Gjest Anerikke Skrevet 4. desember 2005 #141 Del Skrevet 4. desember 2005 Hørt den der Trond Viggo Torgersen-sangen: "Tramp, tramp, tramp på en smurf..."??? MOOOOORSOM!!! Men ikke på deg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 4. desember 2005 #142 Del Skrevet 4. desember 2005 Ja, hver dag. Tilogmed i dag, når han hadde fri og kunne sove lenge! Og laget middag til jeg kom fra jobb... Ilte til og vasket opp etterpå, og kokte kaffe, så har jeg ihvertfall gjort NOE!!! ← Herlighet, funnet drømmemannen du da Nydelig kaldt vintervær ute, og vi har en deilig søndag. Fikk gjort mye husarbeid i går, så i dag slapper jeg bare av. Vasket 3 maskiner med klær, vasket badet og gangen grundig, laget middag, ryddet og støvsuget hele leiligheta, skiftet på senga og bakte pepperkaker... Laget noen med bringebærdrops smeltet i midten, og de ser så flotte ut!! Har sikkert aldri hjerte til å spise dem ← Ja du er kjempflink altså, er ikke rart mannen årner så mye for deg da SKAL få mannen til legen med den ryggen!!!!!! ← Ja få'n til legen, hvis ikke han blir bedre så får han bare holde ut smertene Håper EL kommer snart da Lager litt party her og jeg :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. desember 2005 #143 Del Skrevet 4. desember 2005 Hørt den der Trond Viggo Torgersen-sangen: "Tramp, tramp, tramp på en smurf..."??? MOOOOORSOM!!! Men ikke på deg, da! ← Nei, du må ikke trampe på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. desember 2005 #144 Del Skrevet 4. desember 2005 Takker og bukker for hyggelig besøk, Heisan og Smurf!! Dere er nå søte, damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #145 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #146 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) POSITIV EL-TEST!!!!!!! Ble så glad!!! Visste jo ikke om den kom i det hele tatt, men nå har jeg mest sannsynlig eggløsning i dag eller i morra Og vi hadde en veeeeldig koselig kveld i går... Ellers har mannen blitt sykemeldt ut neste uke Endret 5. desember 2005 av Geri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2005 #147 Del Skrevet 5. desember 2005 Kom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #148 Del Skrevet 5. desember 2005 Vil jo ikke ha skylda for at ryggen hans er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2005 #149 Del Skrevet 5. desember 2005 Drit i den ryggen, den blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #150 Del Skrevet 5. desember 2005 Vi hadde jo fabelaktig timing i går, uten å vite det! Men vil jo være på den sikre side :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #151 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå ble jeg litt sliten... Sitter her og leser i Harry Potter, så øyet blir stort og vått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 #152 Del Skrevet 5. desember 2005 Her kommer litt EL-feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #153 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er lenge siden jeg har vært glad for å ha vondt!!! Kjenner det SÅ godt nå! Og kvelden før er vel ikke for tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. desember 2005 #154 Del Skrevet 5. desember 2005 Kvelden før er helt perfekt!!!!! Da ligger de små og venter... De anbefaler å en eller to dager før EL.. KRYSSE FINGRENE FOR FULL POTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #155 Del Skrevet 5. desember 2005 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ihvertfall ingen tvil om at EL er akkurat NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #156 Del Skrevet 5. desember 2005 JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ihvertfall ingen tvil om at EL er akkurat NÅ! ← *XXX* Seer ut som dere har klaffet med da!!! Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #157 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, superspennende!!!!! Blir lange to uker å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #158 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, superspennende!!!!! Blir lange to uker å vente... ← Men tenkt så fin julepresang du kanskje får.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 5. desember 2005 #159 Del Skrevet 5. desember 2005 GLAAAAAAAADE JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. desember 2005 #160 Del Skrevet 5. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå