Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)


sys64738

Anbefalte innlegg

Bingo Bongo skrev (7 minutter siden):

Såg så vidt ukens siste episode i reprise i dag og lurer på hvorfor ikke Linda var med i konkurransen? Hun var jo til stedet under utslagskonkurransen. 🤷‍♀️

Hun var syk og kunne ikke være med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på hele denne sesongen. Synes maten som lages i programmet er noe gammeldags og harry. Veldig lite fokus på grønnsaker og frukt. Mye show-off mat som kongekrabbe/hummer feks. Det jeg vil kalle «Aksjemegler-mat» blant mine kolleger.

Programmet burde fornye seg i matveien til neste sesong.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (5 timer siden):

Har sett på hele denne sesongen. Synes maten som lages i programmet er noe gammeldags og harry. Veldig lite fokus på grønnsaker og frukt. Mye show-off mat som kongekrabbe/hummer feks. Det jeg vil kalle «Aksjemegler-mat» blant mine kolleger.

Programmet burde fornye seg i matveien til neste sesong.

Enig i dette.  Jeg savner også å se mer av selve matlagingen, teknikker og tips.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Thomas irriterer altså vettet av meg, i den grad at jeg måtte bumpe tråden. Makan til overbærende mansplaining er det sjeldent jeg ser på tv.

Og så presterer han å prøve å stjele noe av æren når Bahare får skryt av Kjartan. Det var rett og slett flaut å se på.

Endret av 17.11
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17.11 skrev (24 minutter siden):

Thomas irriterer altså vettet av meg, i den grad at jeg måtte bumpe tråden. Makan til overbærende mansplaining er det sjeldent jeg ser på tv.

Og så presterer han å prøve å stjele noe av æren når Bahare får skryt av Kjartan. Det var rett og slett flaut å se på.

Der var Bahare sin fortjeneste at de vant! Ikke pga Thomas sin innblanding, men PÅ TROSS AV!

Han skulle passet sine egne saker, så hadde han kanskje husket å tine krabbene ...

"Jeg hjalp til litt" ... NEI, du forstyrret Bahare, og det er imponerende at hun klarte å holde irritasjonen i sjakk og lage en perfekt dessert!

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruRosa said:

Der var Bahare sin fortjeneste at de vant! Ikke pga Thomas sin innblanding, men PÅ TROSS AV!

Han skulle passet sine egne saker, så hadde han kanskje husket å tine krabbene ...

"Jeg hjalp til litt" ... NEI, du forstyrret Bahare, og det er imponerende at hun klarte å holde irritasjonen i sjakk og lage en perfekt dessert!

Nettopp! Bare det at en godt voksen mann føler for å påpeke i plenum at han "hjalp til" når noen andre får skryt for arbeidet sitt, er skikkelig, skikkelig pinlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg følger med på serien på discovery så jeg aner ikke hvor langt de har kommet på lineær tv, men jeg setter det i spoiler bare for å være safe 😅

HERREGUD så intens Thomas er angående det britiske temaet 🙈😳 Han tar jo heeeeelt av. Ble litt så klein da han skulle forklare alt om hver eneste rett, jeg så at de andre bare.. 🙂🙃🙂 Og den blodpølsa hans så jo skambrent ut men insisterte på at det var heeelt perfekt. Nå har han skrytt så sykt mye av sin lange erfaring og kunnskap om den britiske maten at fallhøyden hans er ganske stor.. Kan bli pinlig hvis han serverer det til Kjartan og det ikke smaker riktig, og heller ikke ser særlig digg ut. Jeg hadde vært veldig forsiktig der ass 🙈 Jeg ser det sånn for meg at Kjartan kommenterer at den ikke er helt riktig og Thomas bare insisterer på at den er AKKURAT slik den skal være, da må jeg gjemme meg bak puta 😩 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (5 timer siden):

Thomas irriterer altså vettet av meg, i den grad at jeg måtte bumpe tråden. Makan til overbærende mansplaining er det sjeldent jeg ser på tv.

Og så presterer han å prøve å stjele noe av æren når Bahare får skryt av Kjartan. Det var rett og slett flaut å se på.

Enig, han er helt grusom, sorry 🙄😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig dårlig inntrykk av T da han var med i Farmen kjendis. Inntrykket har bare blitt forsterket nå, dessverre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten så jeg håper det går til h****** med hans black pudding! 😡

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Mange irriterer seg over Thomas, men jeg irriterer meg over Sebastian. Han stjeler altfor mye skjermtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Xertio skrev (På 19.2.2022 den 23.07):

Er det noen som vet hvorfor sesong 1 ikke ligger ute når alle de andre sesongene gjør det?  Eventuelt noen som vet om det er mulig å se noen plass?  :)

Liker årers cast.  Henrik er vel ganske god? Gjorde det vel ganske bra i Master chef?

 

Tror det har noe med kopirettigheter å gjøre. Når den utgår, må de ta det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har de hatt indisk tema før? Jeg kan ikke huske.. Det kunne vært interessant. Elsker indisk mat 😋😍 Lurer på hvor godt Kjartan takler sterk mat haha. Hadde vindaloo gitt ham røyk ut ørene og flammer ut munnen, eller hadde bare slukt i seg en skje og bare ”Hmm mangle litt mer syre…“? 😅 De som skal lage maten derimot og må smake underveis derimot, hehehe. Thomas hadde vel taklet det, eller latt som om han hadde taklet det men implodert fullstendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rosewood said:

Har de hatt indisk tema før? Jeg kan ikke huske.. Det kunne vært interessant. Elsker indisk mat 😋😍 Lurer på hvor godt Kjartan takler sterk mat haha. Hadde vindaloo gitt ham røyk ut ørene og flammer ut munnen, eller hadde bare slukt i seg en skje og bare ”Hmm mangle litt mer syre…“? 😅 De som skal lage maten derimot og må smake underveis derimot, hehehe. Thomas hadde vel taklet det, eller latt som om han hadde taklet det men implodert fullstendig

Jeg tror ikke Kjartan legger opp til tema der de ikke kan lage majones :ler: Godt mulig det finnes en variant av indisk majones da. Jeg er glad i indisk selv, og hadde likt å sett det på Camp Culinaris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (4 timer siden):

Har de hatt indisk tema før? Jeg kan ikke huske.. Det kunne vært interessant. Elsker indisk mat 😋😍 Lurer på hvor godt Kjartan takler sterk mat haha. Hadde vindaloo gitt ham røyk ut ørene og flammer ut munnen, eller hadde bare slukt i seg en skje og bare ”Hmm mangle litt mer syre…“? 😅 De som skal lage maten derimot og må smake underveis derimot, hehehe. Thomas hadde vel taklet det, eller latt som om han hadde taklet det men implodert fullstendig

Thomas kjenner et hvert kjøkken, enten det er engelsk, indisk, you name it 🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er faktisk superirriterende, merkelig at ingen setter han på plass ordentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...