Cambria Skrevet 13. november 2022 #1581 Del Skrevet 13. november 2022 Spoiler Jeg forstår at folk blir sure på Lasse for tvekampen, men jeg fikk vondt av han og. Tore kunne vært ærlig å sagt at han ikke ville gjennomføre sekken. Da hadde Lasse tatt en annen gren. Tore sa at sekken ville bli vanskelig, men han ville gi alt. Lasse må jo bare velge å stole på det han sier da. Jeg synes faktisk Tore var urettferdig som ikke svarte sant da Lasse spurte rett ut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1582 Del Skrevet 13. november 2022 Veldig få jeg unner en seier nå, må bli Tore eller Bente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1583 Del Skrevet 13. november 2022 Så mange drittunger som er der nå 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 13. november 2022 #1584 Del Skrevet 13. november 2022 Adobyen skrev (35 minutter siden): Du må nesten se søndagens episode selv og få med deg detaljene. Det orker jeg ikke.. Sesongen har blitt så kjedelig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1585 Del Skrevet 13. november 2022 At de skal få med seg så mye mat hjem fra markedet er jo helt tullete. Er ingen vits å klare oppdragene, de vil uansett ikke gå mye mer sultne. Håper Mentor vinner i år 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1586 Del Skrevet 13. november 2022 tonebelinda skrev (Akkurat nå): At de skal få med seg så mye mat hjem fra markedet er jo helt tullete. Er ingen vits å klare oppdragene, de vil uansett ikke gå mye mer sultne. Håper Mentor vinner i år Spoilet du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1587 Del Skrevet 13. november 2022 Prelunia skrev (2 minutter siden): Det orker jeg ikke.. Sesongen har blitt så kjedelig. Jeg spolte meg raskt gjennom. Ingen av de jeg unner å vinne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1588 Del Skrevet 13. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Spoilet du nå? Er vel ingen hemmelighet at oppdraget ikke blir godkjent? De har jo ikke prøvd å få i havn det en gang 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1589 Del Skrevet 13. november 2022 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Er vel ingen hemmelighet at oppdraget ikke blir godkjent? De har jo ikke prøvd å få i havn det en gang Tenkte på det med markedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1590 Del Skrevet 13. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Tenkte på det med markedet Kan ikke det var noe spoiling der heller De har da fått mye mat med hver gang, tross at de ikke har klart oppdraget 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1591 Del Skrevet 13. november 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Kan ikke det var noe spoiling der heller De har da fått mye mat med hver gang, tross at de ikke har klart oppdraget Tragisk sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1592 Del Skrevet 13. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tragisk sesong Gørr kjedelig. Ennå har jeg sett mange av episodene...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1593 Del Skrevet 13. november 2022 tonebelinda skrev (8 minutter siden): Gørr kjedelig. Ennå har jeg sett mange av episodene...... Trist at begge farmen seriene har hatt sin verste sesong i år, virker ikke bra for farmen generelt fremover. De må virkelig fornye seg til neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 13. november 2022 #1594 Del Skrevet 13. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Trist at begge farmen seriene har hatt sin verste sesong i år, virker ikke bra for farmen generelt fremover. De må virkelig fornye seg til neste år! Men vi ser jo tydeligvis uansett da Lurer på om antall seere er gått ned eller om det er stabilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1595 Del Skrevet 13. november 2022 tonebelinda skrev (1 minutt siden): Men vi ser jo tydeligvis uansett da Lurer på om antall seere er gått ned eller om det er stabilt Jeg kjenner på svært lite lyst til å se neste sesong for å være ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. november 2022 #1596 Del Skrevet 13. november 2022 Dagens episode Spoiler Aaarg så irriterende at de fikk så mye med seg fra markedet! Greit at de hadde den krona. Men nå vil plutselig selgerne ha hjemmelagde ting? Sjeldent de vil det. Og så tilbyr de to krukker og ikke bare èn 🙄 Sukkerspinn, kake, epler, you name it. Var jo nesten like mye som om de hadde 20 kr! Var IKKE fortjent. Oddsen for å treffe kaka på lykkehjulet er også så liten, at jeg tror det er 100% forhåndsbestemt. Om det er filmingen eller hva. Var ikke tilfeldig i alle fall. Når det gjelder Lasses valg. Syns det var fint at han tok samtalen på forhånd og spurte Tore om det var noen grener han ville trekke seg i om de ble valgt. Tenkte han ville være real å unngå å ta det. Nå var Tore litt dum som burde ha sagt "om du velger sekken kommer jeg til å trekke meg". Kanskje Lasse ville unngått det valget da. Men Tore sa jo at det ville være den vanskeligste, så skikkelig feigt av Lasse å ta den. Altså - hadde han ikke tro på å slå Tore i noen andre grener?? Skulle gjerne sett sekkekampen - hadde til og med et lite håp om at Tore kunne klart det med sin vekt. Men han trodde tydeligvis ikke det selv. Og da syns jeg måten han trakk seg var herlig! At han ga Lasse den verste følelsen... han kunne sagt jeg trekker meg og gitt Lasse seieren. Men neida. Han måtte gjennomføre alene, og dermed føle seg veldig liten. Det er virkelig ingen jeg unner seieren her, men blir vel å se finaleuka når jeg først har sett så langt. Konkurranser er jo alltid litt gøy. Om jeg må heie på noen så blir det Bente. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1597 Del Skrevet 13. november 2022 Altså det der med lykkehjulet må bare ha vært rigget, alt for godt til å være sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1598 Del Skrevet 13. november 2022 De eplene så gode ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. november 2022 #1599 Del Skrevet 13. november 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Altså det der med lykkehjulet må bare ha vært rigget, alt for godt til å være sant Garantert rigget, ja. Som så mye annet i farmen. Jævlig irriterende. De latsekkene fortjente absolutt ikke å få med seg all den maten hjem! 6 underkjente oppdrag og så mye mat, Gud bedre så teit. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. november 2022 #1600 Del Skrevet 13. november 2022 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Garantert rigget, ja. Som så mye annet i farmen. Jævlig irriterende. De latsekkene fortjente absolutt ikke å få med seg all den maten hjem! 6 underkjente oppdrag og så mye mat, Gud bedre så teit. De har ikke fått med seg så mye hjem fra markedet til og med når de har hatt 20kr, helt sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå