Gå til innhold

Andre som også ikke har tatt pcr test i løpet av pandemi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sluppet å ta pcr test i løpet av hele pandemi. Finnes det flere som ikke har gjort det?

Er du glad for det?

Anonymkode: 0b6af...374

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt 11 PCR tester, 2 hurtigtester og brukt munnbind, håndsprit, korte negler, fri for neglelakk, begrensede nærkontakter, fast nærkontakter, møte folk i luftige lokaler eller ute utenom de jeg bor med og 1-2 nærkontakter (voksne) utenom.

Arbeider i helsevesenet og har 3 barn i barnehager og skole.

Har foreløpig sluppet unna korona infeksjon og håper å slippe så langt det er mulig.

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har omgått folk uten å være sikker på at luftveisinfeksjonen ikke var korona.

Anonymkode: 965c5...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge helsenorge har jeg tatt 71 cpr tester. Aldri hatt corona. Jobber i helsevesenet på sykehjem, så sånn blir det da 😂

Anonymkode: 713c8...d54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utelukkende tatt ved internasjonale reiser. Så alle testene har vært frivillige, for innreisetillatelse. Har aldri måttet tatt på grunn av sykdom. 

Hadde jeg sett en stor verdi i å aldri ta PCR ville jeg bare latt være å reise. 

Anonymkode: 6b2e2...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt to pcrtester. 

Barna mine har tatt mange. 

Men mannen min har ikke tatt noen. 

Anonymkode: 89f4f...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg har aldri tatt en eneste test - verken PCR eller hurtigtest. Men så bor jeg også alene og har hatt forferdelig lang periode på hjemmekontor. "Belønningen" for det er altså liten grad av eksponering for smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tatt PCR-test, har hatt forkjølelsessymptomer én gang i løpet av pandemien, og da en hurtigtest som var negativ og siden jeg da var i en situasjon hvor jeg ikke trengte å forholde meg til folk gadd jeg ikke å dobbeltsjekke med PCR...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har sluppet å ta pcr test i løpet av hele pandemi. Finnes det flere som ikke har gjort det?

Er du glad for det?

Anonymkode: 0b6af...374

Har tatt en hel haug.

Er jo ikke noe stress det da. Tar bare noen sekunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har sluppet PCR-tester, karantene og korona. 

Tatt flere hjemmetester.

Anonymkode: 3ec34...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tatt noen, og skal ikke heller.  Jobber innen helse.

Anonymkode: e6ce7...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt hverken pcr eller hjemmetest for korona. Har hatt hjemmekontor under hele pandemien og min samboer har en jobb som krever fysisk oppmøte. Han har derfor testet seg med pcr hver gang en av oss har hatt en host. Har ansett det som gyldig svar nok for min del som ikke er ute blandt folk uansett 😊

Anonymkode: 38009...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen test og ingen vaksine. Har klart meg fint gjennom hele pandemien.

Anonymkode: 6fbad...8c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller aldri tatt noen test, verken hjemmetest eller PCR. 

Har to vaksinedoser. Frisk og .. ikke rask, men frisk i hvert fall. 

Anonymkode: d8054...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ikke tatt noen, og skal ikke heller.  Jobber innen helse.

Anonymkode: e6ce7...28a

Når du skriver «skal ikke heller», gjør du ikke det dersom du blir syk heller? Jeg har lest her og der og disse PCR-testene kan være farlige hvis de tas feil, og flere av disse som jobber med dette er nok ikke helt utlært. Er det derfor du unngår det, siden du også skriver du jobber i helsevesenet?

Anonymkode: 214ce...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg var ikke klar over at det er blitt skille ved at pcr-test og hjemme-test er to forskjellige ting. 

Men jeg har heller ikke tatt hjemme-test

TS

Anonymkode: 0b6af...374

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt fem hjemmetestee siden november, må ta min første pcr test i dag 😱 gruer meg skikkelig! 

Anonymkode: 6b2e5...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun tatt en hurtigtest, på julaften. Hjemmekontor og lite sosialt liv😅

Anonymkode: 4f102...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta PCR ved symptomer før du treffer folk innendørs. Og bruk gjerne munnbind i tillegg rett etter sykdom. En av mine venninner nektet å ta annet enn hjemmetest. Det fant jeg dessverre ut etter at hun smittet meg og et titalls andre i venninneflokken. Vi tok det som en selvfølge at hun hadde testet seg med PCR da hun var skikkelig syk noen dager før hun dukket opp på fest. Det hadde hun dessverre ikke gjort 😥

Anonymkode: a8151...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...