Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!


Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Heisan Geri

Bra mensen kom til slutt så du kan komme i gang igjen, bra du har en forståelsesfull mann, som du eeeeeeeelsker, bra tanta har roa seg, og at puppene er tilbake i normal størrelse. Ramser opp en gaug pos her nå ;)

Håper dagen har vært bra :)

*innom før du vet ordet av det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Ja..., HERK!!!!!

Men hva gjør vel det, når man har en så vidunderlig mann....?

Godt å komme hjem til ferdig middag når jeg er trett og sliten. Han er nesten for god til å være sann! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke
Bra mensen kom til slutt så du kan komme i gang igjen, bra du har en forståelsesfull mann, som du eeeeeeeelsker, bra tanta har roa seg, og at puppene er tilbake i normal størrelse. Ramser opp en gaug pos her nå ;)

Hei, Heisan!

Så ikke at du var innom mens jeg skrev :sur:

Joda, har det jo fantastisk godt!!! Jeg er innmari heldig!

Blir ikke til at jeg skriver om alt det andre som skjer i livet mitt, bare kjedelige prøve-ting... Er jo viktig for meg, men det finnes da andre ting også? Kjenner at jeg blir sliten av å tenke på det så mye... Prøver å ta det mer med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

En innholdsrik helg er over, og jeg kjenner meg IKKE klar for å dra på jobb i morra...

Er så innmari vanskelig å stå opp!!

Mensen er dratt sin vei, men ellers ikke noe nytt på den fronten. Skal kjøpe noen EL-tester, for jeg lurer veldig på om jeg i det hele tatt har EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

En av de som er et sant mareritt om morran?? JA!!!!!!

Er du også, Heisann?

Lite nytt å fortelle om... Tror jeg skal følge litt nøyere med på om jeg har EL denne mnd, men har enda ikke kjøpt tester. Håpløst å rekke apoteket etter jobb! Må vel sende mannen, men jeg er langtfra sikker på at han får de riktige! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i den forstand at det er et mareritt å stå opp om morran så ;) Er så treige med og komme oss opp begge to, så snakker omtrent ikke til hverandre vi, hehe.

Så du bor ikke et sted hvor det er kveldsåpent da, er heldig sånn, her er det oppe til åtte om kvelden. Du får skrive en lapp han kan ha med da, så kan han bare gi den til damen i kassa ;)

I denne runden bare satser jeg på at EL er rundt 1. til 3. des (etter den EL-kalkulatoren jeg tok vettu), og legger opp :humpe: etter det. Hehe, begynner å få et litt forretningsmessig forhold til fallerallera gitt ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Mannen er jo bare en drøm om morran! Får nesten dårlig samvittighet...

Står opp først, vekker meg (gjerne flere ganger!), og når jeg kommer ut av dusjen er frokosten klar. Og det viktigste av alt: kaffen!

Lurer på hvor lenge han gidder :ler:

Håper jo at jeg tar litt igjen på andre tider av døgnet, da ;)

Nei, her er det definitivt ikke kveldsåpent! :sur: Han klarer nok den biffen, superkjæresten min... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Regnet ut nå at min "fruktbare periode" er fra 4 til 9 des, med eggløsning 7 des.

Da har jeg regnet med 30 dagers syklus, siden den var lang sist gang. Vet ikke helt, da! Håper det stemmer sånn noenlunde ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er jo bare en drøm om morran! Får nesten dårlig samvittighet...

Står opp først, vekker meg (gjerne flere ganger!), og når jeg kommer ut av dusjen er frokosten klar. Og det viktigste av alt: kaffen!

Lurer på hvor lenge han gidder :ler:

Ååh, heldiggrisen, trur jeg skulle klart å komme meg opp litt før hvis min kjære hadde gjort det for meg!! Gjør'n det hver dag??! Du tar helt sikkert igjen ellers på døgnet ja, hvis ikke trur jeg ikke han hadde giddi. Hvis ikke du har finni deg en skikkelig tøffel da ;)

Regnet ut nå at min "fruktbare periode" er fra 4 til 9 des, med eggløsning 7 des.

Da har jeg regnet med 30 dagers syklus, siden den var lang sist gang. Vet ikke helt, da! Håper det stemmer sånn noenlunde ihvertfall.

Er ikke greit å holde styr på EL nei.. Hehe, du får slenge på noen dager før og etter da vettu :humpe:;) Det gjør vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Ja, hver dag. Tilogmed i dag, når han hadde fri og kunne sove lenge! Og laget middag til jeg kom fra jobb... Ilte til og vasket opp etterpå, og kokte kaffe, så har jeg ihvertfall gjort NOE!!!

Fikk kjøpt EL-test i dag. Clearblue digital. Får se om jeg skjønner hvordan den funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

Ikke eggløsning i dag heller. Men det er jo tidlig enda! Håper den ikke kommer før mannen er bedre i ryggen:kgblunk:

Nydelig kaldt vintervær ute, og vi har en deilig søndag.

Fikk gjort mye husarbeid i går, så i dag slapper jeg bare av.

Vasket 3 maskiner med klær, vasket badet og gangen grundig, laget middag, ryddet og støvsuget hele leiligheta, skiftet på senga og bakte pepperkaker...

Laget noen med bringebærdrops smeltet i midten, og de ser så flotte ut!! Har sikkert aldri hjerte til å spise dem :ler:

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

:ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Ja! Og nå har jeg laget middag, vasket opp og bakt brød. Lukter godt! Ute med søpla nå, og bilen er visst helt nediset... Må vel ut og skrape litt sånn at det ikke blir så mye i morratidlig. SKAL få mannen til legen med den ryggen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...