Becky Skrevet 4. mars 2022 #3881 Del Skrevet 4. mars 2022 tussi84 skrev (1 minutt siden): Hva skal de gjøre mener du? Rykker de inn i Ukraina for å hjelpe med forsvar,så utløses den 3. verdenskrig Da vil verden bli lagt øde, i alle fall den nordlige halvkule. Milliarder av mennesker vil bli drept i en atomkrig. De få som skulle overleve vil ha store problemer med å kunne livnære seg. Hvis de angriper Russland direkte isteden, så blir det også feil. Nato er aldri den angripende part, men heller en forsvarallianse. Rører nato Russland så er også den 3-verdenskrig i gang. Og siden Ukraina ikke er medlem av nato, så er det ikke Natos plikt å forsvare dem heller. Det er ikke sånn at nato ikke bryr seg om hva som foregår i Ukraina, men de må tenke strategisk og sikkerhet. De vil ikke ha noen 3-verdenskrig, og gjør derfor det de kan for at situasjonen ikke skal eskalere ytterligere. De vil ikke gjøre noe som kan provosere Russland til å angripe et natoland / atomvåpen, og trår derfor varsomt. Vi alle vet at Putin er en ustabil og farlig mann, og ingen er tjent med en 3-verdenskrig. Det er forsåvidt "morsomt" å lese alt av fordømmingen. Fordøm meg her og fordøm meg der 😂 Vet det er veldig seriøst, men jeg kan ikke annet enn å le inni meg når de fordømmer. Ja.. Selvsagt fordømmer de. Men det er i alle fall på ingen måte betryggende. Blir litt som å si Jens Stoltenberg: "Er i mot hva Russland gjør". Vi alle vet da det. Nå ser vi jo også at Russland er klare og nådeløse ifh til å sette hele europa i fare, ikke mye betryggende det heller. Hva skal NATO gjøre, nei.. ikke vet jeg, noe annet enn det du gjør nå i alle fall. Det må da være noen andre alternativer for å unngå en katastrofe på europisk nivå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 4. mars 2022 #3882 Del Skrevet 4. mars 2022 Sofakona skrev (1 time siden): Hva tenker dere om at Putin idag kan bli diktator i følge at de skal ha martial law. synes dette er veldig skummelt...at denne gale mannen skal få mer makt og gjøre som han vil... skremmende Nostradamus har spådd at Putin vil dø i 2022. " He Will Die in 2022,during a stormy night while sailing on the Sea and being struck by Lightning .The Great man Will be struck down in the day thunderbolt, An Evil deed foretold by the bearer of a Petition. According to the prediction, another Falls at Night time. Conflict at Reims, London and a pestilence in Tuscany" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 4. mars 2022 #3883 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Jeg drømmer om en Celebrity Deathmatch Politician version. Ingen leirefigurer denne gangen; kun ekte politikere som sloss til døden. I stedet for å utsette vanlige mennesker så bør de ta det med hverandre. Politikere er ansvarlig for at folk lider og dør nå. Ikke bare Russisk regime sin feil. De leker med ilden og utsetter alle andre enn seg selv. Endret 4. mars 2022 av elskermenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3884 Del Skrevet 4. mars 2022 fikk vladimir aldri kjærlighet hjemme og fikk han mange dårlige venner? jeg regner med det er en rød tråd. Og nå skal han være den tøffeste gutten der alle skal få respekt for han? det er tydelig at han har misbrukt stillingen hans, og det enda verre ingen har irettesatt han i et land med 145 millioner? det skal ikke være mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4. mars 2022 #3885 Del Skrevet 4. mars 2022 Becky skrev (11 minutter siden): Det er forsåvidt "morsomt" å lese alt av fordømmingen. Fordøm meg her og fordøm meg der 😂 Vet det er veldig seriøst, men jeg kan ikke annet enn å le inni meg når de fordømmer. Ja.. Selvsagt fordømmer de. Men det er i alle fall på ingen måte betryggende. Blir litt som å si Jens Stoltenberg: "Er i mot hva Russland gjør". Vi alle vet da det. Nå ser vi jo også at Russland er klare og nådeløse ifh til å sette hele europa i fare, ikke mye betryggende det heller. Hva skal NATO gjøre, nei.. ikke vet jeg, noe annet enn det du gjør nå i alle fall. Det må da være noen andre alternativer for å unngå en katastrofe på europisk nivå. putin er ikke villig til å justere på noen av kravene sine, og Ukraina er heller ikke villig til å gi etter for noe av det Russland ønsker. Da er det å få til en fredsavtale veldig vanskelig. Det å få til en fredsavtale, eller at Putin blir tatt av dage, er vel de to alternativene vi har utenom 3-verdenskrig. Jeg kan ikke se for meg at Putin plutselig skulle trekke seg ut av Ukraina, eller at han forstår at det han gjør er galt så. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. mars 2022 #3886 Del Skrevet 4. mars 2022 8 minutter siden, askefast said: Nostradamus har spådd at Putin vil dø i 2022. " He Will Die in 2022,during a stormy night while sailing on the Sea and being struck by Lightning .The Great man Will be struck down in the day thunderbolt, An Evil deed foretold by the bearer of a Petition. According to the prediction, another Falls at Night time. Conflict at Reims, London and a pestilence in Tuscany" Kan sikkert se på The Bible Code og Baba Vanga og. Sistnevnte mente at «A lethal virus that has previously been frozen in Serbia will be released due to climate change». Knall alt dette ._. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 4. mars 2022 #3887 Del Skrevet 4. mars 2022 Egenskap skrev (10 minutter siden): fikk vladimir aldri kjærlighet hjemme og fikk han mange dårlige venner? jeg regner med det er en rød tråd. Og nå skal han være den tøffeste gutten der alle skal få respekt for han? det er tydelig at han har misbrukt stillingen hans, og det enda verre ingen har irettesatt han i et land med 145 millioner? det skal ikke være mulig. Leste nylig om barndommen hans. Foreldrene hadde mistet to sønner før de fikk han, moren var 41 år når han ble født. Foreldrene behandlet han som en «tsar», men de var veldig fattige og Putin levde omtrent som en gategutt, havnet ofte i bråk siden han hadde et behov for å «hevde» seg på grunn av at han var liten av vekst. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*luna* Skrevet 4. mars 2022 #3888 Del Skrevet 4. mars 2022 tussi84 skrev (7 minutter siden): putin er ikke villig til å justere på noen av kravene sine, og Ukraina er heller ikke villig til å gi etter for noe av det Russland ønsker. Da er det å få til en fredsavtale veldig vanskelig. Det å få til en fredsavtale, eller at Putin blir tatt av dage, er vel de to alternativene vi har utenom 3-verdenskrig. Jeg kan ikke se for meg at Putin plutselig skulle trekke seg ut av Ukraina, eller at han forstår at det han gjør er galt så. Jeg tror det bare er to alternativer: 1) Fredsavtale 2) Tredje verdenskrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3889 Del Skrevet 4. mars 2022 Ella1 skrev (2 minutter siden): Leste nylig om barndommen hans. Foreldrene hadde mistet to sønner før de fikk han, moren var 41 år når han ble født. Foreldrene behandlet han som en «tsar», men de var veldig fattige og Putin levde omtrent som en gategutt, havnet ofte i bråk siden han hadde et behov for å «hevde» seg på grunn av at han var liten av vekst. Takk. Dette bidrar til forståelse på hva som egentlig skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3890 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) *luna* skrev (6 minutter siden): Jeg tror det bare er to alternativer: 1) Fredsavtale 2) Tredje verdenskrig Jeg håper tredje verdenskrig aldri blir nevnt. Det blir er totalt meningsløst. Så hva skjer når fredsavtale har skjedd? alle forstår at regimet går til fall. Det kan jo umulig bli noe diplomati med det regimet, jeg vil iallfall ta anstøt om presidenter i andre land skal fortsette arbeid med det russiske regimet uten konsekvenser. Endret 4. mars 2022 av Egenskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 4. mars 2022 #3891 Del Skrevet 4. mars 2022 Kan håpe at det Russland har gjort skader deres forhold til Kina. Nå har jo Kina vært veldig forsiktige i sine uttalelser og det kan bety flere ting, men det er litt interessant at Kina kanskje ikke forventet dette. https://www.nrk.no/urix/putins-aggresjon-sjokkerer-ogsa-i-kina-1.15874359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3892 Del Skrevet 4. mars 2022 Det sies at vladimir har ødelagt freden i europa, jeg vil gå lengre, vladimir har ødelagt for landet Russland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3893 Del Skrevet 4. mars 2022 AprilRyan skrev (Akkurat nå): Kan håpe at det Russland har gjort skader deres forhold til Kina. Nå har jo Kina vært veldig forsiktige i sine uttalelser og det kan bety flere ting, men det er litt interessant at Kina kanskje ikke forventet dette. https://www.nrk.no/urix/putins-aggresjon-sjokkerer-ogsa-i-kina-1.15874359 jeg tror Kina lærer selv om seg selv og handlingene de bedriver, håper iallfall det kan føre til mer selvransakelse enn at man går hensynsløst over et folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knalleballe Skrevet 4. mars 2022 #3894 Del Skrevet 4. mars 2022 *luna* skrev (12 minutter siden): Jeg tror det bare er to alternativer: 1) Fredsavtale 2) Tredje verdenskrig 3. Opptøyer og sosial uro i Russland..Putin avsettes av generalene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3895 Del Skrevet 4. mars 2022 Knalleballe skrev (2 minutter siden): 3. Opptøyer og sosial uro i Russland..Putin avsettes av generalene sine Ja, det vil være en langt bedre bilde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2022 #3896 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Egenskap skrev (3 timer siden): hva forventer Russland verden skal se på dem etter at krigen er over? for jeg regner med engang vil det være slutt. Om Russland taper, skal vi ha sympati til landet? om Russland vinner? hvis det blir våpenhvile? Regime i Russland er iallfall er der man må slå av mikrofonen. Blir jo omtrent som Tyskland etter andre verdenskrig. Jeg vil tro at Russland i stor grad vinner denne krigen. Ikke at de får alle ønsker oppfylt, men at Ukraina og vesten godtar nok til at det var verdt det. Russland taper store penger på dette, men virker ikke som at det betyr all verden for dem. Russlands krigsmaskineri ruller videre, med altfor slapp motstand. Ukraina kjemper litt imot, men ikke stort de kan gjøre alene. Endret 4. mars 2022 av norw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knalleballe Skrevet 4. mars 2022 #3897 Del Skrevet 4. mars 2022 Egenskap skrev (Akkurat nå): Ja, det vil være en langt bedre bilde! Og et langt mer sannsynlig et etterhvert...Putin har startet en konflikt uten vinnere.. Han kan knuse Ukrainas storbyer og sette inn et marionettregime..men han kan ikke holde på Ukraina og vinne krigen fordi den politiske og ikke minst økonomiske belastningen vil sende Russland ut i en oppløsningstillstand med sosial uro og nød vi ikke har sett siden ww2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 4. mars 2022 #3898 Del Skrevet 4. mars 2022 Knalleballe skrev (9 minutter siden): 3. Opptøyer og sosial uro i Russland..Putin avsettes av generalene sine Etter det jeg har lest, så er faktisk noen av dem hakket verre enn Putin. De er konspiratoriske, og tror at vesten er ondskapen som er ute etter Russland. Se på mange av staben, det er det vi kaller " Gubber" De fleste er i 60-70 årene, noen eks KGB-agenter. Jeg håper ikke verden må vente på at disse dør av alderdom, og at regimet faller først når yngre generasjoner får slippe til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3899 Del Skrevet 4. mars 2022 Knalleballe skrev (7 minutter siden): Og et langt mer sannsynlig et etterhvert...Putin har startet en konflikt uten vinnere.. Han kan knuse Ukrainas storbyer og sette inn et marionettregime..men han kan ikke holde på Ukraina og vinne krigen fordi den politiske og ikke minst økonomiske belastningen vil sende Russland ut i en oppløsningstillstand med sosial uro og nød vi ikke har sett siden ww2 det er viktig at regimet og feil type grunnmur som har fått befeste seg i landet blir knust og kastet vekk. Det er unge russere med helt annen ideal som trenger å bygge opp Russland med sunnhet og kultur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 4. mars 2022 #3900 Del Skrevet 4. mars 2022 askefast skrev (5 minutter siden): Etter det jeg har lest, så er faktisk noen av dem hakket verre enn Putin. De er konspiratoriske, og tror at vesten er ondskapen som er ute etter Russland. Se på mange av staben, det er det vi kaller " Gubber" De fleste er i 60-70 årene, noen eks KGB-agenter. Jeg håper ikke verden må vente på at disse dør av alderdom, og at regimet faller først når yngre generasjoner får slippe til. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå