Gå til innhold

Termin September - Oktober 22

stAre

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sexybby said:

Enda lenge igjen her🙈 har oul 29 april, men fikk vite på TUL at jeg mulig venter en gutt :) så spent på oul om det stemmer❤️

Men med påske og alt i mellom går det  forhåpentligvis fort frem dit da! :jepp:

Så spennende! Gøy om det blir flere små gutter i gruppa 😍👏🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har oul 25.april. Gleder meg 🥰 Veldig spent på hvordan mini i magen har det 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (19 timer siden):

Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? 

Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙

Så gøy! 💙 

Jeg har TUL om 2 dager 🤞🏼 13+1, håper kanskje å kunne se kjønn da? mulig det er tidlig? 

Har vel ordinær rundt 17.mai vil jeg tro. Har ikke fått dato enda 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (21 timer siden):

Hvordan går det med dere damer? Flere som nærmer seg oul? 

Jeg var på oul i dag, alt sto helt fint til og i magen bor en perfekt liten gutt 💙

spennende 💛 Bra alt sto fint til 😊

Jeg har oul i uka etter påske, så ikke lenge til! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg fått vært på første kontroll hos jordmor denne uka :)  I hovedsak bare informasjon og å fylle ut helsekort, men godt å få begynne å fortelle litt om forrige fødsel og barseltid. Har i stor grad lagt det meste bak meg nå, men det dukket plutselig fram noen små usikkerheter og ting jeg tror det er greit å bearbeide en del før det blir en ny runde. Veldig fornøyd med jordmora jeg fikk i hvert fall. Ordentlig trivelig og lett å snakke med. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Termin 4 september og er 31 år selv ☺️
Barn nr 1. (antar det er det B1-B2 osv står for? 😅)

Endret av PurpleTuliip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkener skrev (32 minutter siden):

Veldig veldig stille her om dagen. Har dere hatt en fin påske? 😊

Hatt en veldig fin påske 🐥 Vært veldig lite her inne i påska. 

Her er formen ganske bra 😊 Magen begynner å bli større, og ser veldig tydelig endring ila påska. Så nå er det å vente å se om noe kanskje er påskevekt med mye god mat, brus og godis 😅🙊

Har ultralyd nå på torsdag og gleder meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (12 minutter siden):

Termin 4 september og er 31 år selv ☺️
Barn nr 1. (antar det er det B1-B2 osv står for? 😅)

Velkommen 😊 Da havner du nest øverst på lista ☺️

Du har vel vært på UL for en stund siden? Vet dere kjønn ? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (4 minutter siden):

Velkommen 😊 Da havner du nest øverst på lista ☺️

Du har vel vært på UL for en stund siden? Vet dere kjønn ? 😊 

Takk! 

Har vært på tre ultralyder og blir enda en før fødsel 🤩 Her ventes en liten jente. 😍 

Hadde oul 31 mars, men hadde to ul før det for å stadfeste termin. 

Gøy å finne en termingruppe her inne også. 😄

Endret av PurpleTuliip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (3 minutter siden):

Har vært på tre ultralyder og blir enda en før fødsel 🤩 Her ventes en liten jente. 😍 

Gøy å finne en termingruppe her inne også. 😄

Så spennende 😍 Jeg legger inn jente også 😊 veldig spent selv på å vite og håper vi får sett det til torsdag. 

Gøy med termingruppe. jeg var ganske aktiv på prøverforumet, men er ikke samme på gravidforum. Hyggelig å ha et felles sted her inne hvor man etterhvert "kjenner" de som kommenterer - selv om det ikke alltid er så mye aktivitet 😊

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (Akkurat nå):

Så spennende 😍 Jeg legger inn jente også 😊 veldig spent selv på å vite og håper vi får sett det til torsdag. 

