Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med noen med 5-6 barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det hadde blitt for mye for meg :) Ville jo gjort det enklere om alle var ett kull. Jeg har ikke barn og vil ikke ha det, så det er jo mye av grunnen, antallet barn er ikke problemet i seg selv.

Anonymkode: 107cf...0aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det hadde blitt alt for mange for meg - uavhengig av hvilke DNA de har. Jeg ønsker meg MAKS to barn, og jeg har ett selv, så jeg hadde aldri trivdes i et slikt forhold.

Anonymkode: 16299...ef5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, først og fremst fordi jeg ønsker egne barn. Det kan jeg bare glemme om kjæresten har 6 fra før!

Anonymkode: d1801...a3c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei aldri, ikke engang om de var voksne opg utflyttet. Å ha så mange barn må binde opp ekstremt mye tid og penger livet ut. Helt fullstendig uinteressant. Tenk hvor mange barnebarn man risikerer å måtte involveres med etterhvert? En skjebne verre enn døden.

Anonymkode: d074a...051

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror det hadde vært nok bevis på at vi er for forskjellige. 

Anonymkode: 9d622...f5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, med mindre de alle var godt voksne.

Anonymkode: 20bfe...277

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært uaktuelt, virkelig. Spiller ingen rolle om de er helsøsken eller ikke det er alt for mange barn for min del. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nå i den alderen jeg er i nå. Men hadde jeg vært en 10-20 år eldre så hadde jeg ikke sett noe problem med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du blitt sammen med noen som har så mange barn og kunne du klart å involvert deg ordentlig med barna? Utgjør det noen forskjell om barna ikke er helsøsken? Hvorfor isåfall? Tenker barn aldersgruppen 0-15 år, ikke voksne barn da det er litt annerledes. Hvordan hadde du sett for deg bosituasjon? 

Anonymkode: 524bf...b86

Hvs barna var voksne ja, men ikke hvis det var 5-6 unger som fremdeles trengte daglig oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke for meg å bli samboer i de nærmeste årene, kanskje aldri. Skulle jeg hatt kjæreste, så hadde vi truffes "når det passet", uten barn. Ønsker ikke å involvere meg så mye med barna heller, så lenge de er små. 

Klart med så mange barn så hadde det ikke vært så lett å få til å treffes i det hele tatt. 😅 Men.. det hadde kommet helt an på mannen altså. 

Mulig det blir gullfisker på meg istedet altså. 😅 Og jeg har 2 barn selv.

Anonymkode: a52c5...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...