Gå til innhold

Fiora har baby i magen!

Fiora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18+6 OUL

Tusen takk for lykkeønskninger @Kakaoen, @Prøver2021 og @Ruskemor 🥰

Jeg var faktisk supernervøs i dag tidlig! Har liksom bare gledet meg frem til alvoret slo meg i dag - det er jo faktisk en medisinsk undersøkelse!

Heldigvis gikk alt fint og lille i magen er frisk og akkurat i rute! Hadde menstermin 02.sept og UL termin ble satt 03.sept :jepp: Lille drev å snudde og vred på seg, men jordmor fikk likevel sett godt på det hun skulle, alle organer er på plass og ser fine ut 🥰 

Fikk vite at jeg har foranliggende morkake, men at den heldigvis ligger med grei avstand slik at det ikke skal bli et problem under fødsel! Litt kjedelig at lille har støtdemper på forsiden slik at det blir litt vanskeligere å kjenne liv, men føler meg heldig som allerede kjenner litt som førstegangs 😊

Oooog…, trommevirvel… det er en liten gutt som bor i magen! 💙 Får tårer i øynene bare jeg skriver det her. Jordmor var ikke i tvil, og vi fikk også se utstyret hans, så det er ingen usikkerhet på det området!

Føler meg så lettet og lykkelig, så utrolig godt å vite at alt står bra til der inne! 

2D343C33-C108-483E-82B7-0FE0690D2FEF.jpeg

Endret av Fiora
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (37 minutter siden):

18+6 OUL

Tusen takk for lykkeønskninger @Kakaoen, @Prøver2021 og @Ruskemor 🥰

Jeg var faktisk supernervøs i dag tidlig! Har liksom bare gledet meg frem til alvoret slo meg i dag - det er jo faktisk en medisinsk undersøkelse!

Heldigvis gikk alt fint og lille i magen er frisk og akkurat i rute! Hadde menstermin 02.sept og UL termin ble satt 03.sept :jepp: Lille drev å snudde og vred på seg, men jordmor fikk likevel sett godt på det hun skulle, alle organer er på plass og ser fine ut 🥰 

Fikk vite at jeg har foranliggende morkake, men at den heldigvis ligger med grei avstand slik at det ikke skal bli et problem under fødsel! Litt kjedelig at lille har støtdemper på forsiden slik at det blir litt vanskeligere å kjenne liv, men føler meg heldig som allerede kjenner litt som førstegangs 😊

Oooog…, trommevirvel… det er en liten gutt som bor i magen! 💙 Får tårer i øynene bare jeg skriver det her. Jordmor var ikke i tvil, og vi fikk også se utstyret hans, så det er ingen usikkerhet på det området!

Føler meg så lettet og lykkelig, så utrolig godt å vite at alt står bra til der inne! 

2D343C33-C108-483E-82B7-0FE0690D2FEF.jpeg

Gratulerer med en liten gutt 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt 🥰 Godt å høre at alt var i orden ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yay :strix: så bra at alt så bra ut!!!

og hurra for at jeg gjetta riktig :ler: Gøy med gutt. Nå blir det liv i heimen :lur:

Kjedelig med foranliggende morkake, men godt det holder seg unna utgangsdøra :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå bra at alt stod bra til inni der! Har faktisk tenkt masse på deg i dag 🥰 Og så koselig med en gutt! Følte det ble så mye mer virkelig med en gang vi fikk vite kjønn 🥰 Jeg ble også satt tilbake en dag og har også for det meste foranliggende morkake, men så lenge det ikke byr på noen problemer og alt ser bra ut inni der er det jo bare småting egentlig 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Ruskemor, @Prøver2021, @Angeleye og @gyngestolen, dere er gode! 🥰❤️

@Kakaoen Ja, en fantastisk lettelse og så godt å se lille igjen! 🥰

Hihi ja, tenkte på deg faktisk, du sa det jo! Det kinesiske fødselskartet stemte også, så er jo lov å bli litt imponert! Her blir det nok full fart og høyt og lavt ja, såvidt jeg har forstått det var mannen knapt i stand til å sitte på en stol før fullført barneskole! :ler:💙

Litt kjedelig er det jo, jordmor måtte også ha en jordmor til inn for å dobbeltsjekke at morkake ikke blokkerer utgangen, så var litt ekstra spennende noen minutter der, men de konkluderte heldigvis med at det ikke blir noe problem :nori:

Nå blir det spennende å høre om ikke så altfor lenge om det er lillebror eller lillesøster som gjemmer seg i magen din!

@Yrno takk for gode tanker fine du 🥰 Det ble veldig mye mer virkelig, plutselig begynte jeg å se for meg hva slags interesser han kan finne på å få og hvilket yrke han velger seg 💙

Så gøy at vi har så mye likt, må si jeg synes det var godt gjort å bare bli flyttet 1 dag, hører jo om andre som blir flyttet ukesvis! :jepp: Spennende at du kjenner aktiviteten så godt selv med foranliggende morkake! Jeg kjenner fremdeles mest fiskehaler og «bobler», men plutselig en dag kommer det vel et skikkelig dunk tenker jeg 😄 I dag var han mest opptatt av å turne rundt i form av å snu og vri seg, og legge føttene sine langt over hodet :hjerter:

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Så koselig og gratulerer så mye med at det blir en sprek, frisk gutt! 💙

Husker jeg synes det ble lettere å forholde seg til graviditeten når jeg fikk vite kjønnet, for da kom navnet hans opp og jeg kunne omtale han ved navn når jeg skravlet med meg selv og magen 😅 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for vellykket OUL🤩❤️ Og gratulerer så mye med en gutt i magen❤️ Godt å få vite kjønnet for da føler man enda mer tilknytting til den lille😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/5/2022 at 11:25 AM, GulSitron said:

Åååå!! Så koselig og gratulerer så mye med at det blir en sprek, frisk gutt! 💙

Husker jeg synes det ble lettere å forholde seg til graviditeten når jeg fikk vite kjønnet, for da kom navnet hans opp og jeg kunne omtale han ved navn når jeg skravlet med meg selv og magen 😅 

Tusen takk! 😄💙

Ja, det er veldig fint, føles ut som man kjenner han litt bedre på en måte! Vi trodde vi hadde guttenavn klart, men nå som vi vet at det er en litt gutt på vei er vi plutselig tilbake på tegnebordet med alle muligheter åpne, synes det er så vanskelig å finne på! 

On 4/6/2022 at 1:33 PM, Love90 said:

Hurra for vellykket OUL🤩❤️ Og gratulerer så mye med en gutt i magen❤️ Godt å få vite kjønnet for da føler man enda mer tilknytting til den lille😊

Tusen takk! 😄💙 Det har absolutt mye å si, før har vi drevet å omtalt lille som «den», nå kan vi faktisk kalle han for nettopp han 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+4

Må bare komme med en liten oppdatering som likevel føles som en milepæl! På formiddagen i dag kjente jeg at lille gutten vår holdt på noe veldig der inne.

Kjente jeg ble så henført av bevegelsene at jeg glemte litt tid og sted. Rettet fokuset fullt og helt mot magen, og da kunne jeg for første gang se bevegelsene utenpå magen! :strix: Bare som en liten dytt, men jeg så det klart og tydelig! Da jeg la hånden på ble han derimot sjenert :fnise:

Herlige lille der inne 🥰

God påske til alle som stikker snuta innom! 😄🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig 🥰 det er vel ikke lenge til han ikke er sjenert lenger😅

God påske, håper dere får kost dere 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Just now, Ruskemor said:

Så koselig 🥰 det er vel ikke lenge til han ikke er sjenert lenger😅

God påske, håper dere får kost dere 🥰

Hihi, håper det, så mannen også får kjenne snart! 🥰

Tusen takk, i like måte! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og stas!! Må være en surrealistisk følelse 🥰 God påske til deg ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Prøver2021 said:

Så koselig og stas!! Må være en surrealistisk følelse 🥰 God påske til deg ❤️

Ja, virkelig! En helt fantastisk følelse! 🥰

Tusen takk, i like måte! 😄💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Det er så koselig å kjenne den lille bevege seg! Og spesielt når man kjenner og ser det utenpå magen🥰 håper du koser deg maks i påska 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...