Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #281 Del Skrevet 6. november 2005 Kos deg i bursdag i dag. Fikk du noen kommentarer på magen da du var på babysvømming forresten? Du får ha på deg en litt posete og tykk genser. Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2005 Forfatter #282 Del Skrevet 6. november 2005 Jepp, får prøve å skjule det som best jeg kan. Ingen som sa noe på babysvømminga, så det kan jo hende den lett kan forveksles med helt vanlig fleskemage! Det er bare helt nederst at den er hard, resten er nok luft, fett, slappe magemuskler og sånt. Pluss at det sikkert presser på litt nedenfra! Nå skal jeg sette i gang en klesvask, og forbarme meg over noen flere pikekyss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2005 Forfatter #283 Del Skrevet 6. november 2005 Tilbake fra bursdag, proppfull med kake og godteri, og Brage spiste kake som en gud og koste seg ellers med alle slektningene som var der. Tror ingen la merke til magen min inni den svarte, store (varme!) genseren. I morgen tidlig skal jeg til første legekontroll, det blir litt spennende da. Må huske å ta urinprøve i morgen tidlig! Det skjer vel ikke så mye, men jeg får nok helsekort for gravide, og så blir det standardmålingene av blodtrykk, vekt og sånt. Får sikkert ny termin også, men den blir jo basert på siste mens, og ikke på befruktningsdatoen som jeg er 100 % sikker på. Vi glemte oss bare en gang den måneden... Litt sliten i kveld, etterpå skal jeg slenge meg ned i sofaen med broderiet mitt og se på Kopps! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 6. november 2005 #284 Del Skrevet 6. november 2005 Lykke til på første kontroll imorgen. Det er spennende ja, ikke fordi det skjer så mye som du sier, men det blir jo litt mer virkelig når du får helsekortet og slikt! Håper du koser deg i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2005 Forfatter #285 Del Skrevet 6. november 2005 Har ikke kommet meg dit ennå... rompa mi er på mystisk vis limt fast i stolen foran PC´en! Takk for besøket, Soul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. november 2005 #286 Del Skrevet 6. november 2005 Har ikke kommet meg dit ennå... rompa mi er på mystisk vis limt fast i stolen foran PC´en! Takk for besøket, Soul! ← Tjihi! Her i huset endte det med at mannen satt klistrert til dataen mens jeg så på Kopps! Det var jo mannen som skulle se da liksom, men så ble det helt omvendt! Har filmen på DVD, og så den faktisk nylig - den er jo helt syyyk! Håper du hadde en fin dag i bursdag da, trass i varm genser...og får jeg ikke tastet med deg FØR kontroll i morgen, så får du ha lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 6. november 2005 #287 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har også kost meg med Kopps og broderi i dag. Vi får oppdatere hverandre etter legebesøk i morgen - jeg skal tenke på deg når jeg tisser på glasset mitt i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. november 2005 Forfatter #288 Del Skrevet 6. november 2005 Tjihi!! Lykke til hos legen du også Peony! Og takk for lykkeønsking snille gode Orkideen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 7. november 2005 Da var første legekontroll vel overstått! Legen min er så hyggelig og grei og forståelsesfull, så det var bare kos å være hos henne. Fylte ut helsekortet, og snakket litt rundt graviditeten, fikk avtalt at hvis jeg føler meg altfor dårlig så kan jeg ringe dit og få sykmelding siden det er svangerskapsrelatert. Er veldig kvalm og svimmel og slapp i dag, men nå skal jeg hive i meg lunsjen en time for tidlig, så blir det nok bedre! Hun beregnet terminen min til 21. juni, men krysset av for ”usikker”. Jeg tror nok 25. er mer riktig, men vi får se hva UL´en sier! Hun skulle sende melding til SØF, så får jeg innkalling til UL etter hvert! Gleder meg! Neste kontroll skal jeg ha hos jordmor, og så hos legen igjen. Greit å gå til begge synes