Lorelai80 Skrevet 28. oktober 2005 #161 Del Skrevet 28. oktober 2005 Takk for hilsen i dagboka mi og gratulerer med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #162 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fru Blå og Lorelai80: Konklusjonen fra legen var at Brage har en virusinfeksjon som bare må gå over av seg selv (kanskje magevirus eller den 4. barnesykdommen). Han undersøkte ham grundig, og de tok en CRP, han lagde ikke en lyd engang da de stakk ham i fingeren! Så trøtt og slapp var han... Han har jo nesten ikke spist i dag, bare litt brød og most eple. Men han har ligget mye ved puppen, uten at jeg vet hvor mye som egentlig er der inne nå - men det holder sikkert å bare få suge på noe for ham akkurat nå, og ligge inntil meg. Han fikk legge seg kjempetidlig, for han var så trøtt og bare sovna på fanget til mannen (det har ikke skjedd siden han var liten baby...) I stad sovna jeg på sofaen Og så hadde jeg en rar drøm! Jeg skulle på en jubileumsfest for studentforeringa der jeg studerte en gang i tida! Og det var ment å være et skikkelig fyllekalas! Når jeg kom dit fikk jeg en øl i hånda og folk var helt ville etter at jeg skulle bli like fulle som dem, mens jeg bare desperat lette etter et sted der jeg kunne bli kvitt ølen! men så måtte jeg liksom ta noen slurker for syns skyld, og da fikk jeg verdens dårligste samvittighet for den lille babyen som lå der inne og fikk promille! Litt morsom drøm også, sånn i ettertid! Jeg har heldigvis ikke så mange sånne anledninger framover hvor jeg må finne på unnskyldninger eller late som jeg drikker. Sånn er det å være småbarnsforeldre - det sosiale livet er ganske redusert i forhold til før! Og det passer meg helt fint egentlig. Bare det ikke går altfor lang tid mellom hver gang vi ser folk da... Jeg var jo ute på byen i går, men da kjørte jeg. Nå har vi akkurat spist fylte pannekaker som mannen hadde ordna. De var så gode! Han finner stadig på nye ting med fredagspannekakene! God fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. oktober 2005 #163 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hihi, så morsom drøm! Håper Brage blir snart frisk igjen! Han er SÅ herlig på det bildet på avataren din, jeg blir like sjarmert hver gang jeg ser det! Takk for kvalme-omtanken! Håper dere får en kjempefin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hei og takk for besøket Rognebær! Lurer på om jeg skal prøve å lage et babyteppe til lille Laban jeg... eller Labbeline! Får vente med å bestille det til vi vet kjønnet! Jeg elsker å brodere, men er helt håpløs med symaskin, så det spørs om jeg greier dette... Endret 28. oktober 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. oktober 2005 #165 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det så ikke ut til å være så vanskelig å sy - selv for en uten mye sy-erfaring! Jeg er sikker på du klarer det! (Broderiet, derimot - det så tidkrevende og vanskelig ut! Så flink du er!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 28. oktober 2005 hehe - det er broderiene jeg liker! Litt rar sånn Nå køyer jeg snart - og ser om jeg får mannen med meg... *wink,wink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. oktober 2005 #167 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sweet dreams! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. oktober 2005 #168 Del Skrevet 29. oktober 2005 Så fine magebilder du har tatt! Har ikke kommet så langt, vi. Nå når jeg endelig har digitalkamera og alt. Tenkte å ta på mandag, da jeg jeg 8+0. Tenkte jeg skulle ta en gang i uken på "tallskiftene". God bedring til Brage! Ikke kjekt når små er syke. Men kjekt når de blir friske, det pleier å snu så fort er mitt intrykk! God helg, LaTraviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. oktober 2005 #169 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei håper dere har en fin lørdag! Hvordan går det med Brage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #170 Del Skrevet 29. oktober 2005 Takk for hilsener fru Blå, Hulderjenta og Soul! Brage har ikke så høy feber i dag! 37,6 var det sist vi målte. Han er veldig grinete, men innimellom leker han litt og smiler, og så har han fått bedre matlyst! Her regner det i bøtter og spann, håper det gir seg etter hvert for jeg er så lei av å være inne! Må liksom ut en gang om dagen... I kveld skal jeg lage pizza! Og i morgen får vi kanskje besøk av svigers, hvis Brage er i form. Mannen planlegger å servere elgstek i så fall! Da skal vi fortelle om junibabyen vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. oktober 2005 #171 Del Skrevet 29. oktober 2005 Og i morgen får vi kanskje besøk av svigers, hvis Brage er i form. Mannen planlegger å servere elgstek i så fall! Da skal vi fortelle om junibabyen vår... ← Det blir spennende å høre hva de sier! Pleier de å sitte barnevakt for Brage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #172 Del Skrevet 29. oktober 2005 Det blir spennende å høre hva de sier! Pleier de å sitte barnevakt for Brage? ← De har vært barnevakt et par ganger, men siden de bor et stykke unna er det foreldrene mine som har vært mest barnevakt! De bor bare 15 min. gåavstand herfra! De har ikke fått vite det de heller... men hvis svigers kommer i morgen skal jeg invitere dem over hit også, på kaffe. Lurer på hva de kommer til å si jeg... De blir nok passe overraska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 29. oktober 2005 #173 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja, det blir nok hyggelig, og ikke minst rettferdig - så får alle vite det på likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. oktober 2005 #174 Del Skrevet 29. oktober 2005 Fiiine magen! :-D Godt å høre at Brage ikke har så høy feber lenger. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 29. oktober 2005 #175 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei La Traviata Må også få påpeke hvor søt gutten din er. Helt skjønn er han! Åsså de nydelige øynene Har du fått mage allerede? Så heldig du er God bedring til Brage da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #176 Del Skrevet 29. oktober 2005 innom og myser litt her også jeg vennen.................... -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. oktober 2005 #177 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Åååå, så fin signatur du har!!! Synes den stråler lykke jeg.. En nydelig liten guttemann og en flott gravidmage Så gøy det blir å fortelle de kommende besteforeldrene det!! Jeg husker jeg var kjempe nervøs jeg.. Men etterhvert ble det jo bare morsomt å fortelle og se hvordan folk reagerte. Gleder meg til neste gang jeg!! Ha en fin søndag!! Klem Endret 30. oktober 2005 av April Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #178 Del Skrevet 30. oktober 2005 Oi, så mange koselige hilsener! :-D Takk for besøket og klem til Peony, Mrs. Potter, cecilia, Charmina og April! Aaaah, søndag! Og Brage er feberfri, men med begynnende utslett, så da kan vi nok slå fast at det er den 4. barnesykdommen som har herjet. Svigers kommer på besøk i dag, men foreldrene mine skulle i 80-årslaget til grandtanta mi! Hvis det ikke varer så lenge skulle de komme innom her på kaffe etterpå da. Begynner nesten å bli litt nervøs jeg... men gleder meg også til å se reaksjonene! 6+2 i dag, magen buler litt og jeg har vondt i hodet igjen.. Men jeg er veldig lykkelig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 30. oktober 2005 #179 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gleder meg til full rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #180 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gleder meg til å høre hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg