så vant den arrogante mannen! Klarer han ikke!! Ikke forstår jeg hvorfor heller. Christoffer serverte alle rettene best. Han halvveis rått kjøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og magefølelsen stemte så klart 😌 Fantastisk bra jobba av begge to 👏🏼 Det hadde vært litt gøy hvis Christoffer hadde vunnet da, med tanke på læringskurven hans. Henrik hadde jo for så vidt peiling på mat fra før, mens Christoffer kunne koke ris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var liksom litt  "selvsagt" at Henrik skulle vinne, han var jo flink fra før. Har heia på han hele tiden, men så i kveld var det en del av meg som virkelig unnet og håpte på at Christoffer skulle vinne med tanke på den fantastiske utviklingen han har hatt, han er jo blitt kjempe flink  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Emilie88 skrev (4 timer siden):

Uheldigvis så vant den arrogante mannen! Klarer han ikke!! Ikke forstår jeg hvorfor heller. Christoffer serverte alle rettene best. Han halvveis rått kjøtt. 

Christoffer var kjempeflink i dag og det kunne gjerne blitt uavgjort, men Henrik har gjort det bra hele tiden.  Jeg skjønner ikke at du synes at han er arrogant.  For meg virker han ikke slik i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Endelig sett siste episode. Dyktige finalister begge to, men hadde håpet på at Christoffer skulle vinne. Han er litt morsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...