Sushiii Skrevet 15. november 2023 #281 Del Skrevet 15. november 2023 drivhus skrev (3 timer siden): Om hun har mista lappen, må hun ikke i fengsel. Hun får en bot, og må ta lappen opp igjen når det har gått to år. Dette er helt vanlig viss det stemmer at hun har køyrt med tabletter i blodet. Men som sagt, jeg vet ikke om dette stemmer. Hvis hun har køyrt for fort, er det bare noen mnd til hun får igjen lappen. Det kan også være at hun må vente med å køyre til hun har slutter med en viss en type medisin. Uansett, dette er bare rykter enda. Kanskje hun bare ikke har råd til bil nå når hun ikke har jobb. Greit å ikke slenge om seg rykter. Jeg kjenner mange som har opplevd alt jeg har nemnt. Alle kan gjøre feil her i livet. Det er skamfullt nok, uten at folk kan kose seg med rykter. Les avisen da. Hun fikk egentlig i overkant av 50.000 kr i bot, men fikk strafferabatt pga sin økonomisk situasjon, så den ble redusert til 15.000 kr. Pluss 26 dager i fengsel. Pluss at hun mistet førerkort i 2 år og 5 mnd fordi hun allerede hadde flere prikker på førerkortet. Distansen kjørt i høy rus er på ca 2 timer, en lørdag ettermiddag på sommeren med barn og andre i gatene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusten~sjel Skrevet 15. november 2023 #282 Del Skrevet 15. november 2023 Ettersom dette blir diskutert her og andre steder. Og om det IKKE stemmer, så regner jeg med at jannikke snart logger på snap og kjefter på oss nettrollene for å spekulere i dette😁. Og hun som skreiv et langt innlegg i sommer på sin fb om bygdetrollet og hvor mye fæle rykter som gikk😆. Om hun kan bevise at saken i firda ikke er henne så skal jeg være den første til og si unnskyld:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 30. april 2024 #283 Del Skrevet 30. april 2024 Rusten~sjel skrev (På 15.11.2023 den 16.02): Ettersom dette blir diskutert her og andre steder. Og om det IKKE stemmer, så regner jeg med at jannikke snart logger på snap og kjefter på oss nettrollene for å spekulere i dette😁. Og hun som skreiv et langt innlegg i sommer på sin fb om bygdetrollet og hvor mye fæle rykter som gikk😆. Om hun kan bevise at saken i firda ikke er henne så skal jeg være den første til og si unnskyld:) ....og DER var hun pålogget. Bare å gjøre seg klar til kjeftskur 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 30. april 2024 #284 Del Skrevet 30. april 2024 Babyyoda skrev (2 timer siden): ....og DER var hun pålogget. Bare å gjøre seg klar til kjeftskur 🤭 Var litt av ei historie. Ikke overraskende. Snakk om å rote det til liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 30. april 2024 #285 Del Skrevet 30. april 2024 Jeg får litt vondt av henne, jeg. Det er mye for et menneske på rimelig kort tid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 30. april 2024 #286 Del Skrevet 30. april 2024 Hun er jo høy som et fly på snapstory. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå