Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Forundret.. skrev (15 timer siden):

Ja, fælt så go han plutselig ble.

Jeg kjenner at hvis Benjamin følger opp ønsket hans så har jeg lite lyst å se hvordan denne sesongen ender.. 

Og hva er det hun egentlig gjør med disse gæmlisene, siden de blir hennes sugar daddys? 

Nå er det bare Bente igjen av de som er der som jeg tenker at burde vinne. Men jeg synes hun har spilt skittent siden hun ikke fulgte opp avtalen med Hashar. Og ikke minst siden hun ikke så på Lasse som en av utfordrerene. Jeg tror hun bare har vært taktisk ang Lasse, for å ikke miste Andrea.

Prater du om Ivana eller Bente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner det å bli veldig kjedelig å se på. Alle er slitne og leie, ingen drama eller intriger eller noe, de er bare dritalei, som er forståelig. Men vi som ser på vil jo underholdes. Håper den den røde kattungen eller kattemor vinner farmen i år. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Idiotisk avtale de har om utfordrene. Forstår begge deler, men så tett opp i finalen så hadde jeg tenkt spill og prøvd å få ut en konkurrent som ville slått meg ut. Men lettere å si det når man ikke er delaktig i spillet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

Idiotisk avtale de har om utfordrene. Forstår begge deler, men så tett opp i finalen så hadde jeg tenkt spill og prøvd å få ut en konkurrent som ville slått meg ut. Men lettere å si det når man ikke er delaktig i spillet. 

Spoiler

Ivana vil jo ikke vinne, om hun holder seg til avtalen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (10 timer siden):

Nå begynner det å bli veldig kjedelig å se på. Alle er slitne og leie, ingen drama eller intriger eller noe, de er bare dritalei, som er forståelig. Men vi som ser på vil jo underholdes. Håper den den røde kattungen eller kattemor vinner farmen i år. 

Andrea og Bente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet Ivana at hun er storbonde pga. at Tore ønsket det?

Greier heller ikke å ha noen favoritter i år, synes alle er mer eller mindre uspiselige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går vel imot strømmen på det punktet her, men jeg er jo av den oppfatning at alle som vinner vil være en verdig vinner. Jeg kan tenke at jeg ikke ønsker at enkelte skal vinne, men har du klart det så er du verdig. Også utfordrere! Tenk den bragden det er for en utfordrer å vinne. Nei, man har ikke kjent det samme slitet på kroppen og har nok mer energi i finaleuka, men samtidig så har du ikke deltatt på ukesoppdrag hvor de har lært viktige ting som testes i finaleuka. Man har gjerne vært gjennom en tvekamp eller to, pluss den kampen det er for å få fast plass som utfordrer. Det har vel bare skjedd en gang at en utfordrer har vunnet? 

Jeg må innrømme at jeg kunne ønske man sluttet å snakke om verdige og uverdige vinnere. Vinner du er du verdig. Men vi kan gjerne snakke om hvem vi ønsker skal vinne og ikke. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (12 timer siden):
  Vis skjult innhold

Håper Emil velger Henrik og slår han ut :) hadde vert nydelig ❤️ . Heia Bente og Andrea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (25 minutter siden):

Jeg går vel imot strømmen på det punktet her, men jeg er jo av den oppfatning at alle som vinner vil være en verdig vinner. Jeg kan tenke at jeg ikke ønsker at enkelte skal vinne, men har du klart det så er du verdig. Også utfordrere! Tenk den bragden det er for en utfordrer å vinne. Nei, man har ikke kjent det samme slitet på kroppen og har nok mer energi i finaleuka, men samtidig så har du ikke deltatt på ukesoppdrag hvor de har lært viktige ting som testes i finaleuka. Man har gjerne vært gjennom en tvekamp eller to, pluss den kampen det er for å få fast plass som utfordrer. Det har vel bare skjedd en gang at en utfordrer har vunnet? 

Jeg må innrømme at jeg kunne ønske man sluttet å snakke om verdige og uverdige vinnere. Vinner du er du verdig. Men vi kan gjerne snakke om hvem vi ønsker skal vinne og ikke. 

Jeg synes ikke at Henrik, Hanne eller Lasse er i nærheten av verdige vinnere…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cas12 skrev (11 minutter siden):

Håper Emil velger Henrik...

Håper at du mener Tore, ellers så skjønner jeg ikke hva du mener. Kommer det inn enda flere nye?

Endret av mia10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode: 

Spoiler

Jeg var visst for snar med å skryte av Lasse, for i dag hadde han igjen falt ned på nivået som ingen liker at han har. Konkluderer med at han er en ustabil type det er vanskelig å forholde seg til. Han som flere dere inne i år. 

Det blir for lettvint å velge Tore fordi han er utfordrer. Konkurransemessig usmart valg å ta. Skjønner faktisk ingenting av det. Og det virker som Ivana ikke vet at det er Tore som er grunnen til at hun er storbonde. Isåfall har Tore skutt seg selv litt i foten med å holde tilbake esset sitt. 

Nå er vel Tores dager talte. Men det hadde vært fantastisk om han slo ut Henrik eller Lasse siste uken nå. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...