Gøy med termingruppe. jeg var ganske aktiv på prøverforumet, men er ikke samme på gravidforum. så hyggelig å ha et felles sted her inne hvor man kjenner mer igjen de som kommenterer - selv om det ikke alltid er så mye aktivitet 😊

Ooh! Så gøy! Håper din lille er samarbeidsvillig til å vise seg frem☺️

Ja, absolutt kjekt å ha ett sted å skravle litt når samboer og nær familie får litt gnagsår i ørene 🙊😂 

Hun her er en real suprisebaby. Vært lite lyst hos meg i hele fjor høst og tidlig vinter så at vi traff på eggløsning (fulgte ikke med) var ganske lykketreff 😂😅 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meg igjen 😅

Bestilte mammatøy igår på zalando 😊Blir fort mye penger! Venter litt med å kjøpe sommertøyet og shorts for å prøve det jeg har først og se hvor stor jeg blir mot sommeren :) 

Skulle ønske det  var mer utvalg i fysiske butikker!  bruker ulike størrelser avhengig av  merker/modell - så mye enklere å bare prøve tøyet først! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleTuliip skrev (På 18.4.2022 den 22.14):

Ooh! Så gøy! Håper din lille er samarbeidsvillig til å vise seg frem☺️

Ja, absolutt kjekt å ha ett sted å skravle litt når samboer og nær familie får litt gnagsår i ørene 🙊😂 

Hun her er en real suprisebaby. Vært lite lyst hos meg i hele fjor høst og tidlig vinter så at vi traff på eggløsning (fulgte ikke med) var ganske lykketreff 😂😅 

Det var jo maks lykketreff da! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkener skrev (På 4/18/2022 den 21.26):

Veldig veldig stille her om dagen. Har dere hatt en fin påske? 😊

Jeg er veldig med på å bidra til stillhet, men sliter fortsatt ganske med formen. Mye kvalm og sliten, og kvalmen trigges veldig når jeg blir sliten! Kaster heldigvis ikke opp lenger 🥳

Påsken var fin! Fikk kommet oss avgårde et par dager ☀️

Hvordan er det med dere andre? Er de fleste i fin form? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tingtingeling skrev (3 timer siden):

Jeg er veldig med på å bidra til stillhet, men sliter fortsatt ganske med formen. Mye kvalm og sliten, og kvalmen trigges veldig når jeg blir sliten! Kaster heldigvis ikke opp lenger 🥳

Påsken var fin! Fikk kommet oss avgårde et par dager ☀️

Hvordan er det med dere andre? Er de fleste i fin form? 😊

Så leit at formen enda er dårlig :( Men heldigvis godt at du fikk noen dager og noe lyspunkt i påska 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd idag gikk veldig fint 😊 Hadde med jordmor under opplæring på ultralyd som var nesten selvstendig så fikk dobbel gjennomgang med masse forklaringer fra studenten og deretter fra ansvarlig jordmor 😊 Alt så fint ut og masse bevegelse. 

Ble satt fram til 15 - tre dager og det er en gutt, ingen tvil om det 😊 Fikk hele utstyret på eget bilde 😅 Så mannen fikk sitt ønske 🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (På 4/21/2022 den 23.15):

Ultralyd idag gikk veldig fint 😊 Hadde med jordmor under opplæring på ultralyd som var nesten selvstendig så fikk dobbel gjennomgang med masse forklaringer fra studenten og deretter fra ansvarlig jordmor 😊 Alt så fint ut og masse bevegelse. 

Ble satt fram til 15 - tre dager og det er en gutt, ingen tvil om det 😊 Fikk hele utstyret på eget bilde 😅 Så mannen fikk sitt ønske 🤣

Så moro 🥰🤩 Jeg skal på ultralyd på mandag, veldig spent 🥰🥰

Er det noe spesielt jeg skal ha med til ultralyd? Bortsett fra helsekortet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøkener skrev (5 minutter siden):

Så moro 🥰🤩 Jeg skal på ultralyd på mandag, veldig spent 🥰🥰

Er det noe spesielt jeg skal ha med til ultralyd? Bortsett fra helsekortet? 

Hadde kun med helsekort ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...