Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)


sys64738

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Prelunia skrev (På 18.2.2022 den 10.07):

Skjønner ikke hvorfor han ville være med på et til realityprogram etter farmen.. Han skulle bare satset på tidsbonanza osv. Der er han jo ganske morsom og god programleder. 

Hva er galt med Thomas?  Jeg synes han er vel like bra som de andre. Hva har jeg gått glipp av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Lawyam skrev (På 8.2.2022 den 22.36):

Sebastian er litt 'mye'. Håper han kan dempe seg litt fremover. Merkelig at han ikke er større forresten, han spiser jo hele tiden. 

Han er glad i mat ja 😂🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Hyachint31 skrev (På 8.2.2022 den 22.53):

Omer når han bare står der i døren , helt uten noe ansiktsuttrykk. Altså , han ser jo helt likegyldig ut. 
Håper han kommer seg mer inn i gruppa etterhvert, nå virker som han står litt på utsiden. 
 

Stakkaren er litt spesiell, litt for spesiell for meg til å begripe, men sikkert en fin fyr ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg reagerer på en ting, det behøver ikke å ha så mye med programmet å gjøre.. men det er litt mye 👎👎 mot deltakere 30+. «Gæmliser».  Det sier kanskje mest at de andre er svært unge og umodne?

jeg er vant med venner og kolleger fra 20-70, så der faller jeg av.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (21 timer siden):

Katrine har parykk ja. Hun har tynt hår til vanlig. Etter mange år med hairextension.

Da er det 1 med parykk og 2 med falsk hake. Er det noe mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Jeg reagerer på en ting, det behøver ikke å ha så mye med programmet å gjøre.. men det er litt mye 👎👎 mot deltakere 30+. «Gæmliser».  Det sier kanskje mest at de andre er svært unge og umodne?

jeg er vant med venner og kolleger fra 20-70, så der faller jeg av.

Er sånn i omtrent alle reality-programmer.
 

De unge deltakerne er late, tiltaksløse og mangler enhver form for kunnskaper. De litt eldre deltakerne står på og jobber hardt, men blir trash-talka av de yngre som heller tar programmet som en ferietur, og stemmer ut de eldre en for en.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvorfor sesong 1 ikke ligger ute når alle de andre sesongene gjør det?  Eventuelt noen som vet om det er mulig å se noen plass?  :)

Liker årers cast.  Henrik er vel ganske god? Gjorde det vel ganske bra i Master chef?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (16 minutter siden):

Er sånn i omtrent alle reality-programmer.
 

De unge deltakerne er late, tiltaksløse og mangler enhver form for kunnskaper. De litt eldre deltakerne står på og jobber hardt, men blir trash-talka av de yngre som heller tar programmet som en ferietur, og stemmer ut de eldre en for en.

Er i praksis Millenials mot Gen X her, der Millenials hverken er vant med å bli motsagt eller å jobbe hardt.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Kan noen fortelle meg hva som er så galt med Thomas?  Han er jo eldre enn de andre, men de er veldig etter ham.  Han stresser og styrer, og hvem hadde ikke gjort det da? Det er jo et himla stress.  Jeg husker ham fra Farmen og var lei ham der, men skjønner ikke hva som er så galt med ham i Camp K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (10 timer siden):

Er i praksis Millenials mot Gen X her, der Millenials hverken er vant med å bli motsagt eller å jobbe hardt.

Er vi ikke? Skjønner ikke denne greia om dagen, der man skal sette generasjoner opp mot hverandre og generalisere dem. Det er veldig typisk at forrige generasjon setter seg høyere enn neste generasjon da. Den neste generasjonen er aaalltid mye latere, mindre takknemlige, bortskjemte, respektløse, etc. Huffer og uffer over dagens ungdommer. Hva er vitsen? 😛 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (10 timer siden):

Kan noen fortelle meg hva som er så galt med Thomas?  Han er jo eldre enn de andre, men de er veldig etter ham.  Han stresser og styrer, og hvem hadde ikke gjort det da? Det er jo et himla stress.  Jeg husker ham fra Farmen og var lei ham der, men skjønner ikke hva som er så galt med ham i Camp K.

Ikke bare stresser og styrer han, han blander seg og legger seg opp i andres oppgaver i stedet for å fokusere på sitt eget arbeid. Han er utrolig flink med maten han har laget, men man skal jo jobbe på lag og der sliter han litt. Det er helt normalt å kjenne på stress - jeg blir nesten stresset bare av å se på - men det er viktig at man prøver å bevare roen og ikke overføre sitt stress på de andre for da kan det gå alt. Og så har han en litt arrogant holdning

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (19 timer siden):

Hva er galt med Thomas?  Jeg synes han er vel like bra som de andre. Hva har jeg gått glipp av?

Han blander seg borti alt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sebastians væremåte, prater i et kjør, minner meg om Niklas Baarli som var med i Farmen. Begge to prater og styrer på litt i overkant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Mandages episode kom tidlig på nett.  Var ikke klar over det, men nå fikk jeg sett den.  De får kjørt seg på CK også, gøy det 😀 jeg synes at de er flinke til å ha så lite,eller forskjellig erfaring med mat.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger Sebastian😃 For et rart og hærlig menneske.  Han tar livet med ro og ser på det mer som en komedie som skal nytes. Hadde vært deilig om flere var sånn. Christoffer liker jeg også, han var egentlig ukjent for meg før dette programmet. Synes de er en fin gjeng😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (22 timer siden):

Jeg synes Sebastians væremåte, prater i et kjør, minner meg om Niklas Baarli som var med i Farmen. Begge to prater og styrer på litt i overkant.

Han snakker mye, men er på ingen måte ufin i kjeften til de andre slik som Niklas var på Farmen.

Synes han er en morsom karakter 😀

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Sebastian godt jeg og 😁 Morsom, og så liker jeg at han har sånn positiv og chill væremåte. Så liker jeg Christopher, Henrik og Kathrine. Liker egentlig de fleste utenom Thomas 🙈 Hun Linda var jeg ganske skeptisk til i begynnelsen, hun slo meg som litt nedlatende og kontrollerende. Men etter hun og Christopher fikk pratet så liker jeg henne bedre 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg så vidt ukens siste episode i reprise i dag og lurer på hvorfor ikke Linda var med i konkurransen? Hun var jo til stedet under utslagskonkurransen. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...