Gå til innhold

Sommerfuglen er ute av magen!


Gjest Anerikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*pittelite spor*

Jeg og sambo tar det helt med ro... Tenker ikke så mye på EL og sånn.. For oss virker det bra. Nå jobber sambo veldig mye da, så han har ikke energi når han kommer hjem på kvelden. så håper jeg får EL i en helg jeg da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

OK. Nå klarer jeg ikke la være å skrive dette lenger..

De siste dagene har puppene mine vokst skikkelig! Ikke spesielt ømme, bare større. Og de ser annerledes ut.

I magen har jeg konstant murring, som ikke gir seg. Startet vel mandag, 1 uke etter EL. Kjennes ikke ut som mensen, men er mer "konsentrert". Lengre ned og lengre frem. Ikke i ryggen, som det pleier. Nesten litt "sviende" følelse.

Har kjent noen vonde stikk når jeg tar skikkelig i.

Kan jo helt fint være mensen, men måtte bare få det ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

En liten hilsen fra meg, fant veien hit jeg :)

Vi skal nok greie oss fremover, kjenner til utålmodigheten men har fått en tålmod-tube fra mannen min så jeg skal greie å se litt fremover nå. Sender over en til deg også :klem:

Husk at den som venter på noe godt venter ei forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Hjemme, og i laber form i dag.

Alle symptomer er som blåst bort, og jeg er igjen like sikker på at jeg ikke er gravid. Strømmen kommer og går, så ikke alltid jeg kommer meg på nett. Håper det ordner seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Neida, skal ta en test på onsdag eller torsdag. Da har jeg juleferie!

Gruer meg litt til å teste. Er så kjipt med en enslig blå strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Geri :vinke:

Bare suser innom før vi skal på juleshopping, og ser at her er det jo spenning jo!! :hoppe::hoppe::hoppe: Vet hvordan du har det nå, går nok og overbeviser deg selv om at du er gravid det ene øyeblikket, og ikke det andre.. Nå skal det gå rette veien for dere, det er herved bestemt at en spire er festet hos Geri!! Jeg krysser alt jeg har, knær også, hvertfall fram til jul (i romjula har jeg nemlig EL så da må jeg slippe opp igjen ;) )

* venter spent på ons/tors neste uke :tommel: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

Akkurat sånn, ja! Overbevist om at jeg ikke er gravid det ene øyeblikket, og ikke fullt så sikker det neste...

Takk for koselige hilsener alle sammen :)

Hatt ei travel helg, med intensiv julegavehandel på lørdag. Ble ferdig! Nå er det bare juletre og juletreting som gjenstår. Og julevasken...

Mannen har kompisbesøk, så her kan jeg sitte så lenge jeg vil!!!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Akkurat sånn, ja! Overbevist om at jeg ikke er gravid det ene øyeblikket, og ikke fullt så sikker det neste...

Det vil jeg tro er helt naturlig ettersom du vil det så sterkt. Kanskje også når du alrdi har opplevd det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anerikke

I dag er det akkurat 14 dager siden EL...

Venter med å teste til onsdag, men det er hardt!!!

Kjenner meg helt som vanlig, bare litt murringer i magen innimellom. Ikke tegn til noe PMS, utflod eller noen ting...

Puppene ser fortsatt litt annerledes ut, men ikke spesielt ømme. Normal størrelse igjen nå. Forige måned var de jo ENORME før mensen?

Lurer og funderer, men tror det skal gå helt greit med en negativ test eller mensen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anerikke

I går strøk jeg duker, og da jeg bøyde meg for å trekke ut kontakten dytta jeg til strykejernet... Landa på ryggen min, midt mellom genseren og buksa! Vondt med det samme, men ikke nå. Mest bare komisk! At det går an!!!!!!!!!!! :klaske::klaske::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...