Gå til innhold

Starten på 3. verdenskrig?

Gjest AnonymBrukerJa

Anbefalte innlegg

Nå meldes det at det har vært en stor eksplosjon ved atomkraftverket etter kl 11 nå. Noen som følger utenlandske medier? Dagbladet er eneste som har nevnt det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Bilder forteller mer en 1000 ord" og  dette vet desse morderne som sitter bak Kreml`s murer, og dikterer / kontrollerer  en rekke mediastasjoner som de hevder  sprer falsk vestlige propaganda.

Store deler av den Russiske befolkning er rett, og slett hjernevasket , og de lever på ein heilt  annen planet. 

Håper inderleg Putin, og hans tjenere ein dag må stå tll ansvar for sine handlinger, og de ikkje blir tatt på med silkehansker. 

Endret av Skybe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybe skrev (Akkurat nå):

Nytt forsøk på forhandlinger er på gang, men Putin hevder han er kompromissløs.  Hvor hver dag Putin ikkje klarer å nøytralisere Ukraina blir aggresjonen verre,og mer brutal.  Putin vil før eller siden måtte krype til korset, og mange ønsker hans hode rulle.  Putin bør få samme skjebne som Sadam Hussain, og henges, og den sermonien bør hele verden få ta del, og sendes direkte over hele kloden til skrekk, advarsel for andre diktatorer.

Tenker han bør fengsles! Han kan jo prøve en av signe egne fengsel i Sibir, der han sender egne innbyggere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybe skrev (6 minutter siden):

Nytt forsøk på forhandlinger er på gang, men Putin hevder han er kompromissløs.  Hvor hver dag Putin ikkje klarer å nøytralisere Ukraina blir aggresjonen verre,og mer brutal.  Putin vil før eller siden måtte krype til korset, og mange ønsker hans hode rulle.  Putin bør få samme skjebne som Sadam Hussain, og henges, og den sermonien bør hele verden få ta del, og sendes direkte over hele kloden til skrekk, advarsel for andre diktatorer.

Anniken og Jonas og alle andre politikere som utsetter folk for fare, død og smerte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jegern Puahate said:

Litt mer bakgrunn for konflikten:

Sett fra 20-40 min og i alle fall det setter NATO fortståelsen vi blir servert gjennom de vanlige kanalene i dag, i et helt annet lys. Vet ikke om jeg fortsetter for det er så langt jeg mer eller mindre (kanskje mest mindre😋)  var kjent med. Men interessant at det er på norsk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at eksplosjonen var i et trening bygg og ikke atomverk...men på Dagbladet og VG ser det ut som det brant i atomverket... 

Nå advarer Putin at naboland skal holde seg unna..om ikke blir det verdt for dem...denne karen vil ha krig...og han kommer til å prøve seg på land som Latvia etc...som er NATO .og visp så har han laget atomkrig...

Dette er skikkelig skummelt og jeg ser dessverre ikke noe ende på dette...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (48 minutter siden):

det er viktig at regimet og feil type grunnmur som har fått befeste seg i landet blir knust og kastet vekk. 

Det er unge russere med helt annen ideal som trenger å bygge opp Russland med sunnhet og kultur. 

Helt enig. Jeg håper vanlige russere i fremtiden kan få en NORMAL leder og et godt samfunn å leve i! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (5 minutter siden):

Leste at eksplosjonen var i et trening bygg og ikke atomverk...men på Dagbladet og VG ser det ut som det brant i atomverket... 

Nå advarer Putin at naboland skal holde seg unna..om ikke blir det verdt for dem...denne karen vil ha krig...og han kommer til å prøve seg på land som Latvia etc...som er NATO .og visp så har han laget atomkrig...

Han har tidligere uttalt at de Baltiske landene er så forskjellig fra Russland og kun kommer til å bli en plage, så dem vil han ikke ha noe med.

Med gud vet hva denne mannen kan finne på kun for krig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (4 minutter siden):

Helt enig. Jeg håper vanlige russere i fremtiden kan få en NORMAL leder og et godt samfunn å leve i! 

Enig... Hørte ang nyheter i Russland...de hører bare fine ting..de vet nesten ikke om atom verket engang..

Det er så mye propaganda der at de tror på alt...snart blir det slutt for Facebook og tik tok for russere...slik at Putin kan få alle til å dro at verden er et dårlige sted med forferdelig mennesker...og Russland og han er de beste

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sofakona said:

For noen dager siden sa pressetalskvinnen i Det Hvite Hus at de trodde Putin hadde større ambisjoner enn bare Ukraina. Og hun ville neppe sagt det om de ikke hadde etterretning som understøttet uttalelsen. De var jo også tydelige før han gikk inn i Ukraina. 

Under et møte med presidenten i Hviterussland ble det også filmet inn på et kart over invasjonen som virker å avsløre Putins planer fremover, det innebar å gå videre inn i Moldova. 

Endret av Carrie_S
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ønske at vladimirs mikrofon kunne blitt slått av når han snakker. Det er direkte farlig å høre det han sier. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland hevder sabotører og utenlandske leiesoldater står bak angrep på atomanlegg

Endret av Egenskap
mindre bokstaver, takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carrie_S skrev (1 minutt siden):

For noen dager siden sa pressetalskvinnen i Det Hvite Hus at de trodde Putin hadde større ambisjoner enn bare Ukraina. Og hun ville neppe sagt det om de ikke hadde etterretning som understøttet uttalelsen. De var jo også tydelige før han gikk inn i Ukraina. 

Under et møte med presidenten i Hviterussland ble det også filmet inn på et kart over invasjonen som virker å avsløre Putins planer fremover, det innebar å gå videre inn i Moldova. 

Nettopp.. Moldova og Georgia...noen snakket med også opp til Berlin. Det er skummelt når han begynner prøve seg på NATO land.. hvordan kan en sånn teit mann få holde på slik..i en så stor verden.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (2 minutter siden):

jeg skulle ønske at vladimirs mikrofon kunne blitt slått av når han snakker. Det er direkte farlig å høre det han sier. 

Enig...alt han sier er skummelt...hans ego er større en jorda og ingen kommer til å få tak i han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (4 minutter siden):

Russland hevder sabotører og utenlandske leiesoldater står bak angrep på atomanlegg

Ja, hvem vet… galninger finnes på begge sider! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting som skremmer meg er Norge...vi er et lite land..med lite trening i militær...men jeg føler at Jens Stoltenberg og co tror vi er store og mektige...og redd det er vi som starter kampen...vi har ikke så mye å komme med akkurat

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (18 minutter siden):

Slik jeg ser det så er det disse 4 landene han taler til: Norge, Finland, Latvia og Estland.... Kan ikke tro han snakker til Hviterussland, Kina... Eller kanskje Kina!?? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, askefast said:

Slik jeg ser det så er det disse 4 landene han taler til: Norge, Finland, Latvia og Estland.... Kan ikke tro han snakker til Hviterussland, Kina... Eller kanskje Kina!?? 

Han har tidligere advart Sverige og Finland direkte. 

Jeg tror han har lagt en plan som han forholder seg til, uavhengig av hva land rundt sier. Det er en grunn tror jeg, til at Sverige sendte flere soldater til Gotland i januar - en strategisk viktig øy. Myndighetene sitter på mer informasjon enn de går ut med, for ikke å skape panikk. Det er ikke så lenge siden de var ute og sa at man ikke trengte å stresse med å kjøpe Jodix, men at det selvsagt er fint å ha i egenberedskap. I dag har Helsedirektoratet gått ut med oppdatert informasjon. 

Selv om man ikke bør skremme seg selv, og puste med magen, tenker jeg også at det kan være lurt for alle å tenke flere skritt frem og tenke gjennom alle eventualiteter. Jeg så feks over mitt beredskapslager den dagen Putin gikk inn i Ukraina, med tanke på mulige strømbrudd og annet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...