Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen med 5-6 barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var det ikke broren din som var stefaren, da? 

Anonymkode: d1801...a3c

Ja, blandet så klart. Biologisk far ble hauset opp og holdt tale. Andre nevnte i sine yaler hvor flott han var som hadde dukket opp siste året noen ganger og inspirert gutten med sin musikk og annet halvsany ræl.

Den som gjør det tunge arbeidet får liten takk.

Tror ikke denne konfen er unik.

Anonymkode: 9e169...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, fy faen. Skulle tro man er i sekt når man overproduserer så mye. 

Anonymkode: d0cfd...623

Jeg var fint ferdig med 3 barn som 27 åring. Ble aleine og var aleine i 7 år og da møtte jeg han som jeg har de 2 minste med. Det føles ikke kaos eller alt for mye pga de 3 første er store. At han jeg trodde var han jeg skulle bli gammel med forandret seg veldig var ikke planen min. Livet skjer og det går ikke alltid slik man ønsker eller ser for seg☺️

Anonymkode: 84e51...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Overraskende å se mange si nei! Jeg her tre biologiske og mannen fem..! Hvor to er voksne, og bor for seg selv. Med egne forhold og barn - mens de tre andre bor hjemme. Mine bor på plassen jeg kommer fra inntil videre. Null stress! Fult kjør, men det går fint 🌹

Anonymkode: 8d3d4...b2b

Overraskende? Tror du alle digger maset med mange unger? 

Anonymkode: 5dac4...6d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en alenemor engang.

Hun var ikke så frekk at hun tok ned barnet på date og krevde at jeg skulle betale. Men hun maste om at de var pakkeløsning og bla bla.

Neste date avlyste hun dagen før, oga at exen skulle ikke på hytta med sønnen eller hva det nå var.

Takket for tiden (hun burde takket meg for min) og ghostet henne. 

Er ikke så lite kvinner i verden at man trenger å dalle etter mammaer. Mye bedre å være prio 1 for ei dame som ikke har vist dårlig dømmekraft og fått 'barn med en psykopat' eller hva de sitter og skrøner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Overraskende? Tror du alle digger maset med mange unger? 

Anonymkode: 5dac4...6d2

De tror faktisk det. Alenemødrene.

At det skal stå menn i kø for å leke femte hjulet på vogna og vente på tur etter henne og snørrungene hennes.

Når man i stedet kan få en snasen farmasøytstudine eller noe uten annen cockblock enn tante rød en gang i blant.

Satt på spissen men...

Anonymkode: 9e169...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Overraskende? Tror du alle digger maset med mange unger? 

Anonymkode: 5dac4...6d2

 

 

Han sier det bedre enn jeg kan i de første 30 sekundene...

Anonymkode: 9e169...367

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må vel stort sett til India eller Kongo for å finne slike barneflokker. Hvis en norsk mann eller kvinne hadde hatt       ulands-størrelse på barneflokken, ville jeg ha tatt som er stort rødt flagg. Ikke fordi jeg ikke kunne ha taklet så mange barn, men fordi det er noe alvorlig galt med et ilandsmenneske som sette så.mange barn til verden på en allerede overbefolket klode.

Anonymkode: 41ade...b31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Nei altfor mye drama. Flere mødre åforholde seg til? Drama.. Nei takk!

Anonymkode: 5fdfa...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Man må vel stort sett til India eller Kongo for å finne slike barneflokker. Hvis en norsk mann eller kvinne hadde hatt       ulands-størrelse på barneflokken, ville jeg ha tatt som er stort rødt flagg. Ikke fordi jeg ikke kunne ha taklet så mange barn, men fordi det er noe alvorlig galt med et ilandsmenneske som sette så.mange barn til verden på en allerede overbefolket klode.

Anonymkode: 41ade...b31

Helt uenig. 

En dame kan fort på et barnekull på 3 unger fra 20 til 27. Og så får hun 2 til fra 37 til 40. Det ville ikke være noe rart synes jeg. 

Men man dater så klart ikke en slik dame. Hun får klare seg med womaniser og g ormen. 

Anonymkode: 9e169...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis jeg hadde hatt 3 barn fra før, ikke noe problem. Men eftersom jeg har 0 barn og vil ha, er det ikke sjans og masse stress lol. 

