Gå til innhold

Skal du på demonstrasjon på torsdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei er billig strøm her

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja det er i mange byer, også i Oslo. Det skal være flere demonstrasjoner der på torsdag, den første begynner kl 14, de holder på til minst kl 18-19.

Anonymkode: b038a...886

Nei. Det får naverne ta seg av. 
Klokka 14 er jeg på jobb. 

Anonymkode: 74e4b...24f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mot høye strømpriser? Det skal jeg! For første gang i mitt liv skal jeg demonstrere mot at Norge er på vei til å kjøres i grøfta 😢

Anonymkode: b038a...886

Det hjelper nok ikke stort er jeg redd... 

Anonymkode: ee806...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens Stolenberg og Stöhreren har gitt beskjed om at det norske folk sløser med strøm i sin tid. Det er derfor ikke lov å demonstrere. Det er farlig å kritisere AP for det betyr at man er ekstrem, og kanskje også er et troll.

Så nei. Jeg tørr ikke demonstrere. 

Har sett hvordan de som turde demonstrere mot coronapass ble behandlet i pressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chagall skrev (3 minutter siden):

Jens Stolenberg og Stöhreren har gitt beskjed om at det norske folk sløser med strøm i sin tid. Det er derfor ikke lov å demonstrere. Det er farlig å kritisere AP for det betyr at man er ekstrem, og kanskje også er et troll.

Så nei. Jeg tørr ikke demonstrere. 

Har sett hvordan de som turde demonstrere mot coronapass ble behandlet i pressen.

Hvem er Stolenberg og Stöhreren? 

Anonymkode: 74e4b...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er Stolenberg og Stöhreren? 

Anonymkode: 74e4b...24f

Norges landsfader og president på henholdsvis andre generasjon og livstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chagall skrev (Akkurat nå):

Norges landsfader og president på henholdsvis andre generasjon og livstid.

Hæ? Har aldri hørt om dem. 

Anonymkode: 74e4b...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Har aldri hørt om dem. 

Anonymkode: 74e4b...24f

Jens Stoltenberg og Jonas Gahr Støre.

Anonymkode: 5fdc2...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Har aldri hørt om dem. 

Anonymkode: 74e4b...24f

Det er bare ytre høyrefløy som må innom og spre litt galle - som vanlig.

Ingenting å bry seg om, det er ikke verdt hjernecellene.

Anonymkode: 1e88d...675

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er bare ytre høyrefløy som må innom og spre litt galle - som vanlig.

Ingenting å bry seg om, det er ikke verdt hjernecellene.

Anonymkode: 1e88d...675

Her ser man poenget mitt bekreftet.

Selv en så bred folkeaksjon som strømprisene, som rammer de svakeste i landet, blir brunbeiset og 'ytre høyreforklart' av våpendragerne til sentrum-venstre og de politiske dynastiene som har tatt over sosialdemokratiet.

Har offentlig jobb, og kan ikke ta meg råd til å bli 'høyreekstrem' og gå på demo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chagall skrev (3 minutter siden):

Her ser man poenget mitt bekreftet.

Selv en så bred folkeaksjon som strømprisene, som rammer de svakeste i landet, blir brunbeiset og 'ytre høyreforklart' av våpendragerne til sentrum-venstre og de politiske dynastiene som har tatt over sosialdemokratiet.

Har offentlig jobb, og kan ikke ta meg råd til å bli 'høyreekstrem' og gå på demo.

Så nå rakke du ned på "høyrefløyen"? Det er vel dine parti som er skyld i dette. Vil dere ikke leve grønnere likevel?

Anonymkode: b505f...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan funker verden da? Hva ellers kan vi gjøre??

Anonymkode: b038a...886

Ta initiativ til å få bygget vindturbiner i kommunen din. Stemme på partier som ikke vil elektrifisere sokkelen. Lese seg opp på samfunnsøkonomi, spesielt kapitlene om prisregulering. Og håpe på at Tyskland godkjenner den nye gassledningen fra Russland så fort som mulig.

Anonymkode: 33f53...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Det får naverne ta seg av. 
Klokka 14 er jeg på jobb. 

Anonymkode: 74e4b...24f

Det er også en som begynner kl 17

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ta initiativ til å få bygget vindturbiner i kommunen din. Stemme på partier som ikke vil elektrifisere sokkelen. Lese seg opp på samfunnsøkonomi, spesielt kapitlene om prisregulering. Og håpe på at Tyskland godkjenner den nye gassledningen fra Russland så fort som mulig.

Anonymkode: 33f53...783

Vi har mer enn nok vindturbiner, jeg har stemt Demokratene, jeg er selvfølgelig imot elektrifisering av sokkelen.

Chagall skrev (3 timer siden):

Her ser man poenget mitt bekreftet.

Selv en så bred folkeaksjon som strømprisene, som rammer de svakeste i landet, blir brunbeiset og 'ytre høyreforklart' av våpendragerne til sentrum-venstre og de politiske dynastiene som har tatt over sosialdemokratiet.

Har offentlig jobb, og kan ikke ta meg råd til å bli 'høyreekstrem' og gå på demo.

Det er demonstrasjoner i Oslo både kl 14 og 17

Anonymkode: b038a...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan dessverre ikke, da jeg ikke har råd til å lade elbilen :lur:

Anonymkode: 2af78...680

Huff. Og Jonas Gahr Støre syntes til og med synd på de som ikke kunne betale de høye strømprisene det er jo takket være han vi har så høye strømpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vil være demonstrasjon flere steder i landet. Har selv ikke anledning dessverre, men dette er en demonstrasjon jeg kunne tenkt meg å deltatt på. Synes det ville vært supert om mange stilte. Nok er nok liksom. 

Anonymkode: d8f6a...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi har mer enn nok vindturbiner, jeg har stemt Demokratene, jeg er selvfølgelig imot elektrifisering av sokkelen.

Anonymkode: b038a...886

Definer "nok vindturbiner". Det er åpenbart ikke nok kraftproduksjon til å holde prisene nede nå mens gassprisen er høy.

Forresten anbefaler jeg å lese om bakgrunnen for stømkrisen i Texas i fjor. Texas har lite kabler til nabolandene, fordi de vil beholde strømmen de produserer for seg selv. Slik som mange nordmenn nå taler for. I fjor økte etterspørselen i Texas enormt pga kulde, og de fikk selvfølgelig ikke importert nok støm til alle siden de ikke handler med naboene. Prisen gikk i taket pga etterspørselen var mye høyere enn tilbudet. De gikk rett og slett tom for støm, og det ble strømbrudd. Mens det var 20 minusgrader.

Anonymkode: 33f53...783

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg har tenkt å møte opp i Oslo. 

Har aldri demonstrert før, men nå er det på tide!

Med munnbind og ute, så skal det gå bra i forhold til smitte også. Og avstand såklart. 

Anonymkode: 04278...aea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det vil være demonstrasjon flere steder i landet. Har selv ikke anledning dessverre, men dette er en demonstrasjon jeg kunne tenkt meg å deltatt på. Synes det ville vært supert om mange stilte. Nok er nok liksom. 

Anonymkode: d8f6a...652

Flott at folk protesterer, men jeg tror ikke det fører til noe annet enn økte smittetall. 

Demonstrasjon med plakater og "nok er nok!"-rop gjør vel ikke så mye forskjell dessverre. 

Anonymkode: 38145...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...