Gå til innhold

Camp Culinaris 2022 (spoilerfri sone)

sys64738

Anbefalte innlegg

31. Januar braker det løs når store og små kjendiser møtes til kokke-kamper i Portør.

Deltagere denne gang:

Thomas Felberg (49)
Håvard Lilleheie (48)
Kathrine Sørland (41)
Christopher Mørch Husby (32)
Omer Bhatti (36)
Henrik Thodesen (41)
Nora Angeltveit (31)
Sebastian Solberg (32)
Sofie Caroline Nilsen (26)
Linda Johansen (54)
+ 3 utfordrere

PS: ViaPlay seere må bruker spoilertag.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, cast men kunne klart meg uten Thomas Felberg og Sofie Nilsen

Thomas Felberg, ufyselig oppførsel på Farmen Kjendis og det norske folk burde fått slippe å se mer til han.

Sofie Nilsen, så kalt influenser og blogger. Sytete og lite interessant. Her kunne TV3 gjort det bedre.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig cast. Vet ikke om jeg orker å se på med så mange ukjente og uinteressante mennesker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dette konseptet. Synes det er veldig gøy at Lotepus og Fetisha fant tonen så godt der inne (og etterpå ) forrige sesong 😉 

Vet ikke hva jeg synes om casten, men jeg liker Thomas Felberg veldig godt, og Nora Angeltveit er morsom. Håper ikke dette blir «Sebastian Solberg-show», han er MYE.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda 😳 jeg kjenner at hun fort kan bli mye for meg. Men gleder meg til sesongen. Mye sterke personligheter , kan nok fort by på noen utfordringer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 23.1.2022 den 18.06):

Ok, cast men kunne klart meg uten Thomas Felberg og Sofie Nilsen

Thomas Felberg, ufyselig oppførsel på Farmen Kjendis og det norske folk burde fått slippe å se mer til han.

Sofie Nilsen, så kalt influenser og blogger. Sytete og lite interessant. Her kunne TV3 gjort det bedre.

Jeg har ikke sett Thomas Felberg på farmen, men han er veldig kul på radio, og synes han er kul i Camp Kulinaris også! 👌 Ellers er det kult at Omer Bhatti er med, og Kongen av Drammen Håvard Lilleheie

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes deltakerne i år har den beste lista hittil. Veldig mange klyser som er høye på seg selv i tidligere sesonger. Selv om mange har vokst veldig på meg etter jeg begynte å se serien. Man ser de i en annen setting enn normalen, og det er gøy. Men i årets gjeng, så tenker jeg at lilleheie burde ha alle muligheter for å nå langt, med tanke på at eksen hans er sammen med hellstrøm. Sikkert fått litt trening før han dro 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadzia skrev (På 2.2.2022 den 22.25):

Jeg synes deltakerne i år har den beste lista hittil. Veldig mange klyser som er høye på seg selv i tidligere sesonger. Selv om mange har vokst veldig på meg etter jeg begynte å se serien. Man ser de i en annen setting enn normalen, og det er gøy. Men i årets gjeng, så tenker jeg at lilleheie burde ha alle muligheter for å nå langt, med tanke på at eksen hans er sammen med hellstrøm. Sikkert fått litt trening før han dro 

Tja, men Lilleheie virker som et surrehode så jeg tror at det kan jobbe litt mot han også. Det er sånne ting som lett kan fucke opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere ryker først ut? Jeg tenker enten Linda - fordi hun var så plagsom hele uka og ville ta over lederrollen. Eller Omer Bhatti som sluntrer litt unna, og ikke kan spise noen ting. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (41 minutter siden):

Hvem tror dere ryker først ut? Jeg tenker enten Linda - fordi hun var så plagsom hele uka og ville ta over lederrollen. Eller Omer Bhatti som sluntrer litt unna, og ikke kan spise noen ting. 

Er ikke Omer fredet pga den førsterett greia?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (26 minutter siden):

Er ikke Omer fredet pga den førsterett greia?

Åh det stemmer vel det ja. Kanskje det var derfor han slækka litt! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den masinga til Linda hadde gått meg på nervene 😮😳 Tror faktisk jeg hadde snappa på henne til slutt, jeg tåler stress utrolig dårlig i utgangspunktet, så å skulle hatt hun masende rundt meg hadde drevet meg til vanvidd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (6 timer siden):

Tja, men Lilleheie virker som et surrehode så jeg tror at det kan jobbe litt mot han også. Det er sånne ting som lett kan fucke opp. 

Han har adhd. Så litt surrehue er han. Men det kan og gi en veldig hyperfokus og evne til å jobbe bra selv om man surrer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadzia skrev (9 minutter siden):

Han har adhd. Så litt surrehue er han. Men det kan og gi en veldig hyperfokus og evne til å jobbe bra selv om man surrer. 

Det var det jeg tenkte. Jeg har ADHD selv og kjenner meg veldig igjen i han! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglet episode 2. Jeg så 1 og 3 lå på Viafree og valgte derfor å se programmet på tv og der var også episode 3. Hvor ble episode 2 av? De pleier jo å ha prøvesmaking dagen før og de har vel ikke valgt å hoppe over den dagen vel og bare vise 2 episoder i uka....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lawyam said:

Manglet episode 2. Jeg så 1 og 3 lå på Viafree og valgte derfor å se programmet på tv og der var også episode 3. Hvor ble episode 2 av? De pleier jo å ha prøvesmaking dagen før og de har vel ikke valgt å hoppe over den dagen vel og bare vise 2 episoder i uka....?

image.thumb.png.fd91a282a05533ca02759e40f5aad6af.png

Alle tre er på viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor Omer velger å delta i dette programmet når han nekter å smake på noen matretter (iflg han selv 95%). Han gjør det ikke bare vanskelig for seg selv, men blir også uinteressant for oss seere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Christoffer velger Linda, og det skjønner jeg godt. Hun har vært utrolig irriterende. Kanskje det blir en wakeupcall for henne å bli valgt -om han får forklare godt hvorfor- også endrer hun seg litt. Hun er jo flink- men må lære seg å ta ett steg tilbake.

Jeg tror ikke hun ryker selvom hun eventuelt blir valgt. Om man skal tro at en av de dårligste kommer i kamp m henne kan man vel tenke seg at det kanskje blir Sebastian eller Håvard, eller kanskje Sofie ikke er så flink så Thodesen ikke er på lag m henne…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...