Peanut Skrevet 27. februar 2022 #2361 Del Skrevet 27. februar 2022 Neei, jeg synes det er fælt å tenke på at et scenario kan være at verden blir helt borte slik vi kjenner den, at dyr og natur skal bli ødeglatt og at uskyldige mennesker skal lide fordi en gærning vil ha et land 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky Skrevet 27. februar 2022 #2362 Del Skrevet 27. februar 2022 Min far sa i dag: Norge og alle NATO landene er klin gærne, her legger de sanksjon på sanksjon.. uten å tenke at det vil trigge Russland. Tror de Russland bare vil trekke seg rolig ut? Hva faen er det de tenker med? Jeg kom i Ukrainas forsvar selvsagt. Men må si jeg er redd han har rett.. La oss bare be at mannen blir tatt fra innsiden og at Putin erkjenner tap. At noe kommer over han. At han skjønner hva han har gjort og holder på med. Man vet aldri, så mye hat , så mye motgang kan også gå i en annen retning.. altså at han knekker sammen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. februar 2022 #2363 Del Skrevet 27. februar 2022 Labbene skrev (1 minutt siden): Europa blir nå trukket inn i Krigen. Putin kan nå komme med et ultimatum. Ingen hjelp til Ukraina, ellers så får det uante konsekvenser. Hva gjør Europa da? Hvis det blir satt hardt mot hardt? Hvis det ikke er noen annen utvei, så blir det utført angrep med strategiske atomvåpen, altså typisk 10 megatonn eller mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellemelle93 Skrevet 27. februar 2022 #2364 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (3 minutter siden): Enig. Men det gjelder også konvensjonell krig. Uendelig trist det som skjer med Ukraina. Men det er bedre at de alene betaler prisen for Putins krigslyst enn at resten av Europa blir dratt inn. Desto færre som dør desto bedre. Selv om det betyr at det begås en forferdelig urett mot Ukraina. Shit. Så du mener vi heller burde sitte stille i båten og se på at det ukrainske folket - barn, kvinner, menn, funksjonhemmede, syke og eldre, blir slaktet på egen jord? Altså, sorry. Jeg prøver å ikke dømme deg for denne uttalelsen, men det der blir for sykt for meg. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 27. februar 2022 #2365 Del Skrevet 27. februar 2022 Becky skrev (1 minutt siden): Min far sa i dag: Norge og alle NATO landene er klin gærne, her legger de sanksjon på sanksjon.. uten å tenke at det vil trigge Russland. Tror de Russland bare vil trekke seg rolig ut? Hva faen er det de tenker med? Jeg kom i Ukrainas forsvar selvsagt. Men må si jeg er redd han har rett.. La oss bare be at mannen blir tatt fra innsiden og at Putin erkjenner tap. At noe kommer over han. At han skjønner hva han har gjort og holder på med. Man vet aldri, så mye hat , så mye motgang kan også gå i en annen retning.. altså at han knekker sammen. Da har ikke faren din forstått alvoret her. Jeg er glad vi har en vis statsminister i Norge. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 27. februar 2022 #2366 Del Skrevet 27. februar 2022 Labbene skrev (Akkurat nå): Europa blir nå trukket inn i Krigen. Putin kan nå komme med et ultimatum. Ingen hjelp til Ukraina, ellers så får det uante konsekvenser. Hva gjør Europa da? Hvis det blir satt hardt mot hardt? Putin har ikke lyst til å eskalere krigen til å gjelde enda flere land. Han sliter nok med Ukraina. Truer han med å erklære krig mot resten av Europa om vi slutter å sende hjelp til Ukraina så risikerer han jo å få den krigen og blir det krig så har Putin tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. februar 2022 #2367 Del Skrevet 27. februar 2022 Peanut skrev (2 minutter siden): Neei, jeg synes det er fælt å tenke på at et scenario kan være at verden blir helt borte slik vi kjenner den, at dyr og natur skal bli ødeglatt og at uskyldige mennesker skal lide fordi en gærning vil ha et land Man får litt tilbake fordi man ikke gjorde det av med Russland tidligere når man tross alt hadde vunnet den kalde krigen. Dette viser at det må bli en slutt på snillisme i vesten, og at vi må tilbake til våre imperalistiske ideer der vi legger under oss land etter land. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest someone_here Skrevet 27. februar 2022 #2368 Del Skrevet 27. februar 2022 En av bankene i Russland selger nå dollar til ca 200 rubel, før invasjonen kostet det 75. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 27. februar 2022 #2369 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Labbene skrev (4 minutter siden): Europa blir nå trukket inn i Krigen. Putin kan nå komme med et ultimatum. Ingen hjelp til Ukraina, ellers så får det uante konsekvenser. Hva gjør Europa da? Hvis det blir satt hardt mot hardt? Jeg håper å tror at våre ledere i nato og usa ser viktigheten av å mane til diplomati, mens de klargjør det atomangrepet de da er nødt til å foreta seg. Endret 27. februar 2022 av kar90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 27. februar 2022 #2370 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Ellemelle93 skrev (4 minutter siden): Shit. Så du mener vi heller burde sitte stille i båten og se på at det ukrainske folket - barn, kvinner, menn, funksjonhemmede, syke og eldre, blir slaktet på egen jord? Altså, sorry. Jeg prøver å ikke dømme deg for denne uttalelsen, men det der blir for sykt for meg. Skjønner at det er utrolig bittert for ukrainerne. Men vi i resten av Europa er ikke tjent med å trekkes inn i en krig mot Russland. Du må gjerne dømme meg. For det jeg sier er egoistisk. Endret 27. februar 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. februar 2022 #2371 Del Skrevet 27. februar 2022 kar90 skrev (1 minutt siden): Jeg håper å tror at våre ledere i nato og usa ser viktigheten av å mane til diplomati, mens de klargjør det atomangrepet de da er nødt til å foreta seg. Veien for diplomati er nok lukket allerede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 27. februar 2022 #2372 Del Skrevet 27. februar 2022 Becky skrev (4 minutter siden): Min far sa i dag: Norge og alle NATO landene er klin gærne, her legger de sanksjon på sanksjon.. uten å tenke at det vil trigge Russland. Tror de Russland bare vil trekke seg rolig ut? Hva faen er det de tenker med? Jeg kom i Ukrainas forsvar selvsagt. Men må si jeg er redd han har rett.. La oss bare be at mannen blir tatt fra innsiden og at Putin erkjenner tap. At noe kommer over han. At han skjønner hva han har gjort og holder på med. Man vet aldri, så mye hat , så mye motgang kan også gå i en annen retning.. altså at han knekker sammen. Det kan jo ikke være sånn at NATO/NATO-landene ikke har tenkt den tanken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. februar 2022 #2373 Del Skrevet 27. februar 2022 Peanut skrev (5 minutter siden): Neei, jeg synes det er fælt å tenke på at et scenario kan være at verden blir helt borte slik vi kjenner den, at dyr og natur skal bli ødeglatt og at uskyldige mennesker skal lide fordi en gærning vil ha et land Egentlig like greit. Verden vil overleve den, og med tiden kommer plante- og dyreliv tilbake. Egentlig greit at mennesker forsvinner, siden man har vist at man ikke greier å forvalte jorda bra nok. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellemelle93 Skrevet 27. februar 2022 #2374 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (1 minutt siden): Skjønner at det er utrolig bittert for ukrainerne. Men vi i resten av Europa er ikke tjent med å trekkes inn i en krig mot Russland. Du må gjerne dømme meg. For det jeg sier er jo egoistisk. Ja, jeg har faktisk ikke ord for den uttalelsen og den tankegangen din. Og jeg er glad de færreste mennesker i denne verdenen tenker som deg. Beklager. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 27. februar 2022 #2375 Del Skrevet 27. februar 2022 Capt. Obvious skrev (3 minutter siden): Veien for diplomati er nok lukket allerede. Ja, det har du rett i. Det var heller ikke en diplomatisk løsning jeg siktet til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellemelle93 Skrevet 27. februar 2022 #2376 Del Skrevet 27. februar 2022 Nimbus2000 skrev (3 minutter siden): Skjønner at det er utrolig bittert for ukrainerne. Men vi i resten av Europa er ikke tjent med å trekkes inn i en krig mot Russland. Du må gjerne dømme meg. For det jeg sier er jo egoistisk. Forresten.. bittert??????? Altså…… Wow. Vi er laaaaaaaangt forbi «bittert». Denne diskusjonen med deg kan jeg faktisk ikke fortsette. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 27. februar 2022 #2377 Del Skrevet 27. februar 2022 Capt. Obvious skrev (1 minutt siden): Egentlig like greit. Verden vil overleve den, og med tiden kommer plante- og dyreliv tilbake. Egentlig greit at mennesker forsvinner, siden man har vist at man ikke greier å forvalte jorda bra nok. Enig med deg. Men som en enkel egoist som jeg er vil jeg helst det skal skje om 60 år 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 27. februar 2022 #2378 Del Skrevet 27. februar 2022 fotballjenta skrev (Akkurat nå): Enig med deg. Men som en enkel egoist som jeg er vil jeg helst det skal skje om 60 år 😅 Kan like gjerne skje med en gang hvis det først skal skje. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 27. februar 2022 #2379 Del Skrevet 27. februar 2022 (endret) Ellemelle93 skrev (3 minutter siden): Ja, jeg har faktisk ikke ord for den uttalelsen og den tankegangen din. Og jeg er glad de færreste mennesker i denne verdenen tenker som deg. Beklager. De fleste mennesker er som meg. Det er derfor ingen land erklærer krig mot Russland. Endret 27. februar 2022 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. februar 2022 #2380 Del Skrevet 27. februar 2022 2 minutter siden, Capt. Obvious said: Kan like gjerne skje med en gang hvis det først skal skje. Nei takk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå