Gå til innhold

Mesternes mester 2022

Ordsmed

Anbefalte innlegg

Første nyttårsdag braker det altså løs igjen og deltakerne er:

Anja Hammerseng-Edin (38), håndball
Nils Jakob Hoff (36), roing
Nadya Khamitskaya Andersen (39), dans
Ida Njåtun (30), skøyter
Øystein Pettersen (38), langrenn
Linn-Kristin Riegelhuth Koren (37), håndball
Bjørn Einar Romøren (40), hopp
Madelene Rubinstein (26), judo
Tommy Rustad (53), bilsport

Jeg er spent på hvordan det blir med Aksel Lund Svindal som ny programleder, men tror det kommer til å bli bra.

Av deltakerne synes jeg det er kult at Nadya er med, at Øystein Pettersen fikk en ny sjanse etter tidlig exit pga. skade i årets sesong, og at Anja er med.

Hvem tror dere har best sjanse til å nå lengst? Hvem heier dere på?

https://www.nrk.no/presse/programomtaler/mesternes-mester-13---sesongpremiere_-1.15773895

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg. Flott at Øystein skal bli med denne sesongen, etter det som skjedde i fjor.

Kjenner lite til de fleste her, så skal ikke uttale meg om vinnersjanser før jeg har sett et par episoder.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg. Synes alltid det er artig å bli kjent med idrettshelter jeg ikke har hørt om. Veldig fornøyd med at Øystein Pettersen er med igjen. Digger han.

Tror Aksel Lund Svindal kommer til å gjøre en utrolig bra jobb som programleder 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse ! 

Blir veldig bra med ny programleder selv om jeg likte Dag Erik.   Får jo se om opplegget blir litt annerledes. 

Vet vel sånn halvveis hvem de fleste deltagerne er - men spesielt fornøyd med Øystein Pettersen som jeg synes har en fin personlighet - han kan være utrolig morsom.  Anja gleder jeg meg også til å se - tror hun er en kul og morsom dame , tror nok hun blir en sterk konkurrent

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Synes det er gøy å følge dem sammen. Liker denne typen reality der man ikke trenger tråkke ned hverandre hele tiden. Er vennskapet som dannes og det fine vi får se rundt bordet som gjør at jeg liker det så godt ☺

Gleder meg! Har stort sett hørt om alle som deltar bortsett fra  den tidligere Judo-utøveren. Det er heller ikke så nøye hvem som er med for min del. Blir kjent med dem etterhvert uansett ☺👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ni deltakere? Noen som trakk seg i siste liten?

Ser nå at Lars Bohinen skulle være med, men måtte trekke seg i siste liten pga ny trenerjobb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visma12 skrev (52 minutter siden):

Hvem eier huset??

Robert Hvide Macleod. Har gjort det godt på tankrederi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hèlt irrelevant, men jeg ble altså så forvirret av stemmen til Ida. Jeg var hèlt sikker på at det var Anja sin stemme. Synes de har fasinerende like stemmer. 

En god debut av Aksel :Nikke:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de virkelig har rotet seg langt ned i B-idrettsutøverskuffen i år. Minst profilerte gjengen noen gang.

Kona til Gro Hammerseng og mannen til Therese Johaug er med da.

Men joda, det er jo underholdende likevel og jeg følger med. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BrukonymAner skrev (2 timer siden):

ALS er sikkert en bra fyr, men passer overhodet ikke som programleder.  

Jeg synes han passer veldig godt :jepp:

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Romøren gjør det bra. Ellers har jeg vel ikke en spesiell favoritt. Virker som en fin gjeng. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

trafikkdirigenten skrev (1 time siden):

Bra start men håper nadya taper først av deltakerne 

Hvorfor det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ALS gjør en bra jobb. Han snakker litt mer naturlig/fritt enn feks. Tom Stiansen gjør i 71 grader nord. 

Synes også han er flink når han snakker med en og en - det var jo også Dag Erik Pedersen flink til . 

Fikk jo ikke sett så mye av utøverne - men fikk veldig bra inntrykk av Ida Njåtun. Hyggelig , tøff og veldig sprek - tror / håper hun kommer langt. 

Nadya er jeg usikker på om jeg liker/ønsker skal vinne  - tror nok hun er veldig konkurransemenneske og har forberedt seg godt. Hun gjør det nok også bra på litt mer logiske/praktiske/tålmodighets oppgaver som jeg tror feks. Anja kommer til å slite med. 

Romøren er fin person tror jeg - nokså ydmyk på egne vegne - men han er nok sikkert merket/preget av at han har vært syk slik at han ikke vil prestere maks i de veldig fysiske oppgavene 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (5 timer siden):

Syns de virkelig har rotet seg langt ned i B-idrettsutøverskuffen i år. Minst profilerte gjengen noen gang.

Kona til Gro Hammerseng og mannen til Therese Johaug er med da.

Men joda, det er jo underholdende likevel og jeg følger med. 

Jeg viste hvem alle var, unntatt judo jenta, er litt bra og bli kjent med nye idrettsutøvere da.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...