Anonymkode: d1801...a3c

Null stress at dere må kjøpe julegaver og bursdagsgaver til ni barn og gud vet hvor mange barnebarn, må stille i bursdager, konfirmasjoner, bryllup, dåp, og kjøpe gaver hver gang, til 9 barn og kanskje 30-50 barnebarn etterhvert… Grøss og gru.

Anonymkode: d074a...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hatt mange barn, men ser helst at alle er mine. 5 barn der ingen er mine og at på til halvsøsken. Tror jeg hadde styrt unna ved mindre vi klaffet på alle punkter (soulmates).

Anonymkode: 21fcb...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, blandet så klart. Biologisk far ble hauset opp og holdt tale. Andre nevnte i sine yaler hvor flott han var som hadde dukket opp siste året noen ganger og inspirert gutten med sin musikk og annet halvsany ræl.

Den som gjør det tunge arbeidet får liten takk.

Tror ikke denne konfen er unik.

Anonymkode: 9e169...367

Så motsatt av det du skriver? Det står at stefar ble skrytt av...

Anonymkode: d1801...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Null stress at dere må kjøpe julegaver og bursdagsgaver til ni barn og gud vet hvor mange barnebarn, må stille i bursdager, konfirmasjoner, bryllup, dåp, og kjøpe gaver hver gang, til 9 barn og kanskje 30-50 barnebarn etterhvert… 

Anonymkode: d074a...051

Mindre stress å tolerere at den andre har fått barn om en selv har fått barn, ja. Det er jo det vanligste - at foreldre finner hverandre. 

Jeg har som sagt ingen barn men vil ha egne, og er jo ikke dummere enn at jeg skjønner at en med 6 ikke får flere. 

Anonymkode: d1801...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chagall skrev (2 timer siden):

Jeg datet en alenemor engang.

Hun var ikke så frekk at hun tok ned barnet på date og krevde at jeg skulle betale. Men hun maste om at de var pakkeløsning og bla bla.

Neste date avlyste hun dagen før, oga at exen skulle ikke på hytta med sønnen eller hva det nå var.

Takket for tiden (hun burde takket meg for min) og ghostet henne. 

Ikke smart å date en forelder om du ikke er klar for stebarnlivet. Og heller ikke smart å ha unger og date en som er skeptisk. Så her var dere vel like (lite) lure. 

Anonymkode: d1801...a3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Nei aldri!!

Anonymkode: ad86a...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Null stress at dere må kjøpe julegaver og bursdagsgaver til ni barn og gud vet hvor mange barnebarn, må stille i bursdager, konfirmasjoner, bryllup, dåp, og kjøpe gaver hver gang, til 9 barn og kanskje 30-50 barnebarn etterhvert… Grøss og gru.

Anonymkode: d074a...051

Jeg har 3 barn fra før å jeg betaler for gaver til mine barn + hele familien min og hans...

Anonymkode: 84e51...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig glad i barn, så jeg kunne nok det :)  Avhengig av at barna var fra «samme kull», så det ikke var 100 mødre/fedre å forholde seg til, og at vedkommende hadde ting på stell ift. det å huse og forsørge alle barna. 

Anonymkode: 66722...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 17.21):

Jeg har 5 stk, men 3 av de er 15-19 år. Håper å tro at jeg vil finne kjærligheten igjen selv om jeg ikke fikk det til å fungere med barna sine fedre. Jeg er 41 år og har draget ellers, men respekterer at noen ikke vil date meg. Jeg er også veldig selvstendig og har bra økonomi, så for min del er det en kjæreste jeg ønsker meg å trenger ikke bo sammen...

Anonymkode: 84e51...80f

Det gjør du ❤jeg har kjæreste og 3 barn helt alene. Og jeg kunne absolutt blitt sammen med en mann som hadde 5 barn om han var den rette (så hadde ikke antall barn stoppet det) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Hadde blitt for mange unger, for mye ansvar for unger som ikke var mine egne. Å det med å ha flere foreldre til søskenflokken drar det enda mer ned, da det er et stort tegn på at de ikke står gjennom forhold i de tyngre tidene, å da har mindre sansynlighet for å holde på nytt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...