Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)


sys64738

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tulla25j skrev (På 2/7/2022 den 0.44):

De har hoppet over episode 4 på Viaplay nå.. får bare sett 5 og 6 🙈 

Episode 4 ligger på Viafree hvertfall. De har også lagt inn episode 2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg ser Camp Culinaris. Men hadde det ikke vært lurt av Omer å hjelpe litt mer til? Han var jo fredet, men det er jo læring i å være tilstede?. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Første gang jeg ser Camp Culinaris. Men hadde det ikke vært lurt av Omer å hjelpe litt mer til? Han var jo fredet, men det er jo læring i å være tilstede?. 

Uff får litt vondt av ham. Det er mange der med ganske sterke personligheter og som tar en del plass, mens han er mer reservert så han har litt vanskelig for å ta plass selv. Så han blir på en måte bare litt passiv og klein..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sebastian er litt 'mye'. Håper han kan dempe seg litt fremover. Merkelig at han ikke er større forresten, han spiser jo hele tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omer når han bare står der i døren , helt uten noe ansiktsuttrykk. Altså , han ser jo helt likegyldig ut. 
Håper han kommer seg mer inn i gruppa etterhvert, nå virker som han står litt på utsiden. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyachint31 skrev (På 8.2.2022 den 22.53):

Omer når han bare står der i døren , helt uten noe ansiktsuttrykk. Altså , han ser jo helt likegyldig ut. 
Håper han kommer seg mer inn i gruppa etterhvert, nå virker som han står litt på utsiden. 
 

Haha 😂 synes det synet var rimelig morsomt 🤣🙈  står jo bare der, akkurat som han er helt lamslått 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Kathrine Sørland parykk på seg? Håret er så langt ned i pannen og inntil ansiktet på siden, skillen er rar og håret er pinnestivt når hun har det i hestehale.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (1 time siden):

Har Kathrine Sørland parykk på seg? Håret er så langt ned i pannen og inntil ansiktet på siden, skillen er rar og håret er pinnestivt når hun har det i hestehale.

Prøver vel å unngå å få hår i maten ved å stramme til der det strammes kan og at skillen kan være rar (jeg har ikke sett etter altså) betyr vel mest at hun skal jobbe over gryter i mange timer og ikke stod ovenfor et modelloppdrag hvor det ville vært viktigere å passe på at skillen så perfekt ut. Husk de har dårlig tid om morgenen og må dele bad også.

Endret av Lawyam
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (15 minutter siden):

Prøver vel å unngå å få hår i maten ved å stramme til der det strammes kan og at skillen kan være rar (jeg har ikke sett etter altså) betyr vel mest at hun skal jobbe over gryter i mange timer og ikke stod ovenfor et modelloppdrag hvor det ville vært viktigere å passe på at skillen så perfekt ut. Husk de har dårlig tid om morgenen og må dele bad også.

Håret etter hårstrikken er pinnestivt også. Skillen ser ikke ut som hodebunn, det ser ut som en parykk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg føler vel at Omer måtte ryke fordi han er litt for anonym og rolig. Har faktisk ikke helt tiltro til at Sebastian lagde den beste retten. Selvfølgelig litt synd at Omer ikke får smakt på all maten som lages, men jeg synes egentlig de kunne hatt litt fokus på vegansk mat også. Mange spiser jo plantebasert nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyf så plagsom Thomas er 🤯 Likte han heller ikke i Farmen kjendis, han virker bare jævlig irriterende og mer opptatt av å ha rett enn noe som helst annet. Dårlig lagspiller, blander seg i alt og stresser noe helt vanvittig uten grunn. Og skikkelig arrogant holdning. Blærh

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krutthøna skrev (På 14.2.2022 den 20.41):

Thomas Felberg 🤯😫🤬

Skjønner ikke hvorfor han ville være med på et til realityprogram etter farmen.. Han skulle bare satset på tidsbonanza osv. Der er han jo ganske morsom og god programleder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg hadde ikke planlagt å følge med denne sesongen, men så leste jeg noen innlegg her og fant ut at jeg måtte glane. Jeg liker jo mat 😂. Så nå er jeg oppdatert og fått med meg burgerkonkurransen. Synes faktisk at de er ganske flinke 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...