Gå til innhold

Andre som også ikke har tatt pcr test i løpet av pandemi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Warrior skrev (58 minutter siden):

Jepp, har ikke tatt pcr test til nå i alle fall. Enda jeg er og har vært mye med folk. Vært i karantene en gang. Det var rett etter nyttår. Litt av en start på året. Gikk heldigvis bra og ble ikke syk. 
Det kommer nok til å skje at jeg må ta pcr test en gang. Venter på det😒Både sykdom og testingen. 

Hva et det som er så ille med å ta en PCR-test? 

Anonymkode: 57851...f41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tatt pcr eller hurtigtest siden corona kom. Ikke vært syk eller hatt noe som helst symptomer på disse 2 årene.

Anonymkode: 74c41...023

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun tatt hurtigtest på teststasjon 1 gang og 5 hjemme. Ikke hatt corona, men har vært nærkontakt ved et par anledninger. Jobber på sykehjem og har et barn i barnehage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har sluppet å ta pcr test i løpet av hele pandemi. Finnes det flere som ikke har gjort det?

Er du glad for det?

Anonymkode: 0b6af...374

Sluppet? Jeg har selvsagt tatt Pcr-test før jeg møtte folk i risikogrupper innendørs. Glad for de jeg har tatt 

Anonymkode: 8103d...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva et det som er så ille med å ta en PCR-test? 

Anonymkode: 57851...f41

Har ikke noe i mot å ta selve testen. Ikke testen jeg frykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villfisker skrev (18 minutter siden):

Har ikke tatt, og skal ikke ta. Er så glad jeg slipper den ekle opplevelsen. :) 

Hva mener du med "den ekle opplevelsen"? Jeg er bare nysgjerrig, skjønner ikke hvorfor folk helst vil unngå å ta PCR-test? 🤔

Anonymkode: 57851...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med "den ekle opplevelsen"? Jeg er bare nysgjerrig, skjønner ikke hvorfor folk helst vil unngå å ta PCR-test? 🤔

Anonymkode: 57851...f41

Skal visst være utrolig vemmelig ifølge mange. Oppleves nok individuelt, men noen sier de føler det graves helt oppi hjernen.

For min egen del, er jeg glad jeg ikke trenger å finne ut om det stemmer. Blir heller hjemme da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt behov for en eneste test så langt. Mannen har vært nødt til å teste noen ganger, for da hjortejakta startet i høst ble alt som het smittevern glemt.

Jobber i et yrke der jeg er utsatt for all slags smitte, men kun vært borte fra jobb pga fysisk skade, aldri pga sykdom.

Anonymkode: 30ba9...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har tatt 11 PCR tester, 2 hurtigtester og brukt munnbind, håndsprit, korte negler, fri for neglelakk, begrensede nærkontakter, fast nærkontakter, møte folk i luftige lokaler eller ute utenom de jeg bor med og 1-2 nærkontakter (voksne) utenom.

Arbeider i helsevesenet og har 3 barn i barnehager og skole.

Har foreløpig sluppet unna korona infeksjon og håper å slippe så langt det er mulig.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har omgått folk uten å være sikker på at luftveisinfeksjonen ikke var korona.

Anonymkode: 965c5...ab0

Jeg har tatt null pcr-tester, null hurtigtester, er uvaksinert med hovedsakelig uvaksinert omgangskrets, ikke brukt munnbind, ikke brukt håndsprit, har korte negler uten neglelakk (uten at det har noe med saken å gjøre?), levd helt som normalt, møtt masse folk, klemt masse folk, hatt masse besøk, vasket hendene etter dobesøk og når de er synlig skitne, og har aldri regnet på hvor mange "nærkontakter" jeg har hatt. 

Har 2 barn på barneskolen som har masse venner og går på flere fritidsaktiviteter, og en mann som reiser både innenlands og utenlands i jobben.

Har desverre ikke klart å få korona på tross av all innsatsen.

Anonymkode: 5b239...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var jo akkurat det som var poenget: Hun var syk med feber og hoste, tok hurtigtest men ikke PCR, og dukket opp på fest da feberen forsvant. Nesten alle som var på festen ble smittet... Det kunne nok vært unngått om hun hadde tatt PCR. 

Anonymkode: a8151...fda

Hvor mange av dere døde? 🙄

Anonymkode: 5b239...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (24 minutter siden):

Skal visst være utrolig vemmelig ifølge mange. Oppleves nok individuelt, men noen sier de føler det graves helt oppi hjernen.

For min egen del, er jeg glad jeg ikke trenger å finne ut om det stemmer. Blir heller hjemme da :) 

Ok, takk for svar. Så rart. Jeg har hatt PCR et par-tre ganger, og det er virkelig ikke ille.

Anonymkode: 57851...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke tatt pcr eller hurtigtest siden corona kom. Ikke vært syk eller hatt noe som helst symptomer på disse 2 årene.

Anonymkode: 74c41...023

Samme her. 

Anonymkode: 05f7c...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...