Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen med 5-6 barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ikke vurdert det ett øyeblikk engang. 

Anonymkode: 5dac4...6d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksne barn, kanskje, men mest sannsynligvis nei. Jeg ønsker egne barn og maks 2-3 barn generelt. 5 barn er aaalt for mye for min del, spesielt da også hvis jeg vil ha egne attpåtil. 

Anonymkode: 0ce26...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - av den grunn at dersom jeg skulle fått meg kjæreste i nær fremtid så ser jeg også for meg å bli samboere på sikt. Jeg nekter å sitte i en situasjon der ferieturer for mine barn osv må bli nedprioritert pga han har for mange barn og det da blir for dyrt. Også uaktuelt og forskjellsbehandle barna dersom vi hadde bodd sammen.

Anonymkode: 42314...c4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende å se mange si nei! Jeg her tre biologiske og mannen fem..! Hvor to er voksne, og bor for seg selv. Med egne forhold og barn - mens de tre andre bor hjemme. Mine bor på plassen jeg kommer fra inntil videre. Null stress! Fult kjør, men det går fint 🌹

Anonymkode: 8d3d4...b2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Nei for mye ansvar 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Nei så klart ikke.

Kvinner med barn på slep er helt uaktuelt.

Slike berter kan de mennene som liker å være fjerde eller femte prioriteringen til dama ta.

Anonymkode: 9e169...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Overraskende å se mange si nei! Jeg her tre biologiske og mannen fem..! Hvor to er voksne, og bor for seg selv. Med egne forhold og barn - mens de tre andre bor hjemme. Mine bor på plassen jeg kommer fra inntil videre. Null stress! Fult kjør, men det går fint 🌹

Anonymkode: 8d3d4...b2b

Kanskje folk ikke ønsker 'fullt kjør' når de skal over til kjæresten for sex og romantisk middag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det hadde vært helt uaktuelt. Nå har jeg to barn selv og tanken på flere er overveldende. Hadde jeg vært barnløs hadde det i alle fall vært overveldende med 5 barn! 😅

Anonymkode: b4b2f...da8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Overraskende å se mange si nei! Jeg her tre biologiske og mannen fem..! Hvor to er voksne, og bor for seg selv. Med egne forhold og barn - mens de tre andre bor hjemme. Mine bor på plassen jeg kommer fra inntil videre. Null stress! Fult kjør, men det går fint 🌹

Anonymkode: 8d3d4...b2b

Du har jo egne biologiske barn da stiller det seg litt annerledes enn å være bonusmor til 6 barn. Dersom du ønsker egne  barn så vil nok han barnefar ikke  ha flere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og ihvertfall ikke om det var med 2-3 forskjellige mødre. 

Anonymkode: 21eff...d2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, aldri. Hadde ikke blir sammen med noen med ett barn heller. Ønsker ikke barn selv og har heller ingen planer om å bli bonusmor. 

Anonymkode: 9394b...06c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Nei. Det er helt uaktuelt, og overhodet ikke attraktivt. Er gammel nok til å akseptere at det er barn inne i bildet, men ikke 5-6 stykker. Da finnes det andre kandidater på markedet!

Ser også for meg at det er verre desto flere varianter av halvsøsken man får. Jo flere foreldre er det som skal samarbeide, jo verre blir logistikken. Skrekk og gru.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Overraskende å se mange si nei! Jeg her tre biologiske og mannen fem..! Hvor to er voksne, og bor for seg selv. Med egne forhold og barn - mens de tre andre bor hjemme. Mine bor på plassen jeg kommer fra inntil videre. Null stress! Fult kjør, men det går fint 🌹

Anonymkode: 8d3d4...b2b

Hvis jeg hadde hatt 3 barn fra før, ikke noe problem. Men eftersom jeg har 0 barn og vil ha, er det ikke sjans og masse stress lol. 

Anonymkode: d1801...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man dater ikke alenemødre om man vet hva man driver med. De er aller laveste rang kvinner. Tar heller damer med vektproblemer før...

I tillegg er det en utakknemlig jobb å være stefar. Man betaler halvparten av regningene. Men mora skriker til deg om du irettesetter barna hennes. Barna vokser opp mens de foraktet deg i ditt eget hjem og behandler deg som hunden i huset. Nei takk.

Anonymkode: 9e169...367

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...