jeg, håper jeg får samme jordmor som sist, for hun var så koselig. Her er noen tall fra dagens kontroll: Vekt: 66 (opp 1,5 kg) BT: 100/65 Urin: neg Blodprøver tas neste gang, og så må jeg ha noen ekstra prøver lenger uti svangerskapet siden jeg er Rhesus negativ. Ingen GU, og hun kjente ikke på livmoren, men det gjør kanskje jordmoren neste gang. Været er fint i dag, så bare jeg kommer meg litt på pluss-siden så kan det bli en riktig ålreit dag! God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 7. november 2005 #290 Del Skrevet 7. november 2005 Åååå, så kjekt med første svangerskapskontroll da! :grine2: Missunner deg stort den lille magen din, får så lyst på en liten en til jeg også! Men nei, vi må vente ett par år tenker jeg. Vil jobbe litt først og ikke minst kvitte meg med en del overflødige kilo! Men så håper jeg at jeg kan få meg en liten huleboer jeg også igjen! Ønsker deg en super dag vennen! Ps. Ta vare på deg selv nå da, og ikke vær redd for å ta deg ut en sykmelding dersom du føler for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 7. november 2005 #291 Del Skrevet 7. november 2005 Grattis med vel overstått kontroll! Gleder meg til det er min tur! Legen din høres kjempesympatisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. november 2005 #292 Del Skrevet 7. november 2005 Gratulerer med vel overstått kontroll ja! Jeg fikk også satt termin 31. mars som "usikker" ved første legekontroll, ettersom han ikke "fant" livmoren fordi den er/var bakovervendt... Blir jo spennende uansett da, hva UL til slutt kommer frem til! Jeg går forøvrig også til lege og jordmor annenhver gang og synes det er veldig greit. Har bare vært hos jordmor én gang til nå da, men skal dit igjen i morgen og tror det blir bra. Må få snakket litt om denne fødselsangsten min altså! Ha en strålende fin dag med smurf i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2005 Forfatter #293 Del Skrevet 7. november 2005 Tusen takk Peony og Orkidéen! Huffameg, har du sånn fødselsangst Orkis? Ikke bra å gå å grue seg sånn, håper du får snakket ordentlig med jordmor om det. Stoler helt klart på min egen termin jeg også. Selv om det føles litt bra å snart være i uke 8 allerede, ifølge legeterminen! Lå våken i går kveld og tenkte på navn! Tror jeg kom på noen fine, men neimen om jeg husker dem nå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. november 2005 #294 Del Skrevet 7. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2005 Forfatter #295 Del Skrevet 7. november 2005 tilbake Izaria! Tror jeg brygger på en forkjølelse her. Skikkelig slapp og trøtt, vondt i halsen og nesa er tett. Vil bare ligge på sofaen.... Må få med meg 71 grader nord etterpå! Begynner å bli få igjen, og er ganske spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #296 Del Skrevet 8. november 2005 Tok på 71 grader nord i går så det skal jeg kose meg med nå snart. Håper du ikke blir så veldig syk da vennern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 8. november 2005 #297 Del Skrevet 8. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 8. november 2005 #298 Del Skrevet 8. november 2005 Innom for å forkjølelsen vekk og ønske deg en strålende fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #299 Del Skrevet 8. november 2005 Tusen takk for klemmene og hilsenene, Heidi76, fru Biscuit og Orkidéen! Forkjølelsen min har ikke blitt så mye verre siden i går, men jeg kasta opp i dag morges, og har null matlyst… Huff, håper ikke jeg skal holde på sånn hver dag, for det er slitsomt… Forresten er jeg i dag 7+4, og magen har ikke est så mye i det siste, jeg klarer fortsatt å gå i vanlige bukser, men øverste knappen går ikke an å få igjen, så jeg skjuler det med litt lange jakker og gensere! Ha en fin tirsdag dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. november 2005 #300 Del Skrevet 8. november 2005 God Bedring vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg