Hjertespar Skrevet 18. februar 2022 #81 Del Skrevet 18. februar 2022 Ruskemor skrev (2 timer siden): Dette syntes jeg var veldig fint skrevet❤️ Enig ❤️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 20. februar 2022 #82 Del Skrevet 20. februar 2022 Kjenner meg så igjen i det du sier.. så lite utbytte for så mange hensyn som tas! De siste to helgene har jeg utnyttet en ellers så kjip situasjon med å ikke være gravid eller ha barn til å ha to dødsgøye helger med skikkelig fest, og det var ordentlig deilig for psyken. Gi litt faen og utnytte at jeg kan! Trenger jo ikke være fest om du ikke er så glad i det, men å dra ut å spise mat du ikke kan spise når du blir gravid og drikke bobler, gå på cafe og drikk masse kaffe og spis kaker, ta mange varme bad - prøv å finn det beste i en kjip situasjon! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 5. mars 2022 @Frøken_lurepave @Hjertespar@Prøver2021 @Katrin94 @Kakaoen @Helne90 @89jenta @Love90 Tusen takk for støttende ord dere ❤️ det betyr mye 🥰 har hatt behov for å koble litt av her på prøverforumet for å få distansert alt litt og tenke på andre ting. Har hørt på litt podcaster og lydbøker om mestring som har hjulpet meg mye. I tillegg er det mye lysere ute og fint vær, det hjelper alltid på humøret! ☀️☀️ Har virkelig klart å få fokuset på andre ting, planlagt sommerferie, weekendturer, utenlandsturer og bryllup ❤️ Innser at jeg har en tendens til å overtenke alt dette. Vi er tross alt unge og går det ikke denne måneden, neste måned eller om 6 måneder gjør det faktisk ingenting. Det er selvsagt leit, men vi har fremdeles veldig god tid. Det er ikke verdens undergang om det ikke går denne måneden, og jeg trenger ikke gå i kjelleren hver gang. Det går bare utover meg selv. Idag er jeg 1 dpo og jeg skal prøve å ikke tenke så mye på hvor jeg er i dpo land og lignende de to neste ukene. Og jeg skal ikke teste før 12 dpo (da må jeg teste uansett for å sjekke om jeg skal fortsette med progesteronstøtte). Takk igjen for at dere er så støttende! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #84 Del Skrevet 5. mars 2022 Kakaoen skrev (På 18.2.2022 den 9.39): Hei. Snikleser som melder seg Kjenner igjen dine vonde tanker, her brukte vi nesten 2 år på å lage førstemann. Så den skuffelsen hver måned kjenner jeg igjen. Nå vet jeg at det er mange som sliter her inne. Men for meg har prøvingen på å få barn blitt mye lettere når jeg endelig "ga opp". Hvis det gir mening? Er jo lett å si det for andre, men man må jo kjenne på det selv. Jeg fant ut at jeg måtte slutte å teste før IKM. Jeg ga meg selv et ørlite håp da jeg tisset på pinnen, for å så bli så utrolig skuffet og lei meg. Så fant jeg ut at jeg skulle slutte å teste før mensen evt ikke kom! Og for meg så hjalp det veldig. Altså.. og jeg føler jeg høres ut som en gammal kjærring når jeg skriver dette , men fy søren produsentene av disse testene tjener MYE på testegale damer som gjerne vil vite om de er gravide nærmest dagen etter de har hatt sex (har vært en av de selv..) Hadde ikke folk testet nesten en uke før IKM hadde man minst kunne halvvert antall kjemiske graviditeter. Hva med å "spare" skuffelsen og vent med å teste til mensen evt ikke kommer? Men jeg er en slik sjel som av og til lengter tilbake til 80 tallet når man ikke visste så mye og sikkert var utrolig mye mer avslappet til ting Men mitt tips, for din psyke sin del! Gi nå litt faen.. Spis spekematen din, drikk alkohol, drit i flere av disse vitaminene.. Så sant du ikke har noe mangel, er det jo bare folsyre du trenger. Lev livet litt. Om du drikker 3 dager før IKM og er gravid gjør det ingenting. For den lille celleklumpen tar ikke av din blodstrøm den første uka der allikevel. Håper ikke du tar dette som at jeg prøver være en bedrevitende kjærring.. Er 10 år siden jeg stod i det selv, og jeg husker det var virkelig ødeleggene for psyken og man føler seg som det største taperen med den mest ubrukelig kroppen. Det minste du kan gjøre er å unne seg selv favoritt iskremen din med en sterk og god drink til, eller gå på en fest, eller gjøre noe du har skikkelig lyst til uten å la tanken om at du kaaaaanskje kan få en positiv test om 3-4 dager stoppe deg Spennende å følge deg videre. Heier virkelig på deg! Dette var veldig bra skrevet og er så sant!! ❤️ Skal ta deg på ordet på flere av disse tipsene ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. mars 2022 #85 Del Skrevet 5. mars 2022 Godt å høre at du har det bedre!! 