Gjest Adobyen Skrevet 4. mars 2022 #3781 Del Skrevet 4. mars 2022 Hva slags konsekvenser får dette tro? https://www.nrk.no/nyheter/-meldinger-om-brann-ved-europas-storste-kjernekraftverk-etter-angrep-i-ukra-1.15878485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 4. mars 2022 #3782 Del Skrevet 4. mars 2022 someone_here skrev (5 minutter siden): Ser ut som russiske nazister begynner å angripe atomkjerneverk Ja og nå har det oppstått brann der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 4. mars 2022 #3783 Del Skrevet 4. mars 2022 Adobyen skrev (14 minutter siden): Hva slags konsekvenser får dette tro? https://www.nrk.no/nyheter/-meldinger-om-brann-ved-europas-storste-kjernekraftverk-etter-angrep-i-ukra-1.15878485 Dette er faktisk fullstendig krise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 4. mars 2022 #3784 Del Skrevet 4. mars 2022 Jajajane skrev (10 minutter siden): Dette er faktisk fullstendig krise. Ja😯 dersom det eksploderer blir det 10 ganger verre enn Tsjernobyl. Og brannmannskapene får ikke slippe til... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 4. mars 2022 #3785 Del Skrevet 4. mars 2022 Livestream av atomkraftverket: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 4. mars 2022 #3786 Del Skrevet 4. mars 2022 Er ikke grenser for hva dette feige mennesket får seg til. Selv setter han seg milevis unna selv sine egne når han skal møte de. Et langbord av dimensjoner. Han er nok passe paranoid og ødelagt i hodet for tiden. Men han har faktisk rett, en eller annen, kanskje også i nær krets har lyst til å knerte han. Det neste blir nok en skudd/bombesikker glassvegg hvor møtene mellom han og andre skal foregå... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 4. mars 2022 #3787 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) Tenk hvis russerne ikke slipper til brannmannskapene, så de får slukket...10 ganger verre enn Tsjernobyl. Tenk på de fatale konsekvensene 😯Har hatt en uvel følelse i hele dag , da de startet kampene nær kraftverket. Endret 4. mars 2022 av J.E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4. mars 2022 #3788 Del Skrevet 4. mars 2022 J.E skrev (2 minutter siden): Tenk hvis russerne ikke slipper til brannmannskapene, så de får slukket...10 ganger verre enn Tsjernobyl. Tenk på de fatale konsekvensene 😯Har hatt en uvel følelse i hele dag , da de startet kampene nær kraftverket. hvis det blåser opp i filler så går det utover russerne også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 4. mars 2022 #3789 Del Skrevet 4. mars 2022 Hvis Putin & co lar dette gå i lufta så sier det litt om hvor mye de faktisk driter i absolutt alt. Ingen grenser overhodet. Virkelig grunn til bekymring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 4. mars 2022 #3790 Del Skrevet 4. mars 2022 Nå må russere være sitt ansvar bevisst og sette en kule i Putin, før det går riktig galt. Evt må Nato gå inn og få sikret disse kraftverkene. Idioti og galskap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. mars 2022 #3791 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) De generalene som leder dette er jo heller ikke riktig vel bevart. Hvem faen kriger i nærheten av et atomkraftverk?! Endret 4. mars 2022 av Peanut 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 4. mars 2022 #3792 Del Skrevet 4. mars 2022 J.E skrev (38 minutter siden): Tenk hvis russerne ikke slipper til brannmannskapene, så de får slukket...10 ganger verre enn Tsjernobyl. Tenk på de fatale konsekvensene 😯Har hatt en uvel følelse i hele dag , da de startet kampene nær kraftverket. Da blir det jo game over store deler av Russland også, så dette er absolutt i deres interesse å avverge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alyanna Skrevet 4. mars 2022 #3793 Del Skrevet 4. mars 2022 2 minutter siden, Bellalala said: Da blir det jo game over store deler av Russland også, så dette er absolutt i deres interesse å avverge Er vi trygge her? I Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. mars 2022 #3794 Del Skrevet 4. mars 2022 Peanut skrev (6 minutter siden): De generalene som leder dette er jo heller ikke riktig vel bevart. Hvem faen kriger i nærheten av et atomkraftverk?! Ja, spinn gale er de. Det er jo livsfarlig for dem å være i nærheten også. En ny variant av selvmordsbombere? Dette blir for vilt rett og slett. Det vil jo få følger for store deler av verden. Nato kan jo se på det som et angrep på vesten og natoland. Tør ikke tenke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 4. mars 2022 #3795 Del Skrevet 4. mars 2022 Ut fra det jeg har hørt/lest så langt er det ikke noen stor fare her, heldigvis. Ingen vits i å angripe meg for denne påstanden, jeg er ikke ekspert men videreformidler det beste jeg har av informasjon, i tilfelle noen blir mer bekymret enn nødvendig. Det tar nok en stund før "faren avblåses" i media. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 4. mars 2022 #3796 Del Skrevet 4. mars 2022 Alyanna skrev (Akkurat nå): Er vi trygge her? I Norge? Etter Tsjernobyl ble det registrert radioaktivt nedfall flere steder i Norge, så vi ville nok ha merket det, og om alt skulle gå til helvete med et Tsjernobyl x10, så ... det hadde nok ikke vært gode nyheter, nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alyanna Skrevet 4. mars 2022 #3797 Del Skrevet 4. mars 2022 Just now, likestilling said: Ut fra det jeg har hørt/lest så langt er det ikke noen stor fare her, heldigvis. Ingen vits i å angripe meg for denne påstanden, jeg er ikke ekspert men videreformidler det beste jeg har av informasjon, i tilfelle noen blir mer bekymret enn nødvendig. Det tar nok en stund før "faren avblåses" i media. Beklager jeg sitter her og gråter og har sånn angst... Jeg føler at jeg må flykte herfra men vet ikke hvordan og hvor . Hvordan er vi trygge i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellalala Skrevet 4. mars 2022 #3798 Del Skrevet 4. mars 2022 Alyanna skrev (Akkurat nå): Beklager jeg sitter her og gråter og har sånn angst... Jeg føler at jeg må flykte herfra men vet ikke hvordan og hvor . Hvordan er vi trygge i Norge? Pust rolig, dette går nok helt fint, skal du se. Lag deg en god kopp med te og finn frem noe annet enn nyheter for en liten stund. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 4. mars 2022 #3799 Del Skrevet 4. mars 2022 Bellalala skrev (4 minutter siden): Da blir det jo game over store deler av Russland også, så dette er absolutt i deres interesse å avverge Ja men det virker ikke slik da, for de slipper jo ikke til brannmannskapene. De blir jo skutt på. Det ble advart tidligere idag om at kampene måtte bort fra områdene rundt kjernekraftverket. Men Putin har jo ikke brydd seg om det. Han driter tydeligvis i russerne også. En gal mann... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alyanna Skrevet 4. mars 2022 #3800 Del Skrevet 4. mars 2022 Just now, Bellalala said: Pust rolig, dette går nok helt fint, skal du se. Lag deg en god kopp med te og finn frem noe annet enn nyheter for en liten stund. Men har jeg tid til det da. Brannen skjer jo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå