Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)


sys64738

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (14 timer siden):

Thomas er faktisk superirriterende, merkelig at ingen setter han på plass ordentlig. 

Håper Bahare sier klart i fra. Hun virket irritert i siste episode, så jeg håper hun tørr å sette han på plass. Han hadde hatt så godt av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Å herregud for en servering 😳🙈 For et kaos! Jeg skjønner Henrik så godt, jeg håndterer stress og kaos innmari dårlig så jeg hadde jo flydd i taket. Når et bord har fått dessert mens et annet bord enda bare har fått første rett 😭 Og Kjartan får servert så mange retter før de andre får. Jeg synes nesten ikke hun fortjente å få godkjent ass, hun er heldig med at maten var upåklagelig. 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et kaos. Sorry, men Bahare er virkelig ingen god restaurantsjef. Hun har mer behov for å makere og si fra om at hun er sjef, enn å faktisk gjøre en god jobb. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg overrasket. Hvorfor valgte Kjartan å godkjenne og frede Bahare? Det var jo kun hun som feilet her med absolutt alle oppgavene som restaurantsjef, og dermed burde havnet rett i kokkekamp. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ut Bahare! Hun feilet på alle plan, og ikke bare som restaurantsjef. Burde ikke fått godkjent dette kaoset av ei servering.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (1 time siden):

Få ut Bahare! Hun feilet på alle plan, og ikke bare som restaurantsjef. Burde ikke fått godkjent dette kaoset av ei servering.

Helt enig! Prototypen på en dårlig leder. Stolte ikke på kokkene sine et sekund. Personlig synes jeg det ble for dumt at hun tok fra Anette ålen og skulle fikse selv. Som leder er det det siste du skal gjøre, med mindre Anette i dette tilfellet, ber om det. 

Synes også det var pinlig å se at hun hele tiden skulle poengtere at hun er sjef. 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sabotert ass. Ville ikke gitt henne gleden av å kunne plukke ut en til kokkekamp, hadde vært digg å ha henne ut i kamp. Måten hun drev og maste og tøt hele tiden, poengtert at hun er sjef!! hadde bare gjort meg vrang, sånn ”nei, da gidder jeg ikke anstrenge meg mer enn jeg må. F*** dette her“. Tatt aaaaltfor mye sukker oppi desserten rett før servering uten at noen så på. Eller overstekt Beef Wellington med vilje fordi det kan hun ikke kontrollere uansett før man skjærer den opp foran Kjartan. ”Åneeei, den var stekt til en skosåle, dæven hva skjedde der 😦🤭😏“ Eller hva nå enn for en rett jeg hadde hatt. ”Glemt“ et tilbehør. Jepp, så smålig hadde jeg vært 😌Tror at hvis bare én av rettene hadde vært kjipe så hadde hun ikke fått godkjent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaY skrev (18 timer siden):

Nå ble jeg overrasket. Hvorfor valgte Kjartan å godkjenne og frede Bahare? Det var jo kun hun som feilet her med absolutt alle oppgavene som restaurantsjef, og dermed burde havnet rett i kokkekamp. 

Ble overrasket jeg også! At maten var bra var ikke hennes fortjeneste, at serveringen var fullstendig kaos var hennes skyld. Hun burde blitt sendt rett i kokkekamp. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært gull om Thomas røk ut nå 🙏 Er drittlei fyren!!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanskelig synes jeg, de to som kom i kokkekamp er de jeg har likt minst. Kanskje, kanskje heier jeg bittelitt Sebastian.

 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaY skrev (8 minutter siden):

Bare jeg som synes Sebastian er en herlig fyr? Elsker energien han utstråler. 

Jeg og liker Sebastian skikkelig godt! Så mye energi og liker at han har en litt chill attitude, tar ikke livet sånn altfor seriøst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Krutthøna said:

Hadde vært gull om Thomas røk ut nå 🙏 Er drittlei fyren!!

Huff jeg hadde bange anelser når han skulle være med her, det var direkte pinlig å se hans oppførsel i Farmen; og jammen gjentok han mye av dette her. 
 

