Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel 🌸

Elise93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk veldig bra @Prøver2021, takk som spør 😘 de fikk ut 10 egg akkurat som de trodde, og jeg er veldig fornøyd med det 🥰 jeg var så redd for tomme eggposer men det var faktisk egg i alle posene! Jeg får ikke sette inn før neste syklus pga blodprøvene ikke var helt der de skulle, en av de som viser om slimhinnen er klar har steget for tidlig og da er det mindre sjans for at egget fester seg. Det er helt greit for jeg vil jo at sjansene skal være optimale 😃 

Gruer meg fælt til imorgen og de neste dagene, da får jeg vite hvor mange som er befruktet og utvikler seg.. Men det må da være hvertfall ett bra egg blant de 10🥺🥺

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 minutter siden):

Det gikk veldig bra @Prøver2021, takk som spør 😘 de fikk ut 10 egg akkurat som de trodde, og jeg er veldig fornøyd med det 🥰 jeg var så redd for tomme eggposer men det var faktisk egg i alle posene! Jeg får ikke sette inn før neste syklus pga blodprøvene ikke var helt der de skulle, en av de som viser om slimhinnen er klar har steget for tidlig og da er det mindre sjans for at egget fester seg. Det er helt greit for jeg vil jo at sjansene skal være optimale 😃 

Gruer meg fælt til imorgen og de neste dagene, da får jeg vite hvor mange som er befruktet og utvikler seg.. Men det må da være hvertfall ett bra egg blant de 10🥺🥺

Det er jo utrolig bra å få ut så mange egg❤️

Jeg krysser fingrene for at det er nok befruktede egg som utvikler seg som de skal🤞 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fine nyheter at det var så mange egg 🥰🥰  Jeg kan tenke meg dagene nå er og blir nervepirrende! Krysser alt jeg har for at det er nå det skjer! 🤞🌞 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver2021 skrev (9 minutter siden):

Har du hørt noe mer? 💗

Ja, dessverre ble bare 3 av de 10 eggene befruktet 😔 Jeg ble veldig lei meg, for sist forsøk ble bare 2 befruktet og ingen av de overlevde. Er så redd for at det samme skal skje igjen, og er livredd for at de skal ringe å si at de har sluttet å utvikle seg. Nå er det 4 dager siden uttak og de har heldigvis ikke ringt etter at jeg fikk beskjed om de 3 eggene. Tar det som et godt tegn❤️ men gruer meg så fælt til de ringer imorgen. Imorgen er det 5 dager siden og hvis utviklingen går som normalt blir eggene til blastocyster og da fryser de det. Så får jeg sette inn i neste syklus 😊 Håper jeg i minste får 1 egg som er bra 😭❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke har ringt må jo være et tegn på at de 3 har fortsatt å utvikle seg! ❤ Jeg håper så innmari at du får en nydelig start på uka di i morgen med gode nyheter over telefon 🤞🥰🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen... de ringte ista. Og jeg turte ikke å svare. Jeg var ikke klar for å høre at alle eggene mest sannsynlig er døde... det som er litt rart er at jeg akkurat hadde sluppet av venninnen min. Jeg tenkte over hvor fin denne helga hadde vært, jeg har kost meg skikkelig med familie og venner. Vært ute å spist, gått fine turer og bare slappet helt av. Også tenkte jeg at livet er så bra om dagen, jeg har nesten alt jeg kan drømme om. Det eneste som mangler er barn ❤️ og idet jeg tenkte den tanken så jeg nummeret på displayet. Så lenge varte den lykken. Jeg tenkte "faen faen faen" og skrudde av lyden. Jeg kjørte uansett bil. Nå, to timer senere tok jeg endelig til meg mot og ringte, men de er stengt.. syns de kunne lagt igjen en beskjed eller sendt melding. Men jeg er sikker på at de er døde, ellers hadde de vel ikke ringt. 

Nå sitter jeg å googler eggdonasjon, for det blir kanskje veien vi må gå om det ikke går med egne egg. Det er ikke så viktig for meg med biologiske barn, så jeg ser ikke på det som den største sorgen. Men fy søren så dyrt det er, må sikkert vente noen år før vi får råd til det. Nå ble det negativt innlegg her, har nok ikke helt tatt innover meg at dette forsøket også blir mislykket og at vi ikke kommer oss til innsett engang, men klarer ikke tenke positivt. Klarer ikke føle noe akkurat, knekken kommer sikkert til uka. Angrer litt på at jeg ikke svarte på telefonen nå, da hadde jeg fått den fæle beskjeden overstått med en gang 😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 timer siden):

Faen... de ringte ista. Og jeg turte ikke å svare. Jeg var ikke klar for å høre at alle eggene mest sannsynlig er døde... det som er litt rart er at jeg akkurat hadde sluppet av venninnen min. Jeg tenkte over hvor fin denne helga hadde vært, jeg har kost meg skikkelig med familie og venner. Vært ute å spist, gått fine turer og bare slappet helt av. Også tenkte jeg at livet er så bra om dagen, jeg har nesten alt jeg kan drømme om. Det eneste som mangler er barn ❤️ og idet jeg tenkte den tanken så jeg nummeret på displayet. Så lenge varte den lykken. Jeg tenkte "faen faen faen" og skrudde av lyden. Jeg kjørte uansett bil. Nå, to timer senere tok jeg endelig til meg mot og ringte, men de er stengt.. syns de kunne lagt igjen en beskjed eller sendt melding. Men jeg er sikker på at de er døde, ellers hadde de vel ikke ringt. 

Nå sitter jeg å googler eggdonasjon, for det blir kanskje veien vi må gå om det ikke går med egne egg. Det er ikke så viktig for meg med biologiske barn, så jeg ser ikke på det som den største sorgen. Men fy søren så dyrt det er, må sikkert vente noen år før vi får råd til det. Nå ble det negativt innlegg her, har nok ikke helt tatt innover meg at dette forsøket også blir mislykket og at vi ikke kommer oss til innsett engang, men klarer ikke tenke positivt. Klarer ikke føle noe akkurat, knekken kommer sikkert til uka. Angrer litt på at jeg ikke svarte på telefonen nå, da hadde jeg fått den fæle beskjeden overstått med en gang 😢

Jeg syntes det var rett av deg å velge å fortsette å ha en god helg, man trenger det når ting blir vanskelig over så lang tid❤️

Jeg håper de ringte fordi de har gode nyheter, og at dere får kommet videre til innsett. 

Jeg har egentlig lyst å skrive noe veldig fint til deg, men akkurat nå har jeg ikke de ordene jeg trenger for å si det. Sender deg istedenfor en virtuell klem, og tenker på deg i morgen når du ringer de opp for å høre hvordan det gikk med eggene❤️

Prøv å ta vare på deg selv de neste dagene 🌷

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh får vondt lagt inn i hjertet, Elise 😞 Håper inderlig at du tar feil og at de ringte for å gi gode nyheter 🤞🏼🤞🏼❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dessverre ikke gode nyheter. Det vi fryktet skjedde igjen 😭 Jeg klarer ikke å føle noe akkurat nå, føler meg bare tom. Hadde virkelig trua på dette forsøket. Skal snakke med legen til uka for å drøfte veien videre ❤️ Vi har jo betalt for tre forsøk så prøver nok det siste, men jeg kjenner at jeg ikke orker å komme til å stå i det her noe særlig lenger enn evnt neste forsøk. Orker ikke påføre kroppen min så mye hormoner og forandring for noe som er så usikkert, orker ikke det økonomiske eller det psykiske for et kanskje. Jeg skal ta opp temaet eggdonasjon og se hvordan klinikken stiller seg til det ❤️

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😭 Mange gode klemmer til deg! Skjønner at du føler deg tom.. 😞 Høres lurt ut å få diskutert veien videre med legene og samtidig ta opp tema eggdonasjon. Håper at det er gode muligheter for at dere kan lykkes med det. 
Gode tanker og klemmer til deg ❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare forestille meg den smerten du går igjennom ❤️

Ta vare på deg selv som best du kan fremover ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig trist å lese ❤️ Krysser selvfølgelig fingrene for neste forsøk!! 🤞

Snakk med klinikken om eggdonor. Føl litt på det. Les litt om andre som har gått den veien.
Selv har vi måtte bruke sæddonor da mannen ikke kan få barn, og selv om det såklart var en sorg (spesielt for han), gjør det ikke et fremtidig barn mindre hans! Og det vil såklart ikke et barn unnfanget med eggdonor heller være, det vil jo være like mye ditt ❤️ 

Tenker på dere!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 22.8.2022 den 21.11):

Det var dessverre ikke gode nyheter. Det vi fryktet skjedde igjen 😭 Jeg klarer ikke å føle noe akkurat nå, føler meg bare tom. Hadde virkelig trua på dette forsøket. Skal snakke med legen til uka for å drøfte veien videre ❤️ Vi har jo betalt for tre forsøk så prøver nok det siste, men jeg kjenner at jeg ikke orker å komme til å stå i det her noe særlig lenger enn evnt neste forsøk. Orker ikke påføre kroppen min så mye hormoner og forandring for noe som er så usikkert, orker ikke det økonomiske eller det psykiske for et kanskje. Jeg skal ta opp temaet eggdonasjon og se hvordan klinikken stiller seg til det ❤️

Hei kjære deg. Det er lenge siden jeg var aktiv her nå, men leste i tråden din her og Prøverør 2022-tråden at det ikke lyktes med det andre uttaket. Det var leit å høre. Føler med deg og vet hvor tungt dette er. Sender deg en klem! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...