Gå til innhold

MasterChef Australia

Wenda

Anbefalte innlegg

Litt overraskende avskjed i dag, men nå er de færre og da ryker jo favoritter og 😲😕

Elsker bromansen mellom Justin og Pete! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Synd at hun måtte ut. Jeg synes hun var veldig flink, men hun traff ikke helt på oppgaven. Har tenkt flere ganger at Tommy kommer til å gå ut, men han er visst flink med smaker og gjør det derfor bra virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Så sørgelig at favoritten min røyk ut i dag. Alle de 4 beste var jo i den siste konkurransen, og hun hadde nok ikke dagen. Veldig ulikt henne å bomme på den måten.  Absolutt alle de gjenstående deltakerne er så utrolig flinke og det blir like trist hver gang en ny ryker ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AprilRyan skrev (1 time siden):

Synd at hun måtte ut. Jeg synes hun var veldig flink, men hun traff ikke helt på oppgaven. Har tenkt flere ganger at Tommy kommer til å gå ut, men han er visst flink med smaker og gjør det derfor bra virker det som.

Dette er vel andre eller tredje gang Depinder misforstår eller bommer på konseptet. Veldig kjedelig for henne, men når de andre treffer 100 % så er det fortjent at hun går ut.

Det er bedre at en som ikke skjønner konseptet går ut enn at en som har skjønt det ryker ut på en dårlig dag.

Favorittene mine henger fortsatt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan
Blondie65 skrev (12 minutter siden):

Dette er vel andre eller tredje gang Depinder misforstår eller bommer på konseptet. Veldig kjedelig for henne, men når de andre treffer 100 % så er det fortjent at hun går ut.

Det er bedre at en som ikke skjønner konseptet går ut enn at en som har skjønt det ryker ut på en dårlig dag.

Favorittene mine henger fortsatt med. 

Ja, ser ikke at jeg skrev noe annet, men ok. Jeg skrev bare at det var synd at hun måtte dra og ingenting om at hun burde få bli på tross av at hun misforstod oppgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AprilRyan skrev (Akkurat nå):

Ja, ser ikke at jeg skrev noe annet, men ok. Jeg skrev bare at det var synd at hun måtte dra og ingenting om at hun burde få bli på tross av at hun misforstod oppgaven.

Jeg svarte deg egentlig fordi jeg var enig - jeg bare utdypet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Jeg fikk lyst på det som Linda laget i går 😋 stekt andebryst og den gode kraften som hun brukte sitronurten og syltet sitron til.  Hvorfor har vi ikke syltet sitron i Norge?

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (27 minutter siden):

Jeg fikk lyst på det som Linda laget i går 😋 stekt andebryst og den gode kraften som hun brukte sitronurten og syltet sitron til.  Hvorfor har vi ikke syltet sitron i Norge?

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk lyst til å lage syltet sitron selv når jeg så Lindas rett 😋🍋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fittesnerk skrev (2 timer siden):

Syns det faktisk var rettferdig at Depinder gikk ut. For all del, hun har vært rågod på sine smaker, men de siste rundene har hun slitt.

Veldig overrasket at Linda henger fortsatt med. For ett herlig vesen 🥰

Det var vel litt rettferdighet i det også. Hun var den som sendte de fire ut i eliminering med den pannacottaen som var helt mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 timer siden):

Har du sjekket asiatiske butikker? Jeg har iallfall kjøpt syltet sitron der i en sånn for flere år siden. Ellers kan man lage det selv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Wenda skrev (Akkurat nå):

Har du sjekket asiatiske butikker? Jeg har iallfall kjøpt syltet sitron der i en sånn for flere år siden. Ellers kan man lage det selv da

Jeg har googlet litt. De fleste oppskrifter er salte fermenterte og det er kun skallet som skal brukes i mat.  Jeg fant også en oppskrift med både salt og sukker.  Jeg har aldri smakt eller sett dette, så jeg vet ikke noe.  Kan godt være at det finnes noe i utenlandske butikker eller på nett ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Justin har jeg lagt merke til i det siste. Det har vært litt artig å se utviklingen hans. I begynnelsen virket han nesten overrasket over at han fikk gode tilbakemeldinger på det han laget, men nå har han fått bedre selvtillit.

Han virker som en morsom type. Likte da han bare måtte se hva det tredje valget kom til å bli selv om det han allerede hadde fått var en kjempebra kombinasjon :)

Linda liker jeg også. Mye av maten hun lager ser og høres veldig god ut og hun virker som en fin person også.

Ellers liker jeg å se alle de rare kombinasjonene Pete har. Han kjører på og så blir det bra. Liker også hans personlighet. Han virker så god og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilRyan skrev (4 timer siden):

Justin har jeg lagt merke til i det siste. Det har vært litt artig å se utviklingen hans. I begynnelsen virket han nesten overrasket over at han fikk gode tilbakemeldinger på det han laget, men nå har han fått bedre selvtillit.

Han virker som en morsom type. Likte da han bare måtte se hva det tredje valget kom til å bli selv om det han allerede hadde fått var en kjempebra kombinasjon :)

Linda liker jeg også. Mye av maten hun lager ser og høres veldig god ut og hun virker som en fin person også.

Ellers liker jeg å se alle de rare kombinasjonene Pete har. Han kjører på og så blir det bra. Liker også hans personlighet. Han virker så god og snill.

Enig, spennende med Justin! Tror Pete, Justin og Linda kommer til finalen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Førsteplass til finalen er tatt, og nå blir det spennende å finne ut hvem av de andre 3 som kommer seg dit 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er verdige finalister! Det blir en veldig spennende finale 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig med den missen til Pete siden jeg heier på ham. Gleder meg til den store finale i kveld! 😁

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en finale! 🤩🙌 For noen kokker! 🙌 Og for en fantastisk verdig vinner! 🙌❤️ (Neida, jeg gråter ikke av Mastercheffinalen... 😭😂🥰)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...