Pinlig at Bahareh ikke ville si hadet til han da, bare syklet fort bort og sa «nei» med en pipete drittunge-stemme 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaY skrev (På 3/22/2022 den 21.44):

Nå ble jeg overrasket. Hvorfor valgte Kjartan å godkjenne og frede Bahare? Det var jo kun hun som feilet her med absolutt alle oppgavene som restaurantsjef, og dermed burde havnet rett i kokkekamp. 

Enig!  Altså "gjengen" fortjente jo godkjent siden de leverte perfekte retter alle sammen. Men alle feilene gikk på dårlige avgjørelser , dårlig planlegging og dårlig logistikk, som alt går på restaurantsjefen. Litt urettferdig at hun ble fredet  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Driver Thomas med gaslighting?

Han sier alltid at "alt er ok, det er greit. Jeg forstår det. Jeg tar dette med knusende ro jeg." Og så spør han alltid den andre personen om hvorfor  konflikten med han har oppstått og DA smeller han til og sier både nedsettende og respektløse ting til den andre innpakket i en syrlig bortforklaring om hans egen rolle i situasjonen og sier ting som "da misforsto du jo alt jeg sa. Hvis du mener det der er grunn nok, så javel. Jeg er selvfølgelig uenig i at det der du henger deg opp i er grunn nok, men du er voksen og bestemmer over deg selv du. No hard feelings altså, men du er ikke rettferdig sånn som du opptrer." Og så avslutter han alltid med et stikk. Denne gangen var det "jeg har ikke stemt på mannen til Bahare heller jeg." Uggggggh!

Fy faen for en fæl fyr å forholde seg til når det oppstår uenigheter eller situasjoner han reagerer på. 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loveli skrev (9 timer siden):

Driver Thomas med gaslighting?

Han sier alltid at "alt er ok, det er greit. Jeg forstår det. Jeg tar dette med knusende ro jeg." Og så spør han alltid den andre personen om hvorfor  konflikten med han har oppstått og DA smeller han til og sier både nedsettende og respektløse ting til den andre innpakket i en syrlig bortforklaringer om hans egen rolle i situasjonen og sier ting som "da misforsto du jo alt jeg sa. Hvis du mener det der er grunn nok, så javel. Jeg er selvfølgelig uenig i at det der du henger deg opp i er grunn nok, men du er voksen og bestemmer over deg selv du. No hard feelings altså, men du er ikke rettferdig sånn som du opptrer." Og så avslutter han alltid med et stikk. Denne gangen var det "jeg har ikke stemt på mannen til Bahare heller jeg." Uggggggh!

Fy faen for en fæl fyr å forholde seg til når det oppstår uenigheter eller situasjoner han reagerer på. 

100% enig i dette ☝

Fikk nok av fyren etter Farmen-kjendis. Hadde håpet å slippe å se han på mer reality, men den gang ei. Nå har han forhåpentligvis gjort sitt. Kan ikke oppføre seg noe sted. Ufyselig oppførsel i både Farmen og Camp Kulinaris.

Den siste kommentaren til Bahareh var bare pinlig. Jeg er ingen fan av hun heller, men reaksjonen hennes var helt på sin plass.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneliv skrev (8 timer siden):

Anette Bøe? Noen tanker?

Hun er på ingen måte slik jeg trodde hun var. 

Finnes ikke selvtillit, nervøs, vimsete og et rotehue på kjøkkenet. Men, må innrømme jeg synes det er veldig hyggelig å se reaksjonene hennes når hun får skryt av Kjartan. 

Skulle ønske Bahareh var like motakelig for beskjeder og hjelp som Anette. I går synes jeg Bahareh var en "kjerring", men det gjenspeilet jo den bleike retten hennes også. Håper hun ryker før finaleuken. Not my cup of tea!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har fått nok av Sebastian. Snakker i ett kjør, og er skikkelig udelikat der han slafser i seg hele tiden.  Heier på Henrik og håper han står igjen til slutt og vinner. Christopher som en god nummer 2 🙂  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...