🥰 Helt sant det du sier. I en større sammenheng er disse månedene ingenting. Tror det er viktig å gi rom for gode opplevelser frem til det eventuelt skjer. Tror man angrer hvis ikke. Høres ut som du har mye gøy å se frem til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 10. mars 2022 #86 Del Skrevet 10. mars 2022 Kjenner meg SÅ igjen i dine tanker! Veldig fint å høre at du har det bedre og som du sier så er det noe som skjer med humøret når dagene er litt lysere og våren er like rundt hjørnet 🌷 Det er ikke lett å holde seg unna all overtenking, er så mye som går på automatikk, men det gjør det litt lettere når man har fått et mer bevisst forhold til det. Jeg krysser fingrene for dere 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. mars 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 13. mars 2022 9 dpo Har ikke kjent på noe testetrang til nå, og det syns jeg er veldig deilig! Tenker at hvis det ikke går denne runden så gjør det ingenting. Igår drakk jeg faktisk 1 glass champagne, 1 glass rødvin og et glass hvitvin 🤯🥂 crazy!! Syns det er greit å leve helt vanlig til eventuelt positiv test. Kan jo ikke leve som en nonne halve måneden hele tiden. Tror ikke det har så mye å si om man har drukket litt alkohol så tidlig uansett 😊 når det kommer til symptomjakt har jeg ikke kjent på noenting egentlig.. Hadde litt ømme pupper rett etter EL, men det har gitt seg nå. Hadde ikke symptomer sist pp heller og da gikk det jo ikke, men det har jo egentlig ikke noen sammenheng 🙈 God søndag til alle, nyt finværet! ☀️🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 13. mars 2022 #88 Del Skrevet 13. mars 2022 Masse lykke til! 🤞🏼 Håper det klaffer for deg denne pp 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 13. mars 2022 #89 Del Skrevet 13. mars 2022 Spennende nå som det nærmer seg testtid! Deilig med litt godt å drikke og, er helt enig med deg - man bør jo prøve å leve som normalt til man evt får positiv test. 🤗 Lykke til! 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 13. mars 2022 #90 Del Skrevet 13. mars 2022 Spennende! Lykke til! Absolutt lurt å kose seg når man kan! Tror det har svært lite å si så tidlig i en eventuell graviditet uansett. Krysser fingrene 🤞🤞💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 14. mars 2022 Forfatter #91 Del Skrevet 14. mars 2022 89jenta skrev (16 timer siden): Masse lykke til! 🤞🏼 Håper det klaffer for deg denne pp 🥰 Mallisa skrev (13 timer siden): Spennende nå som det nærmer seg testtid! Deilig med litt godt å drikke og, er helt enig med deg - man bør jo prøve å leve som normalt til man evt får positiv test. 🤗 Lykke til! 🤞🤞 Katrin94 skrev (12 timer siden): Spennende! Lykke til! Absolutt lurt å kose seg når man kan! Tror det har svært lite å si så tidlig i en eventuell graviditet uansett. Krysser fingrene 🤞🤞💕 Tusen takk ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 14. mars 2022 #92 Del Skrevet 14. mars 2022 Så bra du har klart å slappe av og kose deg, tror det har mye å si for den mentale helsen. Den skal man tross alt prøve å ta litt vare på oppi det hele. Blir spennende snart da, har du bestemt deg for en dato å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 15. mars 2022 Forfatter #93 Del Skrevet 15. mars 2022 @Ruskemor ja, man må prøve å ikke la alt dette ta overhånd, selv om det ikke er lett ❤️ Røk på en smell idag og tok en test, 11 dpo.. Negativ 😭 så nå stålsetter jeg meg for ny runde 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 15. mars 2022 #94 Del Skrevet 15. mars 2022 Elise93 skrev (12 minutter siden): @Ruskemor ja, man må prøve å ikke la alt dette ta overhånd, selv om det ikke er lett ❤️ Røk på en smell idag og tok en test, 11 dpo.. Negativ 😭 så nå stålsetter jeg meg for ny runde 💪 Å nei, så kjedelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 15. mars 2022 #95 Del Skrevet 15. mars 2022 Så kjedelig!! 😔😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 15. mars 2022 #96 Del Skrevet 15. mars 2022 Kjedelig! Men alt håp er ikke ute 🤞🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 16. mars 2022 #97 Del Skrevet 16. mars 2022 Har du testet igjen? 11 dpo er fortsatt tidlig da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #98 Del Skrevet 16. mars 2022 Angeleye skrev (53 minutter siden): Har du testet igjen? 11 dpo er fortsatt tidlig da 🙂 Nei, nå tenker jeg å vente til hvertfall IKM før jeg tester igjen.. Men erfaringsvis så kommer mensen når testen er negativ 11 dpo 😔 så spennende med deg da, gleder meg til å følge med videre i testingen! 🤩 Krysser alt jeg har for at den blir sterkere 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 16. mars 2022 #99 Del Skrevet 16. mars 2022 Elise93 skrev (1 time siden): Nei, nå tenker jeg å vente til hvertfall IKM før jeg tester igjen.. Men erfaringsvis så kommer mensen når testen er negativ 11 dpo 😔 så spennende med deg da, gleder meg til å følge med videre i testingen! 🤩 Krysser alt jeg har for at den blir sterkere 🤞 Takk 🥰 skal nå følge med på deg også de neste dagene, selv om du erfaringsmessig tenker at mensen vil komme til helgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 17. mars 2022 #100 Del Skrevet 17. mars 2022 Det er ikke helt sikkert før man får mensen, men skjønner at du forbereder deg på at det ikke gikk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå