Elise93 Skrevet 30. september 2022 Forfatter #281 Del Skrevet 30. september 2022 (endret) En stund siden jeg har vært innom her nå, det har skjedd mye. Jeg har gjort masse research på eggdonasjon og egentlig begynt å forberede meg mentalt på det. Har hatt en runde med korona for litt over en uke siden, og akkurat nå ligger jeg på en solseng i Kroatia og nyter ☀️☀️ MEN.. fikk tidenes overraskelse for 2 dager siden da mensen ikke hadde kommet. Jeg var sikker på at den var forsinka pga korona men... 😭😭 jeg er visst gravid. Fikk 2-3 uker på CB digital for 2 dager siden. Jeg er i sjokk, klarer ikke tro på det. Jeg har hatt korona med høy feber og drukket masse alkohol etter at jeg kom hit så det er litt morsomt at det var denne gangen det skulle gå. Jeg klarer ikke glede meg dessverre. Det er faktisk nøyaktig 1 år siden sist graviditet og jeg er omtrent nøyaktig like langt på vei som samme dato ifjor. Det er veldig skummelt. Jeg er livredd for at det skal skje det samme som sist. Jeg har hvertfall snakket med klinikken, så får jeg se om jeg skal inn til noe oppfølging eller lignende der. Så får tiden vise hva som skjer fremover ❤️ tror jeg er ca 4+3 idag. Endret 30. september 2022 av Elise93 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. september 2022 #282 Del Skrevet 30. september 2022 Åååå gåsehud 😍 Gratulerer så mye ❤️ Forstår godt at det er skremmende❤️ Husk at du er gravid til det motsatte er bevist. Det er vanskelig, men prøv å ikke ta sorgen på forskudd. Skulle det ikke gå veien er det like vondt uansett hva du gjør nå! Kanskje metoden til Joey i Friends funker.. husker ikke hvem som vil bli gravid, men han sier jo: Just get drunk! It worked for a bunch of girls at my high school! 😂😂😂 Kos deg masse på solsengen i Kroatia med alkoholfri Mojito 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 30. september 2022 #283 Del Skrevet 30. september 2022 Elise93 skrev (22 minutter siden): En stund siden jeg har vært innom her nå, det har skjedd mye. Jeg har gjort masse research på eggdonasjon og egentlig begynt å forberede meg mentalt på det. Har hatt en runde med korona for litt over en uke siden, og akkurat nå ligger jeg på en solseng i Kroatia og nyter ☀️☀️ MEN.. fikk tidenes overraskelse for 2 dager siden da mensen ikke hadde kommet. Jeg var sikker på at den var forsinka pga korona men... 😭😭 jeg er visst gravid. Fikk 2-3 uker på CB digital for 2 dager siden. Jeg er i sjokk, klarer ikke tro på det. Jeg har hatt korona med høy feber og drukket masse alkohol etter at jeg kom hit så det er litt morsomt at det var denne gangen det skulle gå. Jeg klarer ikke glede meg dessverre. Det er faktisk nesten nøyaktig 1 år siden sist graviditet og jeg er omtrent nøyaktig like langt på vei som samme dato ifjor. Det er veldig skummelt. Jeg er livredd for at det skal skje det samme som sist. Jeg har hvertfall snakket med klinikken, så får jeg se om jeg skal inn til noe oppfølging eller lignende der. Så får tiden vise hva som skjer fremover ❤️ tror jeg er ca 4+3 idag. Gratulerer så mye❤️ så glad på dine vegne❤️ jeg krysser alt som kan krysses for at spiren sitter i 40 uker 🤞 Kos deg masse i varmen med alkoholfrie paraplydrinker🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 30. september 2022 #284 Del Skrevet 30. september 2022 Ååååå så gøy lese! 🥹 Gratulerer så mye! ❤️ Prøv å slapp av og nyt ferie så godt du kan 🫶🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 30. september 2022 #285 Del Skrevet 30. september 2022 Gratulerer så masse❤️🥰 Da er vi i samme veke🤩 og eg kjenner følelsene veldig godt igjen. Hver dag blir en vinn, men bekymringen er der… Kos deg så masse du klarer! Litt ekstra vitamin D i sola er jo helt supert og☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 30. september 2022 #286 Del Skrevet 30. september 2022 Så fantastiske nyheter å lese her 😍 Gratulerer så mye ❤️ Krysser alt for at dette er babyen din som du faktisk skal få holde i armene i levende live om 8 mnd ish 🤞🏼🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 30. september 2022 #287 Del Skrevet 30. september 2022 Gratulerer så mye 💗💗💗💗💗💗 endelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. september 2022 Forfatter #288 Del Skrevet 30. september 2022 Kakaoen skrev (9 timer siden): Åååå gåsehud 😍 Gratulerer så mye ❤️ Forstår godt at det er skremmende❤️ Husk at du er gravid til det motsatte er bevist. Det er vanskelig, men prøv å ikke ta sorgen på forskudd. Skulle det ikke gå veien er det like vondt uansett hva du gjør nå! Kanskje metoden til Joey i Friends funker.. husker ikke hvem som vil bli gravid, men han sier jo: Just get drunk! It worked for a bunch of girls at my high school! 😂😂😂 Kos deg masse på solsengen i Kroatia med alkoholfri Mojito 😍 Ruskemor skrev (9 timer siden): Gratulerer så mye❤️ så glad på dine vegne❤️ jeg krysser alt som kan krysses for at spiren sitter i 40 uker 🤞 Kos deg masse i varmen med alkoholfrie paraplydrinker🥰 89jenta skrev (9 timer siden): Ååååå så gøy lese! 🥹 Gratulerer så mye! ❤️ Prøv å slapp av og nyt ferie så godt du kan 🫶🏼 Tussi2018 skrev (7 timer siden): Så fantastiske nyheter å lese her 😍 Gratulerer så mye ❤️ Krysser alt for at dette er babyen din som du faktisk skal få holde i armene i levende live om 8 mnd ish 🤞🏼🤞🏼❤️ Katrin94 skrev (5 timer siden): Gratulerer så mye 💗💗💗💗💗💗 endelig! Tusen takk dere ❤️❤️ Jeg håper virkelig, men er samtidig livredd for å miste igjen. Skal ordne meg time til tidlig ultralyd hvertfall, tror det er lurt 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. september 2022 Forfatter #289 Del Skrevet 30. september 2022 Miss_pancake skrev (8 timer siden): Gratulerer så masse❤️🥰 Da er vi i samme veke🤩 og eg kjenner følelsene veldig godt igjen. Hver dag blir en vinn, men bekymringen er der… Kos deg så masse du klarer! Litt ekstra vitamin D i sola er jo helt supert og☀️ Så morsomt at vi er det 🥰 håper virkelig at den sitter for oss begge, vi har begge hatt en lang og hard kamp for dette så det synes jeg vi fortjener 🥰🤞 skal du på tidlig ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. september 2022 Forfatter #290 Del Skrevet 30. september 2022 Kakaoen skrev (9 timer siden): Åååå gåsehud 😍 Gratulerer så mye ❤️ Forstår godt at det er skremmende❤️ Husk at du er gravid til det motsatte er bevist. Det er vanskelig, men prøv å ikke ta sorgen på forskudd. Skulle det ikke gå veien er det like vondt uansett hva du gjør nå! Kanskje metoden til Joey i Friends funker.. husker ikke hvem som vil bli gravid, men han sier jo: Just get drunk! It worked for a bunch of girls at my high school! 😂😂😂 Kos deg masse på solsengen i Kroatia med alkoholfri Mojito 😍 Hehe ja, en runde med korona og masse alkohol var tydeligvis det som skulle til 😂 alkoholfri pina colada er tingen, mojito uten alkohol smakte bare aaalt for mye sukker 😂🙈 takk for oppmuntrende ord, skal prøve på det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 1. oktober 2022 #291 Del Skrevet 1. oktober 2022 Ååååå Elise!! Nå fikk jeg faktisk gåsehud OG tårer i øynene 😭 og jeg kjenner deg ikke engang, men har jo fulgt deg så lenge og vi har lissom vært en liten gjeng her inne og jeg har følt så fryktelig mye med deg hver gang det ikke gikk, også når det heller ikke gikk med IVF! kjære gud og hva nå enn! Jeg krysser ALT jeg har for at denne lille klarer seg hele veien. Du fortjener det så utrooolig mye!!! ❤️❤️ Gratulerer såå masse!!! ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiger Skrevet 1. oktober 2022 #292 Del Skrevet 1. oktober 2022 Åå så kjekt @Elise93, gratulerer såå mye ❤️ Krysser alt jeg har for at spiren sitter 🤞🏻🤞🏻🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 1. oktober 2022 #293 Del Skrevet 1. oktober 2022 Gratulerer 😍 så spennede, så gøy å ha termin nærme hverandre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #294 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tessiekd skrev (23 timer siden): Ååååå Elise!! Nå fikk jeg faktisk gåsehud OG tårer i øynene 😭 og jeg kjenner deg ikke engang, men har jo fulgt deg så lenge og vi har lissom vært en liten gjeng her inne og jeg har følt så fryktelig mye med deg hver gang det ikke gikk, også når det heller ikke gikk med IVF! kjære gud og hva nå enn! Jeg krysser ALT jeg har for at denne lille klarer seg hele veien. Du fortjener det så utrooolig mye!!! ❤️❤️ Gratulerer såå masse!!! ❤️❤️❤️ Åhh, nå ble jeg nesten mere glad på mine egne vegne av at du ble så glad 😂❤️ ja, vi har jo vært en liten gjeng her inne som har prøvd ganske lenge og det er så gøy når det endelig går for oss! ❤️ Jeg håper bare den lille spira sitter 😭🙏 jeg har ikke tatt noen tester siden onsdag/torsdag fordi jeg har vært på ferie og nå har det lille av ømhet jeg hadde i puppene blitt borte🥺 blir livredd med en gang, huff. Skal hjem senere idag så da skal jeg forte meg å ta en test 😂 tusen takk!! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #295 Del Skrevet 2. oktober 2022 Stiger skrev (21 timer siden): Åå så kjekt @Elise93, gratulerer såå mye ❤️ Krysser alt jeg har for at spiren sitter 🤞🏻🤞🏻🥰 Tusen takk ❤️ lykke til med innsett 🤞❤️ krysser fingrene!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #296 Del Skrevet 2. oktober 2022 elinoooor skrev (20 timer siden): Gratulerer 😍 så spennede, så gøy å ha termin nærme hverandre! Så gøy! 🥰 jeg klarer ikke helt å tro på at jeg kommer dit enda, men håper virkelig det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 2. oktober 2022 #297 Del Skrevet 2. oktober 2022 Elise93 skrev (4 timer siden): Åhh, nå ble jeg nesten mere glad på mine egne vegne av at du ble så glad 😂❤️ ja, vi har jo vært en liten gjeng her inne som har prøvd ganske lenge og det er så gøy når det endelig går for oss! ❤️ Jeg håper bare den lille spira sitter 😭🙏 jeg har ikke tatt noen tester siden onsdag/torsdag fordi jeg har vært på ferie og nå har det lille av ømhet jeg hadde i puppene blitt borte🥺 blir livredd med en gang, huff. Skal hjem senere idag så da skal jeg forte meg å ta en test 😂 tusen takk!! ❤️❤️ Aww! Ja den SKAL bare sitte nå! 🤞🏻❤️ ooh! Da skal æ fortelle deg at de ømme puppene kommer og går hele tiden. Jeg holdt på å bli gal av det 🙈 de var ømme i 4 dager fks også plutselig var det helt borte og var borte i flere dager før det så kom igjen. Så du skal vite at det er heelt normalt og trenger ikke bety noe 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 2. oktober 2022 #298 Del Skrevet 2. oktober 2022 Elise93 skrev (På 30.9.2022 den 21.39): Så morsomt at vi er det 🥰 håper virkelig at den sitter for oss begge, vi har begge hatt en lang og hard kamp for dette så det synes jeg vi fortjener 🥰🤞 skal du på tidlig ultralyd? Ikkje sant! 🥰 Ja har fått henvisning så får vel time snart. Skal du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #299 Del Skrevet 2. oktober 2022 Tessiekd skrev (47 minutter siden): Aww! Ja den SKAL bare sitte nå! 🤞🏻❤️ ooh! Da skal æ fortelle deg at de ømme puppene kommer og går hele tiden. Jeg holdt på å bli gal av det 🙈 de var ømme i 4 dager fks også plutselig var det helt borte og var borte i flere dager før det så kom igjen. Så du skal vite at det er heelt normalt og trenger ikke bety noe 🥰 Det var betryggende å høre❤️❤️ Jeg merker at jeg bare går rundt å sammenligner fra sist gangen, blir helt gal av det 😫 heldigvis var testen idag kjempefin og sterk 😍 ååh det må bare gå bra denne gangen altså 😫❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter #300 Del Skrevet 2. oktober 2022 Miss_pancake skrev (38 minutter siden): Ikkje sant! 🥰 Ja har fått henvisning så får vel time snart. Skal du? Okei, det blir sikkert veldig spennende men også nervepirrende! 🤞❤️ Jeg venter på at klinikken som jeg gikk til for IVF skal ringe meg opp igjen, regner med å ta noe tidlig UL hos de etterhvert 😍 en del av meg tørr egentlig ikke ta det fordi jeg er så livredd for det samme som sist (da tok jeg UL 7+2, de sa at det hadde sluttet å utvikle seg i uke 5, og jeg begynte faktisk å blø dagen etter). Så jeg skal hvertfall prøve å styre unna den dagen.. 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå