Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!


Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Skikkelig slapp lørdagskveld. Sitter og ser på "Piano, Piano", og mannen holder på med den andre datamaskinen. Nydelig vær ute, så vi burde vel gå ut å nyte stjernene og måneskinnet. Ordentlig kald også!

Oi, Kåre Conradi på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Og tilsvarende slapp søndag. Men det er deilig da!!

Har ihvertfall gjort en del husarbeid, noe som er vanskelig å få tid til på vanlige hverdager...

Mannen lager middag :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Takk for hilsen og gratulasjon i dagboka mi :smilbla:

Så koselig å lese om hvor forelsket du er og at dere har det så bra, da ligger jo iallefall det viktigste til rette til en liten spire......

Blir spennende å følge med deg!

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Ja, vi har det virkelig godt sammen! En utrolig bra match!

Enda ikke en uke siden jeg sluttet med pillen, og er SÅ utålmodig allerede. Hvordan skal dette gå?????? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Mandagene og tirsdagene mine går stort sett i ett strekk.

Må krype til sengs nå, og drømme om onsdag. Hele ettermiddagen og kvelden fri....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Har en liten pause på jobb, og da må jeg en snartur innom KG... Bare jeg ikke søler kaffen utover tastaturet!

Leste noe i tråden UBJ som stemmer så godt på oss også. At ingen vil bli kjempeoverrasket hvis vi blir gravide. Nygifte, og ikke SÅ unge lenger...

(Kjempeglade, jovisst! Det tviler jeg ikke på.)

Det er mange barn i familien allerede, og to gravide, så vi forsvinner litt i mengden! Skikkelig tåpelig sagt, men det føles litt sånn...

Men for meg og mannen vil det jo være like nytt og spennende, og det er jo det som teller!

I går kveld, da vi la oss, spurte mannen om når jeg har EL. Fordi han måtte jo spise sunt, trene osv, sånn at han var i toppform til da!!!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Geri!

Håper det ikke tar for lang tid før en :babysmokk: tar plass. Det virker jo som om alt ligger til rette for dere.

: Hvor lang tid tok det før du ble gravid?

Ble gravid i 4 p.p, dersom jeg teller prøveperioder fra måneden etter at jeg sluttet med pillen. Ble egentlig litt overrasket. Da det ikke klaffet etter 1-2 måneder, ga jeg liksom litt opp og tenkte at dette kom til å ta tid.

Synes du er heldig som har flere barn og gravide i familien, jeg. Skulle gjerne hatt noen nære gravide venninder eller familiemedlemmer. Men det kan jo hende at venninnende mine kommer etter nå, nå som startskuddet har gått! ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hei, Binke!

Jovisst er det flott med flere gravide i familien! Mange å snakke med, spørre om råd, og trille tur med!! Flere erfarne damer der!!

Håper vi kan lykkes like raskt som dere :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld, da vi la oss, spurte mannen om når jeg har EL. Fordi han måtte jo spise sunt, trene osv, sånn at han var i toppform til da!!!!  :ler:  :ler:  :ler:

:ler: Han høres jo bare skjønn ut da!

:hoppe: Lykke til videre i prøving.. Kommer nok til å følge deg...

*poff borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

Må jo innom her en tur og se ossen det står til. Er så gøy å lese om deg og mannen, virker som dere har det veldig bra ja. Latter er viktig i et forhold, og det virker som om dere har mye av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Vi har det, ja!

Men i går gikk det vel litt langt.

Jeg hoppet på han i godstolen, herjekoset litt, og så kom jeg visst til å bite han i kinnet... Skikkelig hardt!

Det var ikke meninga, men stakkar mannen brølte til :frustrert:

Fikk vondt, rødt merke og det hele!

Og snille kona lå på gulvet og lo så tårene trillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet på han i godstolen, herjekoset litt, og så kom jeg visst til å bite han i kinnet... Skikkelig hardt!

Det var ikke meninga, men stakkar mannen brølte til :frustrert:

Fikk vondt, rødt merke og det hele!

Og snille kona lå på gulvet og lo så tårene trillet...

:grine2: :grine2: :grine2:

Dakkar mannen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

Er hos svigers nå, og jeg søker tilflukt på KG...

Koselige folk, men det blir bare litt nok innimellom.

Det er fredag, og egentlig vil jeg bare soooooooove!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Nå er vi på besøk hos vennene våre.

Var nettopp på toalettet, og da kom det blod!?!? Var jo ferdig med mensen på tirsdag! Syns jeg har lest noe om at man kan blø litt under EL, så jeg håper det er det... Ble litt nervøs nå, jeg.

Endret av Geri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...