Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Torpet-tvisten er vel bare en ny variant av å ta inn utfordrere på Farmen? Vanligvis kommer det inn 3 nye og kjemper om plass til 1. forskjellen er vel bare at denne gang er også utslåtte Farmenfolk med på å kjempe om plassen.

Det kan nok stemme, da kommer det kanskje ikke utfordrere inn som før da - i tillegg til de fra Torpet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen
Blekkulfina skrev (Akkurat nå):

Det kan nok stemme, da kommer det kanskje ikke utfordrere inn som før da - i tillegg til de fra Torpet? 

Det er ikke godt å vite hva de finner på 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer nesten ikke trynet på Dan lengre..😂 sorry not sorry..

Endelig har de begynt å få opp øynene og innse at Dan er en helt sinnsyk spiller og sluest av de alle🥸🫣👺

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (4 timer siden):

Jeg også - og tenk så kjedelig det hadde vært uten han. Reine leirskolen ellers. 

Helt enig! Hadde blitt driiiitkjedelig uten Dan! Han er en sleiping og en sånn en trenger vi for at det skal bli noe gøy. Håper han kommer helt til finaleuka, men ikke at han vinner. Han kan ryke ut i hinderløypa. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 minutter siden):

Helt enig! Hadde blitt driiiitkjedelig uten Dan! Han er en sleiping og en sånn en trenger vi for at det skal bli noe gøy. Håper han kommer helt til finaleuka, men ikke at han vinner. Han kan ryke ut i hinderløypa. 

Jeg håper han ryker før finaleuken men hadde egentlig vært litt morsomt å se han i hinderløypen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (1 time siden):

Klarer nesten ikke trynet på Dan lengre..😂 sorry not sorry..

Endelig har de begynt å få opp øynene og innse at Dan er en helt sinnsyk spiller og sluest av de alle🥸🫣👺

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Jeg håper han ryker før finaleuken men hadde egentlig vært litt morsomt å se han i hinderløypen :P 

Er det jeg og tenker, han i hinderløypa ville nok vært litt av et syn! :fnise: Håper han blir såpass lenge, vi trenger noen som skaper litt baluba der inne. Leirskole er kjedelig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Er det jeg og tenker, han i hinderløypa ville nok vært litt av et syn! :fnise: Håper han blir såpass lenge, vi trenger noen som skaper litt baluba der inne. Leirskole er kjedelig. 

Jeg synes det har vært leirskole de første 4 ukene jeg :P var først denne uken med dramaet rundt Lasse at jeg syntes det ble spennende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Håper på jentekamp denne uken. Kjedelig om det blir guttekamp 5.uke på rad. 

Enig, håper også på jentekamp, på tide igjen det nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#nofilter# skrev (4 timer siden):

Jeg liker Bente, jeg. Hun har bein i nesa!

Ja, Bente er super!

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Ja til Dan i hinderløypen! Blir et syn for guder😅

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Håper på jentekamp denne uken. Kjedelig om det blir guttekamp 5.uke på rad. 

Helt enig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (3 timer siden):

Enig, håper også på jentekamp, på tide igjen det nå. 

Håper først at Dan og Lasse havner i kamp da, det vil jeg se 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (3 timer siden):

Håper først at Dan og Lasse havner i kamp da, det vil jeg se 😅

Tror du at Dan gidder/orker en kamp?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha gøy at Bente bare avslørte tullet til Dan med en gang. Kan ikke si jeg liker Dan så godt, men joda, artig med sånne typer med! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titori skrev (1 time siden):

Haha gøy at Bente bare avslørte tullet til Dan med en gang. Kan ikke si jeg liker Dan så godt, men joda, artig med sånne typer med! 

Haha, ja! Bente er ikke dum og lar seg ikke pille på nesen! 😄 Dan er litt av en skrue, haha. Han må være med lengst mulig. Håper Bente velger Ivana til 1.kjempe som hun hadde tenkt. Selv om jeg egentlig liker Ivana. Men Dan skaper mer underholdning enn henne, så vil ikke ha han ut.

Syns forresten Hashar virker sur og humørløs. Er enig i at Andrea lo litt vel høyt og overdrevent, men likevel da. Ha litt humor og humør da, mann! Jeg lo av den dårlige vitsen til Lasse jeg da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Tror du at Dan gidder/orker en kamp?  

Lurer på hvor lenge han hadde giddet å holde melkespannene. 3 sek, kanskje? 😂 Han er jaggu meg litt av en latsekk 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke meg på Dan. Han spiller og er utspekulert, men hvorfor gjør han det viss han vil bli førstekjempe og ryke ut? Jeg tenker at eneste grunnen til å være sleip og slu på farmen er fordi man vil vinne hele driten. Det eneste han oppnår nå er at han gjør en dårlig figur av seg selv, og som ordfører kan det slå uheldig ut for han. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...