Entern Skrevet 27. februar 2022 #2401 Del Skrevet 27. februar 2022 Capt. Obvious skrev (1 minutt siden): Hvis alternativet er å måtte leve i frykt for en despot resten av livet, så ja. Da ofrer jeg heller alt, inkludert livet. Jeg og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 27. februar 2022 #2402 Del Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Faren din tar feil. Man kan ikke leve i frykt for usle små kakerlakker som Putain. Da vil man leve i frykt for alltid. Sekvfølgelig trigger det han, hva så? Vi vet ikke om han tar feil enda, det er jo dette som er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2403 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (21 minutter siden): Skjønner at det er utrolig bittert for ukrainerne. Men vi i resten av Europa er ikke tjent med å trekkes inn i en krig mot Russland. Du må gjerne dømme meg. For det jeg sier er egoistisk. Det er andre ord enn egoistisk man også kunne brukt…🤷🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 27. februar 2022 #2404 Del Skrevet 27. februar 2022 Hvorfor skriver dere putain? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 27. februar 2022 #2405 Del Skrevet 27. februar 2022 Fjugur skrev (6 minutter siden): Men altså, har ikke Ukraina noe flyvåpen? Så de kan ta ut den konvoien Jeg har en mistanke om at Russland dominerer i lufta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2406 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (16 minutter siden): De fleste mennesker er som meg. Det er derfor ingen land erklærer krig mot Russland. Noen mennesker er som deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2407 Del Skrevet 27. februar 2022 Jajajane skrev (3 minutter siden): Vi vet ikke om han tar feil enda, det er jo dette som er skummelt. Det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. februar 2022 #2408 Del Skrevet 27. februar 2022 font skrev (9 minutter siden): Jeg synes det virker som Putin står mer og mer alene i denne krigen. Stadig flere, også oligarker og andre mektige i Russland, markerer motstand. Jeg synes heller ikke folkene rundt ham virker spesielt overbeviste. Men jeg tror ikke Putin vil gi seg fordi 99% av verden er imot han. Han er for sta og stolt. Det beste ville vært en avtale mellom Ukraina og Russland - som kanskje ikke var det han så for seg, men som han kan vri om til noe positivt for seg selv. Håper virkelig ikke han vil benytte atomvåpen, det virker jo litt rart at han vil risikere selvutslettelse når han i to år har vært så innmari redd for å få korona. Han har vel vært redd for å få korona så han ikke skulle få gjennomført det han holder på med nå🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 27. februar 2022 #2409 Del Skrevet 27. februar 2022 Fjugur skrev (6 minutter siden): Men altså, har ikke Ukraina noe flyvåpen? Så de kan ta ut den konvoien Ukraina har nok ikke noe flyvåpen igjen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2410 Del Skrevet 27. februar 2022 Anonyym97 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skriver dere putain? Jeg skriver Putain fordi det morer meg å kalle verdens farligste mann Putain, og fordi Putin og Putain er så like ord 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
font Skrevet 27. februar 2022 #2411 Del Skrevet 27. februar 2022 rosemarin skrev (1 minutt siden): Han har vel vært redd for å få korona så han ikke skulle få gjennomført det han holder på med nå🙃 Hehe, det kan jo selvsagt hende 🙃 Hva mannen tenker er ikke lett å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 27. februar 2022 #2412 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Jeg skriver Putain fordi det morer meg å kalle verdens farligste mann Putain, og fordi Putin og Putain er så like ord 😀 Putain=Hore Putain literally translates as whore, but it’s used by the French in a way more similar to the English word fuck, although it’s often used in milder contexts too – the tone of your voice is crucial. https://www.thelocal.fr/20220208/reader-question-why-do-the-french-call-the-russian-leader-poutine/ Endret 27. februar 2022 av Hero1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 27. februar 2022 #2413 Del Skrevet 27. februar 2022 tussi84 skrev (2 timer siden): tror Putin ser på all hjelp til Ukraina som en form for for trussel. Han sa at det ville få konsekvenser, og det er godt mulig at atomvåpen kan være konsekvensen mot Nato land. Han uttalte selv at han skulle gjøre de i beredskap, fordi ledere av nato land snakket/skrev så mye negativt om Russland. Jeg kan faktisk se for meg at han er villig til å ta i bruk det middelet. Han er allerede desperat. I tillegg har han sagt mye før som var regelrett løgn. Russland skulle jo ikke gå til krig mot Ukraina, sa Putin. Det var bare trening av soldater, osv.. Så feil kunne man ta. Det er nesten bare en ting som kan stoppe dette. Vesten må slutte å blande seg i konflikten, og godta Russland sine krav. Det må også Ukraina gjøre. De må bli et nøytral land, styrt av Russland. Jeg er ikke noe for den løsningen så det er sagt, men Putin kommer ikke til å stoppe. Skal vi risikere hele verdensfreden for 1 land? Men tror du ikke Putin vil gå videre til neste land om han får kontroll på Ukraina? Skal alle de neste landene også bare gi etter og la seg bli invadert? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 27. februar 2022 #2414 Del Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Det er andre ord enn egoistisk man også kunne brukt…🤷🏻♂️ Du får kalle meg hva du vil. For meg er det viktigere at vi slipper en europeisk storkrig enn at noen kaller meg stygge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2415 Del Skrevet 27. februar 2022 Hero1 skrev (Akkurat nå): Putain=Hore Jepp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2416 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (Akkurat nå): Du får kalle meg hva du vil. For meg er det viktigere at vi slipper en europeisk storkrig enn at noen kaller meg stygge ting. Neida, ser ingen grunn til det. Det er greit å være redd for galninger med atomvåpen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 27. februar 2022 #2417 Del Skrevet 27. februar 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Men tror du ikke Putin vil gå videre til neste land om han får kontroll på Ukraina? Skal alle de neste landene også bare gi etter og la seg bli invadert? Putin tør ikke angripe NATO-land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 27. februar 2022 #2418 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (1 minutt siden): Putin tør ikke angripe NATO-land. ikke si det. Han er så hevnlysten nå og desperat at han gjør hva som helst for å vise fram et poeng. Hold dere unna! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 27. februar 2022 #2419 Del Skrevet 27. februar 2022 Anonyym97 skrev (10 minutter siden): Hvorfor skriver dere putain? Fordi ingen ønsker å uttale hans reelle navn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. februar 2022 #2420 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (4 minutter siden): Putin tør ikke angripe NATO-land. Det vil tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå