Gjest Marbelle Skrevet 3. februar 2022 #181 Del Skrevet 3. februar 2022 Barem skrev (7 minutter siden): Heier så mye på Hege, men for meg blir bare hele GT et stort rødt flagg... Ingen forståelse for hvor usikker Ine gjør henne når han hadde verdens verste kjærlighetsforhold pga Ine i sesong 1. Og hun gjør jo alt hun kan for å egle seg innpå, må jo være helt "moped" for ikke æ merke det! reaksjonen på kysset, dro henne ut av bilen før han i det hele tatt spurte hva de meldingene handlet om, de kunne jo bare vert en ensidig beundrer som ikke gir seg?! kastet ting rundt og jeg opplevde han også som truende da han kom oppi ansiktet hennes. Jeg hadde blitt super trigget av det dær og det hadde ikke endt bra... Ghoster henne LENGEE etterpå, i stede for å lytte... Også den tatoveringen da... HJELP! 🤣 Ja enig. Mye røde flagg. Men samtidigt så er dem veldigt unge. Og vi alle Skjønner at gode forhold også kommer fra erfarenhet. Vi kan vel bare håpe at Hvis gt fortsetter med agression osv og lar det gå ut over hege at dem ja gå i parterapi eller noe. Men trur ikke han er farlig, men han er veldigt omogen og også vanskeligt for å vise følelser. Han klarte jo det mer mot slutten alltså vise følelser. Så tror det blir bra for dem ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 3. februar 2022 #182 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For du var nødt til å spoiler det så tidlig liksom! 🙄 Anonymkode: 8b99b...493 Hvorfor ikke vente med å lese tråder om serier du ikke vil vite hvordan ender, til ETTER du selv har sett ferdig? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #183 Del Skrevet 3. februar 2022 Men: er det bare jeg som synes det var veldig opphauset med Sofia Tjelta og Tord Kinge sin rolle i Rådebank? De ble jo intervjua i alle mulige medier osv, så forventet å se ganske mye av dem, men man så dem jo nesten ikke og de sa et par setninger hver Anonymkode: fd618...01d 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuti Skrevet 4. februar 2022 #184 Del Skrevet 4. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.1.2022 den 7.55): Denne serien er bare så fantastisk, og de er virkelig gode skuespillere, spesielt Hege og GT! Koselig med Malene og Nilsen. Det eneste som skurrer og irriterer meg veldig, er hvor feil castet jeg syns Mikkel er, han er ikke Heges type i det hele tatt og de har ingen kjemi. Derfor er det lite troverdig at hun skulle falle for fristelsen til å kysse han. Han fremstår som en creepy stalker og ser ut som en boms. Han siklet på henne fra dag én, noe som ikke er troverdig når han så nylig var gift. At det hadde oppstått følelser over tid, ok, men ikke så fort. Hadde de castet en annen skuespiller, som hadde bedre kjemi med Hege og som utseendemessig var mer hennes type, så hadde det blitt bedre og mer troverdig. Og jeg tror helt klart GT og Hege finner sammen igjen, jeg tror ikke det blir GT og Ine til slutt, selv om de muligens kan komme til å holde på litt nå. Jeg syns heller ikke GT var slem mot Hege, hun var jo faktisk utro! Jeg skjønner veldig godt Heges usikkerhet rundt Ine, men hun gjorde virkelig noe dumt da hun kysset en annen, det er overhodet ikke innafor i et forhold. I tillegg ble det nok ekstra voldsomt å takle for GT da han så meldingen fra Mikkel, som var ekstremt upassende. Anonymkode: 532ec...2ab Jeg tror ikke det handler så mye om han var «Heges type» eller ikke. Jeg tror det handler mer om at Hege var svært usikker og hadde behov for å bli sett. Mikkel ga henne den type oppmerksomhet, og jeg tror det kunne vært hvem som helst. Poenget er at hun var usikker på seg selv (og GT), og dermed falt for fristelsen om å få bekreftelse av en annen. Endret 4. februar 2022 av Smuti 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #185 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men: er det bare jeg som synes det var veldig opphauset med Sofia Tjelta og Tord Kinge sin rolle i Rådebank? De ble jo intervjua i alle mulige medier osv, så forventet å se ganske mye av dem, men man så dem jo nesten ikke og de sa et par setninger hver Anonymkode: fd618...01d Jeg reagerte på det samme! Jeg fikk inntrykk av at hovedtemaet i sesongen skulle være rivalisering mellom de to gjengene. Veldig glad for at det ikke ble sånn da, for det hadde blitt kjedelig i lengden. Anonymkode: 532ec...2ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #186 Del Skrevet 4. februar 2022 Spoileralarm for dem som ikke har sett ferdig! Scroll fort videre dersom du ikke har sett de to siste episodene. Flere enn meg som var skuffet etter å ha sett ferdig? Hege kunne reist seg som fugl Føniks. Lært av sine tabber, og gått videre. I stedet ga hun fra seg muligheter for å leve videre i restene til Ine. Og den tatoveringa! Herregud, nei. De to første sesongene var knallbra. Den første viste at gutter har også kjærlighetssorg, og den andre satte virkelig menns psykiske helse på dagsordenen. Den tredje kunne vært et forbilde for unge kvinner. I stedet ble det et klisjeshow som kulminerte i at hun sto på stedet hvil. Jenter, bli i hjembygda. Ikke våg deg ut. Ikke drøm. Ikke ta sjanser. Du driter deg bare ut *himler med øynene*. Anonymkode: 8aed4...23b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #187 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spoileralarm for dem som ikke har sett ferdig! Scroll fort videre dersom du ikke har sett de to siste episodene. Flere enn meg som var skuffet etter å ha sett ferdig? Hege kunne reist seg som fugl Føniks. Lært av sine tabber, og gått videre. I stedet ga hun fra seg muligheter for å leve videre i restene til Ine. Og den tatoveringa! Herregud, nei. De to første sesongene var knallbra. Den første viste at gutter har også kjærlighetssorg, og den andre satte virkelig menns psykiske helse på dagsordenen. Den tredje kunne vært et forbilde for unge kvinner. I stedet ble det et klisjeshow som kulminerte i at hun sto på stedet hvil. Jenter, bli i hjembygda. Ikke våg deg ut. Ikke drøm. Ikke ta sjanser. Du driter deg bare ut *himler med øynene*. Anonymkode: 8aed4...23b Jeg tenker at om Hege hadde blitt en fugl føniks, reist på den turen og gitt faen i GT så hadde hun gjort akkurat det motsatte av den hun er. Det var jo hele poenget i samtalen med faren. Anonymkode: 922c7...4b6 34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #188 Del Skrevet 4. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spoileralarm for dem som ikke har sett ferdig! Scroll fort videre dersom du ikke har sett de to siste episodene. Flere enn meg som var skuffet etter å ha sett ferdig? Hege kunne reist seg som fugl Føniks. Lært av sine tabber, og gått videre. I stedet ga hun fra seg muligheter for å leve videre i restene til Ine. Og den tatoveringa! Herregud, nei. De to første sesongene var knallbra. Den første viste at gutter har også kjærlighetssorg, og den andre satte virkelig menns psykiske helse på dagsordenen. Den tredje kunne vært et forbilde for unge kvinner. I stedet ble det et klisjeshow som kulminerte i at hun sto på stedet hvil. Jenter, bli i hjembygda. Ikke våg deg ut. Ikke drøm. Ikke ta sjanser. Du driter deg bare ut *himler med øynene*. Anonymkode: 8aed4...23b Som en som ble fortalt at det var idioti å bli og ikke var tøff nok til å stå imot, men dro ut, så var det veldig, veldig sterkt å se at hun ble. Anonymkode: cb873...aeb 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #189 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spoileralarm for dem som ikke har sett ferdig! Scroll fort videre dersom du ikke har sett de to siste episodene. Flere enn meg som var skuffet etter å ha sett ferdig? Hege kunne reist seg som fugl Føniks. Lært av sine tabber, og gått videre. I stedet ga hun fra seg muligheter for å leve videre i restene til Ine. Og den tatoveringa! Herregud, nei. De to første sesongene var knallbra. Den første viste at gutter har også kjærlighetssorg, og den andre satte virkelig menns psykiske helse på dagsordenen. Den tredje kunne vært et forbilde for unge kvinner. I stedet ble det et klisjeshow som kulminerte i at hun sto på stedet hvil. Jenter, bli i hjembygda. Ikke våg deg ut. Ikke drøm. Ikke ta sjanser. Du driter deg bare ut *himler med øynene*. Anonymkode: 8aed4...23b Hege drømte faktisk ikke om og «fly» ut i den store verden. Hun sa det så fint at det som gjorde henne lykkelig, var og reise over grensa med vennene. Alle er forskjellige , jeg er helt lik Hege. Det som betyr noe for meg er de vante rutinene og ha gode mennesker rundt meg. Anonymkode: 0fa8c...350 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 4. februar 2022 #190 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 6.18): Synd det ble Hege og ikke Ine. Dårlig slutt. Anonymkode: 5a493...8b7 Heldigvis valgte han Hege. Veldig bra slutt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #191 Del Skrevet 4. februar 2022 Dere som er «Team Ine». Hvorfor? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 6197c...825 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #192 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere som er «Team Ine». Hvorfor? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 6197c...825 Jeg er ikke nødvendigvis «Team Ine», men jeg misliker Hege enda mer. GT burde droppa begge to. Anonymkode: c8446...876 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #193 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg er ikke nødvendigvis «Team Ine», men jeg misliker Hege enda mer. GT burde droppa begge to. Anonymkode: c8446...876 Hva er grunnen til at du tenker det? Jeg er egentlig veldig imot utroskap selv og synes ikke man kan forvente at noen tar en tilbake etter noe sånt. Tillitten svekkes jo selv om det bare var et lite kyss. Men jeg liker Hege til tross for at hun gjorde en feil hun aldri burde gjort. Hun er jo veldig snill og bryr seg om folk rundt seg. Angående Ine så har jo hun fryst Hege veldig ut og det er faktisk noe av det verste. Jeg likte henne greit før vi fikk se denne siden av henne. Hege gjorde en virkelig stor feil men jeg synes hun er en god person tross alt. Ine er ikke nødvendigvis en dårlig person men hun fortsetter jo å fryse ut, og i tillegg prøve å være nær GT mens han er sammen med Hege. Anonymkode: 692b9...9bf 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #194 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er grunnen til at du tenker det? Jeg er egentlig veldig imot utroskap selv og synes ikke man kan forvente at noen tar en tilbake etter noe sånt. Tillitten svekkes jo selv om det bare var et lite kyss. Men jeg liker Hege til tross for at hun gjorde en feil hun aldri burde gjort. Hun er jo veldig snill og bryr seg om folk rundt seg. Angående Ine så har jo hun fryst Hege veldig ut og det er faktisk noe av det verste. Jeg likte henne greit før vi fikk se denne siden av henne. Hege gjorde en virkelig stor feil men jeg synes hun er en god person tross alt. Ine er ikke nødvendigvis en dårlig person men hun fortsetter jo å fryse ut, og i tillegg prøve å være nær GT mens han er sammen med Hege. Anonymkode: 692b9...9bf Det er ikke fordi hun var utro i alle fall, jeg mislikte henne lenge før det. Er bare noe ved personligheten jeg ikke klarer. Anonymkode: c8446...876 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #195 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men: er det bare jeg som synes det var veldig opphauset med Sofia Tjelta og Tord Kinge sin rolle i Rådebank? De ble jo intervjua i alle mulige medier osv, så forventet å se ganske mye av dem, men man så dem jo nesten ikke og de sa et par setninger hver Anonymkode: fd618...01d Måtte google de to, snakk om å hause opp biroller... hun Sofia, hvem var hun i serien? Anonymkode: 922c7...4b6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanidora Skrevet 4. februar 2022 #196 Del Skrevet 4. februar 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Måtte google de to, snakk om å hause opp biroller... hun Sofia, hvem var hun i serien? Anonymkode: 922c7...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #197 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så kjipt at hun valgte å ikke reise. Kunne jo tatt med GT hvis hun ikke ville reise alene. Hun hadde hatt godt av å oppdage verden utenfor Østlandet og Sverige. Tenk så kul den neste sesongen hadde blitt. "bygdefolks opplevelse av kulturelle forskjeller i USA". Hadde vært så gøy å se dem utforske storbyer. Snakke engelsk. Få smak på arbeidslivet i et annet land. Osv. Anonymkode: a71f5...bb5 Men hun hadde jo ikke lyst til det. Hvorfor skal man gjøre noe når man ikke blir lykkelig av det? og ikke blir det flere sesonger heller. Anonymkode: 89760...e76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #198 Del Skrevet 4. februar 2022 Hanidora skrev (19 minutter siden): Wow hun var med i ca 10 sekunder og aldri et nærbilde! Anonymkode: 922c7...4b6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 4. februar 2022 #199 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spoileralarm for dem som ikke har sett ferdig! Scroll fort videre dersom du ikke har sett de to siste episodene. Flere enn meg som var skuffet etter å ha sett ferdig? Hege kunne reist seg som fugl Føniks. Lært av sine tabber, og gått videre. I stedet ga hun fra seg muligheter for å leve videre i restene til Ine. Og den tatoveringa! Herregud, nei. De to første sesongene var knallbra. Den første viste at gutter har også kjærlighetssorg, og den andre satte virkelig menns psykiske helse på dagsordenen. Den tredje kunne vært et forbilde for unge kvinner. I stedet ble det et klisjeshow som kulminerte i at hun sto på stedet hvil. Jenter, bli i hjembygda. Ikke våg deg ut. Ikke drøm. Ikke ta sjanser. Du driter deg bare ut *himler med øynene*. Anonymkode: 8aed4...23b Jeg var ikke skuffet, og hun lærte nok av tabben også. Tattoveringen var veldig harry, haha! men det er jo råner-miljøet, så ikke overrasket. Jeg synes det var forfriskende og flott at det er OK å velge et enkelt liv, en jobb man trives med og slå seg til ro. Å reise verden rundt var jo ikke hennes drøm? synes det er viktig når alle skal være så kule, originale og spennende hele tiden, å vise at man kan ha det bra med et ordinært liv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 4. februar 2022 #200 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg synes avslutningen var veldig fin, og var også veldig glad for at det ikke ble en åpen slutt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå