Gå til innhold

Jannike i Joviale mammaer

drivhus

Anbefalte innlegg

Poenget er at i forkant av turen gledet hun seg til lange avslappende dager på stranda og god gresk mat, ord og handling samsvarer aldri.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pålur skrev (11 timer siden):

Poenget er at i forkant av turen gledet hun seg til lange avslappende dager på stranda og god gresk mat, ord og handling samsvarer aldri.

Det er vel lov å endre mening. Det blir ikke alltid slik man tenker. Hun reise også med barn

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (På 29.8.2022 den 10.46):

Håper for hennes del at hun ikke shopper på kreditt..uansett er det galskap den pengebruken

Kan ikke skjønne annet enn at hun bruker kredittkort eller har en privat sponsor! 
Tviler på at lønna fra å drive en kafé i Høyanger kan forsvare hennes pengebruk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER

Jannike sa at det var feriepenger og at det snart var tomt. En klekkelig sum hu får utbetalt da, for hu shoppet jo som bare det FØR ferien, under ferien og etter ferien🤣. Hvorfor ikke legge dem penga på ferien hu skulle ha aleine i januar?. Isteden kjøper hu bare mer av det hu allerede har. Det flyter jo over i huset hennes😅

Endret av IVRIGMOBBER
:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (7 timer siden):

Jannike sa at det var feriepenger og at det snart var tomt. En klekkelig sum hu får utbetalt da, for hu shoppet jo som bare det FØR ferien, under ferien og etter ferien🤣. Hvorfor ikke legge dem penga på ferien hu skulle ha aleine i januar?. Isteden kjøper hu bare mer av det hu allerede har. Det flyter jo over i huset hennes😅

Kaffeen var jo stengt de 5-6 første mnd i fjor, så det begrenser seg hvor mye feriepenger det skulle blitt også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De feriepengene forstår ikke jeg heller, som du sier det var jo stengt! Hun stenger jo ellers også, plutselig! Istenfor å shoppe mer av det hun alt har, når hun kjeder seg, hadde det vært en ide å rydde i huset!!!! Flyter jo over! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Pålur skrev (På 22.10.2022 den 23.45):

Heeelt umulig å få med seg hva hun går rundt å babler om i sin egen tåkeverden😳

Takk og lov det ikke bare var meg.. skjønner ikke en dritt av snappene hennes lengre.. som om hun er i en helt anne verden.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (På 24.10.2022 den 3.34):

Jeg er enig! Virker helt fjern og mistet helt kontakten med virkeligheten😳

Det virker som hun er helt utslitt og på randen av totalt sammenbrudd. Finnes ikke inspirerende lenger, da det et utmattelse, diagnoser og medisiner som er i fokus. Savner slik hun var før dette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med hun Josefine🥺 Stresser rundt, drar inn snørr og klager over utmattelse….det er det lille jeg får med meg i mellom klesskift 😰

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 26.10.2022 den 22.18):

Samme med hun Josefine🥺 Stresser rundt, drar inn snørr og klager over utmattelse….det er det lille jeg får med meg i mellom klesskift 😰

Ja akkurat samme greia blitt med henne også.. helse, utslitt osv.. sparkle urenheter med sminke å kjøre på videre. Ikke noe rart om alt forverrer seg. Må være veldig slitsomt å bruke så mye tid og energi på sminke. Å når det gjelder Jannike så snakker hun fader meg ikke om noe annet enn sykdom og medisiner. Måtte innom å klage litt i dag å. Men er det mulig å ha så ensformig fokus? Det må da være bittelitt annet i livet til disse damene å🤔 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (39 minutter siden):

Hvem går på jobb i restaurant bransjen, dritt forkjøla med herpes sår rundt munn??? 😱😱😱

En ting er i hvertfall sikkert,  og det er at temaet og fokuset er fortsatt sykdom, sykdom og sykdom..  Et det mulig? Så psykt enspora.. Bør bruke munnbind i hvertfall!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kålfrid skrev (På 28.10.2022 den 17.04):

Aner ikke hvem Jannike eller Jovialemammaer er, men jeg digger dreads! 😍

Hadde de ikke sett så grusom fake ut, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning og avsporing.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodaneida skrev (På 1.11.2022 den 22.18):

Hadde de ikke sett så grusom fake ut, så.

Hva er brukernavnet hennes på snap ? Finner henne ikke igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...