Peanut Skrevet 27. februar 2022 #2481 Del Skrevet 27. februar 2022 1 hour ago, Anonyym97 said: Det er så rart når man ser på snapkartet og ser på storyene fra folk i ukraina. Mange er jo helt hverdagslige vanlige snaps?😳 Kanskje de har resignert/ funnet ut at det er best fremfor å bli helt hysteriske. Det siste hjelper vel ikke særlig på i en krigssituasjon tror jeg. (Hjelper vel ikke særlig før en krigssituasjon oppstår heller tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 27. februar 2022 #2482 Del Skrevet 27. februar 2022 Nostradamus må vel ha forutsett noe om hvordan dette vil utarte seg, er det noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 27. februar 2022 #2483 Del Skrevet 27. februar 2022 Anonyym97 skrev (1 time siden): Det er så rart når man ser på snapkartet og ser på storyene fra folk i ukraina. Mange er jo helt hverdagslige vanlige snaps?😳 Sjekket nettopp dette snapkartet, de normale stories var fra begynnelsen av uka, rett før Putin invaderte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 27. februar 2022 #2484 Del Skrevet 27. februar 2022 oleidole1999 skrev (33 minutter siden): Ikke direkte, nei. Men de har blitt avslørt av å spionere på USA og NATO. Samtidig som deres ministere har truet med å peke atommissilene sine mot byer i Europa hvis noen våger å forstyrre pengestøtten fra USA. Hvor har du dette fra? Det er mange i Israel som støtter Ukrainerne nå. Noen verver seg til og med for å kjempe der. Israel er nok først og fremst bekymret for at presteregimet i Iran får atomvåpen. Det samme presteregimet som bl.a brukte sine egne skolebarn som mineryddere på 80 tallet, med lovnader om paradis hvis de ble sprengt i lufta. Sånne religiøse ledere med atomvåpen kan jo bli artig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 27. februar 2022 #2485 Del Skrevet 27. februar 2022 Callisto83 skrev (16 minutter siden): Nostradamus må vel ha forutsett noe om hvordan dette vil utarte seg, er det noen som vet noe mer om det? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 27. februar 2022 #2486 Del Skrevet 27. februar 2022 Jajajane skrev (54 minutter siden): Så forresten at de nå skriver V på tanksene sine i dag. Først en Z, nå en V. Noen mente det betydde: Z øst, V vest, så vil vi senere se O og deretter X. Ja, du har rett, de har Z og V på kjøretøy.... Er det Z eller V på denne? Jeg ser ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. februar 2022 #2487 Del Skrevet 27. februar 2022 Hero1 skrev (Akkurat nå): 😂 er ikke så mye å le av. Han spådde rett om både 1 og 2 verdenskrig, om world trade senter, og en rekke andre ting som har hendt i verdenshistorien opp gjennom flere hundre år. Han har spådd den tredje også, og den spådommen er skremmende lik det som foregår i verdensbildet i dag. Bortsett fra feil årstall og mnd i artikkelen, så stemmer omtrent alt det som står der. https://www.nettavisen.no/3-verdenskrig/nostradamus/historie/starter-3-verdenskrig-i-2010/s/12-95-3034904 Startskuddet for den tredje verdenskrigen skal ifølge spådommene starte i november og involvere biokjemiske våpen. Konflikter mellom USA og Vest-Europa, Storbritannia og Frankrike, en væpnet konflikt på Krim-halvøya og store problemer i verdensøkonomien er de eksplosive ingrediensene de Nostredame mikser for å komme fram til sine spådommer. Spådommene skal varsle om en «hensynsløs og blodtørstig» leder som knyttes til uttrykket «sverd av ild» - som noen mener i moderne oversettelser kan henvise til ballistiske missiler. ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 27. februar 2022 #2488 Del Skrevet 27. februar 2022 likestilling skrev (1 minutt siden): Ja, du har rett, de har Z og V på kjøretøy.... Er det Z eller V på denne? Jeg ser ikke... Er vel Z på den, for dette skjedde for noen dager siden. Er visst observert V først i dag… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. februar 2022 #2489 Del Skrevet 27. februar 2022 Callisto83 skrev (23 minutter siden): Nostradamus må vel ha forutsett noe om hvordan dette vil utarte seg, er det noen som vet noe mer om det? ja... Les denne: https://www.nettavisen.no/3-verdenskrig/nostradamus/historie/starter-3-verdenskrig-i-2010/s/12-95-3034904 Bortsett fra feil mnd og årstall, så stemmer alt med hvordan verden er idag. Det har vært konflikt på Krim halvøya, verdens økonomien sliter, og det er en trussel fra Øst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 27. februar 2022 #2490 Del Skrevet 27. februar 2022 Jajajane skrev (3 minutter siden): Er vel Z på den, for dette skjedde for noen dager siden. Er visst observert V først i dag… Jeg ser ingen merker på det. Ukraina har samme kjøretøy, så hvem vet. De har ingen merker på sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 27. februar 2022 #2491 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Brukerjenta120 skrev (2 timer siden): Jeg er livredd.. hva får deg til å tro det? Jeg tror Putin har en «liste» med ting han vil utføre. Et steg er nok å skremme med atomvåpen, for så å deretter faktisk ta det i bruk. Vi ser jo bare nå hvor drastisk han går til verks med tanks-kolonnen. Jeg er også redd, men skal verden gå under så må det mer enn noen atombomber til - for eksempel at USA og Russland sender atombombene sine mot hverandre. Det skjer trolig (forhåpentligvis), ikke. Norge er heller ikke en stor trussel for et land som Russland. Ikke bruk tiden på å være livredd, da slutter vi å leve før vi ikke lever mer. Bruk ikke tiden din her inne, ikke les for mye nyheter. Egoistisk å si, men … Jeg håper egentlig at Ukraina overgir seg før mer liv går tapt, og at folket i Russland deretter går imot lederen sin, får han bort på et eller annet vis. Etter dette kan Ukraina og øya Krim bli frigjort. Frykter større konsekvenser enn Putin allerede har planlagt, dersom han opplever mer motstand fra verden og ellers i Europa. Endret 27. februar 2022 av Blomsterkaret Feil 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. februar 2022 #2492 Del Skrevet 27. februar 2022 *luna* skrev (På 10.1.2022 den 16.35): Hvis Russland får garantier for at Ukraina ikke blir medlem i NATO, hvis militære styrker fra NATO-land holder seg unna Ukraina, og hvis Ukraina ikke først angriper Russland, eller den russisktalende befolkningen i Donbass, så vil nok ikke Russland angripe Ukraina. Russland vil nok helst unngå krig, men de føler seg nok truet av NATOs tilstedeværelse i Russlands nærområder, på samme måte som USA sikkert også ville følt seg truet hvis Cuba, Mexico eller Canada hadde blitt medlem i en russisk allianse med russisk militær tilstedeværelse nær grensen til USA. Hvis NATO blir involvert i en krig mellom Russland og Ukraina kan det utvikle seg til en storkrig hvor også Norge kan bli direkte involvert. Jeg håper virkelig at det ikke går så langt, men vi må være forberedt på at situasjonen kan utvikle seg til å bli svært alvorlig. Hvis USA/NATO tar et skritt tilbake og prøver å roe ned situasjonen kan vi trolig unngå at konflikten eskalerer. Nå burde man fokusere på å håndtere pandemien på best mulig måte, ikke starte nye konflikter som kan føre til nye og større kriser. de har jo allerede angrepet ukraina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 27. februar 2022 #2493 Del Skrevet 27. februar 2022 Blomsterkaret skrev (3 minutter siden): Jeg tror Putin har en «liste» med ting han vil utføre. Et steg er nok å skremme med atomvåpen, for så å deretter faktisk ta det i bruk. Vi ser jo bare nå hvor drastisk han går til verks med tanks-kolonnen. Jeg er også redd, men skal verden gå under så må det mer enn noen atombomber til - for eksempel at USA og Russland sender atombombene sine mot hverandre. Det skjer trolig (forhåpentligvis), ikke. Norge er heller ikke en stor trussel for et land som Russland. Ikke bruk tiden på å være livredd, da slutter vi å leve før vi ikke lever mer. Bruk ikke tiden din her inne, ikke les for mye nyheter. Egoistisk å si, men … Jeg håper egentlig at Ukraina overgir seg før mer liv går tapt, og at folket i Russland deretter går imot lederen sin, får han bort på et eller annet vis. Etter dette kan Ukraina og øya Krim bli frigjort. Frykter større konsekvenser enn Putin allerede har planlagt, dersom han opplever mer motstand fra verden og ellers i Europa. men putin begynner vel med ukraina og så tar han for seg hele tidligere sovietunion landene og danner nytt soviet. Det tror jeg. Og m om nato blander seg lager han helvete 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 27. februar 2022 #2494 Del Skrevet 27. februar 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): men putin begynner vel med ukraina og så tar han for seg hele tidligere sovietunion landene og danner nytt soviet. Det tror jeg. Og m om nato blander seg lager han helvete Han er virkelig som en sjalu og voldelig eks som vil ha Ukraina tilbake og blir sur når «kompisen» av Ukraina, Nato, begynner og blande seg 🙄🥴 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 28. februar 2022 #2495 Del Skrevet 28. februar 2022 tussi84 skrev (1 minutt siden): ja... Les denne: https://www.nettavisen.no/3-verdenskrig/nostradamus/historie/starter-3-verdenskrig-i-2010/s/12-95-3034904 Bortsett fra feil mnd og årstall, så stemmer alt med hvordan verden er idag. Det har vært konflikt på Krim halvøya, verdens økonomien sliter, og det er en trussel fra Øst. Jeg tuller overhodet ikke med Nostradamus! Jeg så klippet nedenfor på TV når jeg var barn, på tidlig nitti tallet en gang, det var fra dokumentaren "The man who saw tomorrow" fra 1981. Jeg var sikker på at dette kanskje dreide seg om 9/11, men man vet jo aldri. (For de som allerede er veldig redde nå ville jeg kanskje ikke trykket play.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakta? Skrevet 28. februar 2022 #2496 Del Skrevet 28. februar 2022 (endret) 28 minutter siden, tussi84 said: ja... Les denne: https://www.nettavisen.no/3-verdenskrig/nostradamus/historie/starter-3-verdenskrig-i-2010/s/12-95-3034904 Bortsett fra feil mnd og årstall, så stemmer alt med hvordan verden er idag. Det har vært konflikt på Krim halvøya, verdens økonomien sliter, og det er en trussel fra Øst. Du gjør samme feil som alle som tror på sånt overtro, du ignorerer alt som ikke passer. Det er feil måned og år. Det er ikke noen konflikt mellom USA og Vest-Europa, Storbritannia og Frankrike, tvert imot har vi vel knapt stått så samlet før. Krim-halvøya er tatt av Russland for lenge siden så der er det egentlig ikke noen konflikt nå. Så langt har heller ikke verdensøkonomien hatt spesielt store problemer. Det var mye verre under bankkrisa rundt 2007. Endret 28. februar 2022 av Fakta? 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oleidole1999 Skrevet 28. februar 2022 #2497 Del Skrevet 28. februar 2022 Kosovo, en liten republikk i Europa, har søkt om medlemskap i NATO av frykt for invasjon av mini Russland; Serbia. Samtidig som de ønsker en permanent Amerikansk militærbase. Dette vil provosere Putin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. februar 2022 #2498 Del Skrevet 28. februar 2022 3 minutter siden, oleidole1999 said: Dette vil provosere Putin. Nok til å utløse noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oleidole1999 Skrevet 28. februar 2022 #2499 Del Skrevet 28. februar 2022 Peanut skrev (2 minutter siden): Nok til å utløse noe? Nei da, men Serbia og Russland er begge mafiabrødre, så de vil tørste hevn. Russland vil ikke gjøre annet enn å støtte serbia militært hvis de også velger å invadere Kosovo for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 28. februar 2022 #2500 Del Skrevet 28. februar 2022 Jeg er så redd nå. Tanken på at en gal mann som må blir presset oppi et hjørne sitter med mengder av atomvåpen han truer med å bruke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå