jenta1983 Skrevet 21. juni 2022 #1301 Del Skrevet 21. juni 2022 Tessiekd skrev (13 timer siden): Da blir det uttak her på torsdag! 🤞🏼 Minst 5 gode egg så de i dag på UL. Jeg ble skikkelig sjokkert og en smule skuffet da jeg virkelig trodde jeg hadde veldig mange og håpte sterk på å kanskje kunne få noen stk på frys 🥺 Så følelsene mine tok skikkelig overhånd og jeg gråt hele formiddagen 🥺 Men nå har jeg fått mye trøst av samboer og det hjelper så mye ❤️ så må vi bare ta en dag av gangen. Dette er jo bare vårt første forsøk! ❤️ Skjønner det er tøft ❤️ jeg har vært der selv, bare å krysse fingre for at gullegget er blant de 5 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 21. juni 2022 #1302 Del Skrevet 21. juni 2022 Hadde samtale med sykepleieren jeg har mye å gjøre med på klinikken i går på tlf ❤️ jeg sku få en ny plan om få dager når sykepleieren har hatt en prat med legen min der om hva som kan sjekkes /endres ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 21. juni 2022 #1303 Del Skrevet 21. juni 2022 Tessiekd skrev (14 timer siden): Da blir det uttak her på torsdag! 🤞🏼 Minst 5 gode egg så de i dag på UL. Jeg ble skikkelig sjokkert og en smule skuffet da jeg virkelig trodde jeg hadde veldig mange og håpte sterk på å kanskje kunne få noen stk på frys 🥺 Så følelsene mine tok skikkelig overhånd og jeg gråt hele formiddagen 🥺 Men nå har jeg fått mye trøst av samboer og det hjelper så mye ❤️ så må vi bare ta en dag av gangen. Dette er jo bare vårt første forsøk! ❤️ Hei, skjønner det var en skuffelse når du håpte på mer.. Men hugs at det kan vere flere egg under uttak enn du veit om no og at du bare trenger 1! Eg hadde uttak av 5 gode, som overraska legen som sjølv trodde på maks 2-3 egg per forsøk. Så kanskje med andre medisiner kan mykje skje om det mot all formodning ikkje skulle gå denne runden. 5 gode egg er en god start det! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 21. juni 2022 #1304 Del Skrevet 21. juni 2022 jenta1983 skrev (9 timer siden): Skjønner det er tøft ❤️ jeg har vært der selv, bare å krysse fingre for at gullegget er blant de 5 ❤️❤️ Jaa får håpe det ❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 21. juni 2022 #1305 Del Skrevet 21. juni 2022 Miss_pancake skrev (8 timer siden): Hei, skjønner det var en skuffelse når du håpte på mer.. Men hugs at det kan vere flere egg under uttak enn du veit om no og at du bare trenger 1! Eg hadde uttak av 5 gode, som overraska legen som sjølv trodde på maks 2-3 egg per forsøk. Så kanskje med andre medisiner kan mykje skje om det mot all formodning ikkje skulle gå denne runden. 5 gode egg er en god start det! 😄 Hei! Ja det er sant det ☺️ Tusen takk for oppmuntrende ord ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. juni 2022 #1306 Del Skrevet 22. juni 2022 Da var det ett faktum her at dette innsettet ikke var gull egget for oss. Vi var heldig og fikk ut 10 egg på sist uthenting, hvor av 8 ble befruktet og utviklet seg supert. Det ble satt inn ett 2 dager egg, og 3 dager seinere frøs de ned 7 supre 5 dagers egg. Så vi har noen å gå på forhåpentligvis før ny runde fra start. Nå var vi kommet til 6+5. Men igår sa det stopp. Første hcg prøve var innenfor normalen, men lav. Andre hcg måling var super, men jeg hadde en rar magefølelse hele veien som jeg ikke klarte å riste av meg. Ikke nødvendigvis en dårlig magefølelse, men var noe som skurret. Jeg snakket med klinikken på dagen i går og fikk time til en hcg måling til på fredag som kommer, men nå ble det enden på dette verset før den tid. Nå er det tilbake til mer venting.. For å være ærlig, syns jeg all ventingen er den verste delen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 22. juni 2022 #1307 Del Skrevet 22. juni 2022 Helene90 skrev (5 timer siden): Da var det ett faktum her at dette innsettet ikke var gull egget for oss. Vi var heldig og fikk ut 10 egg på sist uthenting, hvor av 8 ble befruktet og utviklet seg supert. Det ble satt inn ett 2 dager egg, og 3 dager seinere frøs de ned 7 supre 5 dagers egg. Så vi har noen å gå på forhåpentligvis før ny runde fra start. Nå var vi kommet til 6+5. Men igår sa det stopp. Første hcg prøve var innenfor normalen, men lav. Andre hcg måling var super, men jeg hadde en rar magefølelse hele veien som jeg ikke klarte å riste av meg. Ikke nødvendigvis en dårlig magefølelse, men var noe som skurret. Jeg snakket med klinikken på dagen i går og fikk time til en hcg måling til på fredag som kommer, men nå ble det enden på dette verset før den tid. Nå er det tilbake til mer venting.. For å være ærlig, syns jeg all ventingen er den verste delen.. Så leit ❤️ helt enig at venting er det verste. På et punkt ble jeg nesten fysisk uvel over å telle hvor mange mnd det gikk mellom hvert innsett. God klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 22. juni 2022 #1308 Del Skrevet 22. juni 2022 jenta1983 skrev (På 21.6.2022 den 9.07): Hadde samtale med sykepleieren jeg har mye å gjøre med på klinikken i går på tlf ❤️ jeg sku få en ny plan om få dager når sykepleieren har hatt en prat med legen min der om hva som kan sjekkes /endres ❤️ Så bra, virker som du blir godt fulgt opp av klinikken din❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 22. juni 2022 #1309 Del Skrevet 22. juni 2022 Helene90 skrev (8 timer siden): Da var det ett faktum her at dette innsettet ikke var gull egget for oss. Vi var heldig og fikk ut 10 egg på sist uthenting, hvor av 8 ble befruktet og utviklet seg supert. Det ble satt inn ett 2 dager egg, og 3 dager seinere frøs de ned 7 supre 5 dagers egg. Så vi har noen å gå på forhåpentligvis før ny runde fra start. Nå var vi kommet til 6+5. Men igår sa det stopp. Første hcg prøve var innenfor normalen, men lav. Andre hcg måling var super, men jeg hadde en rar magefølelse hele veien som jeg ikke klarte å riste av meg. Ikke nødvendigvis en dårlig magefølelse, men var noe som skurret. Jeg snakket med klinikken på dagen i går og fikk time til en hcg måling til på fredag som kommer, men nå ble det enden på dette verset før den tid. Nå er det tilbake til mer venting.. For å være ærlig, syns jeg all ventingen er den verste delen.. Så leit å høre😞❤️ Det er så vondt når det ikke går som man hadde håpet. Men nå har dere jo heldigvis mange fine på frys som kan bli til baby🥰 Men må dere vente til etter sommeren igjen da..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 22. juni 2022 #1310 Del Skrevet 22. juni 2022 Tessiekd skrev (På 20.6.2022 den 19.38): Da blir det uttak her på torsdag! 🤞🏼 Minst 5 gode egg så de i dag på UL. Jeg ble skikkelig sjokkert og en smule skuffet da jeg virkelig trodde jeg hadde veldig mange og håpte sterk på å kanskje kunne få noen stk på frys 🥺 Så følelsene mine tok skikkelig overhånd og jeg gråt hele formiddagen 🥺 Men nå har jeg fått mye trøst av samboer og det hjelper så mye ❤️ så må vi bare ta en dag av gangen. Dette er jo bare vårt første forsøk! ❤️ Skjønner at du er skuffet.. På ul før uttak hos meg så de til sammen 6 eggposer, hvorav to var litt små, men hadde et håp om at jeg hvertfall skulle få ut 4, kanskje 5. Men 4 poser var tomme, og de fikk kun ut to. Det var et hardt slag, og jeg hadde null tro på at det ville gå med bare to egg. Men nå sitter jeg her i 7. uke.❤️ Det var vårt første forsøk. Så bare ha troen, du trenger kun ett godt egg!!🥰❤️ Lykke til i morgen!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. juni 2022 #1311 Del Skrevet 22. juni 2022 Petronella83 skrev (4 timer siden): Så leit å høre😞❤️ Det er så vondt når det ikke går som man hadde håpet. Men nå har dere jo heldigvis mange fine på frys som kan bli til baby🥰 Men må dere vente til etter sommeren igjen da..? Beskjeden jeg fikk i dag var at vi i utgangspunktet venter til jeg har hatt en vanlig syklus nå etterpå. Så når vi får ett frys forsøk kommer Ann på når vanlig mens dukker opp. Men forhåpentligvis hvis alt går som "normalt" så vil vi kunne ha innsett i august igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. juni 2022 #1312 Del Skrevet 22. juni 2022 Neutral90 skrev (7 timer siden): Så leit ❤️ helt enig at venting er det verste. På et punkt ble jeg nesten fysisk uvel over å telle hvor mange mnd det gikk mellom hvert innsett. God klem Ja ventingen er desidert den verste delen.. Fordelen denne vente perioden er at det er sommerferie og vi forhåpentligvis får ukene til å gå litt raskere da og klare å fokusere på andre ting i mellomtiden 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 23. juni 2022 #1313 Del Skrevet 23. juni 2022 Petronella83 skrev (På 22.6.2022 den 10.21): Skjønner at du er skuffet.. På ul før uttak hos meg så de til sammen 6 eggposer, hvorav to var litt små, men hadde et håp om at jeg hvertfall skulle få ut 4, kanskje 5. Men 4 poser var tomme, og de fikk kun ut to. Det var et hardt slag, og jeg hadde null tro på at det ville gå med bare to egg. Men nå sitter jeg her i 7. uke.❤️ Det var vårt første forsøk. Så bare ha troen, du trenger kun ett godt egg!!🥰❤️ Lykke til i morgen!❤️ Tusen takk for oppmuntrende ord ❤️ ihvertfall siden det samme skjedde her i dag! 4 tomme og kun 2 egg ut 😥 Men guri, Gratulerer så mye med graviditeten! Helt fantastisk at 2 egg holdt og at det gikk bra trossalt 🥰 gir meg selvfølgelig litt håp, selv om jeg tar det ganske tungt i dag 💔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 23. juni 2022 #1314 Del Skrevet 23. juni 2022 Da var jeg endelig ferdig med uttak! Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme 😢 Jeg knakk totalt sammen!! Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe 😔 Men vi får høre i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 23. juni 2022 #1315 Del Skrevet 23. juni 2022 Tessiekd skrev (2 timer siden): Da var jeg endelig ferdig med uttak! Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme 😢 Jeg knakk totalt sammen!! Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe 😔 Men vi får høre i morgen. Åååh så kjipt! Jeg kan forstå skuffelsen og redselen for at det blir noe. Men er det en ting denne prosessen har lært meg så er det at antall egg ikke dikterer og bestemmer videre utfall ❤️ Føles av og til lettere å vinne i lotto. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 23. juni 2022 #1316 Del Skrevet 23. juni 2022 Tessiekd skrev (2 timer siden): Da var jeg endelig ferdig med uttak! Selve uttaket gikk fint syns jeg. Fryktelig vondt rett etterpå, men så gikk det fort over. Det værste var nok at av 7 eggposer, så fikk vi kun 2 egg. Resten var tomme 😢 Jeg knakk totalt sammen!! Pga litt høy amh var jeg mer innstilt og redd for overstimulering, så at det gikk denne veien hadde jeg ikke sett helt for meg faktisk. Så nå har jeg ekstremt lite tro at dette blir noe 😔 Men vi får høre i morgen. Godt å være ferdig, men jeg forstår skuffelsen din. Jeg vil bare si at med kun 2 befruktede egg på mitt første IVF-forsøk så ble det barn💛 Hun satt på fryseforsøket (ikke fersk). Nå prøver vi på søsken, fikk først ut 1 egg som ikke lot seg befrukte, så fikk vi ut 2 egg. Jeg ruger nå på et to-dagers egg og det andre ble fryst ned🤞🏼 Håper du får positive tilbakemeldinger om eggene, og at spiren sitter🤞🏼😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 23. juni 2022 #1317 Del Skrevet 23. juni 2022 Hvilken dpo er du på @Pillowtalk? Jeg og ruger på en todagers, men fryseforsøk😊 er 9 dpo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella83 Skrevet 23. juni 2022 #1318 Del Skrevet 23. juni 2022 Tessiekd skrev (10 timer siden): Tusen takk for oppmuntrende ord ❤️ ihvertfall siden det samme skjedde her i dag! 4 tomme og kun 2 egg ut 😥 Men guri, Gratulerer så mye med graviditeten! Helt fantastisk at 2 egg holdt og at det gikk bra trossalt 🥰 gir meg selvfølgelig litt håp, selv om jeg tar det ganske tungt i dag 💔❤️ Oi, tenk at akkurat det samme skjedde med deg!😳❤️ Jeg skjønner veldig godt fortvilelsen din, jeg var aldeles knust selv. Og hadde null tro på at det kunne bli noe av de to, så jeg var veldig forberedt på dårlige nyheter da ringte dagen etter. Men jammen så klarte begge seg til dag 5, så vi har ett på frys i tillegg det som ble satt inn og som jeg ble gravid med.❤️ Så det kan gå, selv med kun to egg ut! Jeg håper og krysser fingrene for at dere får gode nyheter i morgen!!!❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 24. juni 2022 #1319 Del Skrevet 24. juni 2022 Frk.Pøls skrev (8 timer siden): Hvilken dpo er du på @Pillowtalk? Jeg og ruger på en todagers, men fryseforsøk😊 er 9 dpo i dag. Jeg er 10 dpo i dag (fredag), så da er vi vel ganske likt, om ikke helt likt? Har du testet enda? Jeg prøver å vente til 12 dpo, men kjenner at det klør i fingrene etter å teste nå😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta1983 Skrevet 24. juni 2022 #1320 Del Skrevet 24. juni 2022 Da har jeg fått ny plan av klinikken i forhold til forsøk i august, samme medisinering som runden i mars hvor jeg fikk ut 15 egg. Jeg synes bare det er frustrerende at dem ikke anbefaler meg å ta nye prøver, jeg føler liksom ikke at alt er sjekket, selv om amh er høy og stoffskiftet er normalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå