Gå til innhold

Gulljentas første dager


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Gjest Rognebær

Gratulerer med 8+0!

Det er så gøy å gå over i en ny uke, synes jeg. Lese hva som skal skje i dagene fremover, og tenke på hvor lang den lille er blitt allerede... :hjerte: Tenk at alt allerede er bestemt om hvem h*n blir!

Håper du snart blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener Rognebær og Hulderjenta! :klem:

Har stort sett bare ligget rett ut i hele dag. Fryser veldig, endte opp på sofaen med teppe og dyne over meg, og fikk til slutt varmen i meg!

Her kommer nytt magebilde tatt nå i kveld:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Den magen overrasker meg like mye hver gang :ler: Den er jo helt utrolig vakker, men man kan jo begynne å lure på størrelsen... Skal se om jeg kan få lagt ut et bilde av magen min (hvor veldig lite synes ennå), så kan vi jo sammenligne!

Jeg håper at formen din er bedre i dag! Jeg har bare hatt én kvalmetokt så langt i dag, og er overlykkelig for det :ler: Nå skal jeg snurre meg rundt og rydde opp litt i leiligheten, her ser det nemlig ikke ut! God lørdag, vennen!

:klem: fra fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange koselige hilsener! :grine2:

Tusen takk for besøket, Susanna, Mrs. Potter, Orkidéen og fru Biscuit! :klem:

Er hakket bedre i dag, tempen har gått ned og jeg klarer å få i meg bittelitte-granne mat.

Men jeg er så slapp og trøtt, og snufser og snørrer og hoster verre.

Og så skulle jeg ønske jeg bare kunne ringe til en sånn ryddepatrulje som kunne komme hjem til oss og ordne opp i kaoset!

Det ser jo ikke ut her. Jeg er syk, og mannen hangler han også, og har hatt mer enn nok med å ta seg av Brage mens jeg bare har ligget rett ut.

I morgen er det farsdag, og da skal han i hvert fall få en fin gave av Brage, pluss litt ekstra service fra meg hadde jeg tenkt. Det fortjener han, han er jo verdens beste pappa! :Nikke:

Nå får jeg komme meg i :dusje: og prøve å få gjort noe fornuftig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica og takk for hilsen! :klem:

Formen er definitivt bedre nå i kveld. Deilig å kjenne at matlysten kommer tilbake, jeg var en stund bekymra for at den skulle ha forsvunnet for flere måneder fremover, men nå har jeg faktisk lyst på pizzaen som står i ovnen! :)

Mannen ser på fotball og jeg leser i "Din eneste venn" av Jan Mehlum. Bra og fengende bok! Har kommet godt i gang med den nå.

Mamma ringte i stad og inviterte oss opp til dem i morgen ettermiddag, det blir koselig. Så får faren min en liten oppmerksomhet på farsdagen han også! :gave:

God lørdagskveld til alle som er innom! :klem:

:vinke:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den magen din bare skyter fart den!!! Herlighet som tiden går. Tenker det er koselig å tenke på at dere skal få en herlig liten krabat til. Jeg er så baby syk for tiden selv så jeg kommer nok til å lese MASSE her inne hos deg :ler:

Ha en fin kveld. Er fotball her og. Blæææærk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ikke bare meg som geiper av fotball skjønner jeg Glossy! :tunge1:

Takk for magekompliment, jeg synes ikke den har forandret seg så mye de siste ukene, men den er nå passelig rund da!

Gleder meg så fælt til den vokser ordentlig ut og jeg kan kjenne spark og sånt, det er bare så herlig! :grine2:

Morna så lenge! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min...

...alltid like trofaste, søte du! :kyss:

Så fint å lese at formen er bedre, selv om du geiper til fotball på tv! :ler:

Og kjempefint med alle koselige hilsener i dagboken min. Ja, du har nok rett. Jeg har vært aktiv de siste dagene, og jeg har også opplevd å kjenne mye mer aktivitet på sen kveld og nattestid. Natt til fredag var lillegutt helt turbo i magen, men i går, natt til i dag og i dag har det vært særs stille... :tristbla: Men jeg er nok ganske overbevist om at det kan skyldes stilling og morkakens plassering, samt at jeg vel kanskje ikke slapper helt av. Sover jo i en annen seng, i et annet miljø, i en annen by... Selv om dette er barndomshjemmet mitt, så er det jo ikke lenger HJEMME i den samme forstand, og sengen er slett ikke verdens beste. Er jo bare en sovesofa fra IKEA. Mulig det har litt å si!? :klø: Jeg kjenner i allefall noen små, små dult her jeg sitter nå, og aner fred og ingen fare! :)

Smakte pizzaen godt da?

Savnet deg i dag jeg... Hadde egentlig håpet at du skulle dukke opp - hadde i allefall vært kjempekoselig ;) Men vi kan vel ha det til gode, ikke sant!??

Stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen Orkidéen da...

Hadde jo ikke fått noen invitasjon jeg altså... :rodme:

Så da syntes jeg kanskje det ville være litt frekt å storme uanmeldt inn til dere bryllupsjenter! :ler:

Men helt enig at det hadde vært kjempekoselig å treffes! :tommelsmil:

Pizzaen smakte greit den, men et stykke var nok!

Magen er nok ikke helt restituert!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at du ble nevnt i dag! En av oss spurte om det var noe gossip fra KG. Neeeei... ingen kunne komme på noe... JO! La Traviata fryser! :ler:

Godt å høre at du er på bedringens vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg vennen. :klem:

Godt å høre at du føler deg litt bedre i dag selv om du ikke er helt på topp. Fiiine magen din på bildet altså! Grattis med 8 uker i dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :)

Mannen spurte i stad om det var noe action på KG. Nei svarte jeg, ingen som driver og føder i hvert fall, bare masse små spirer som kommer til sommeren! :ler:

Jeg pleier å fortelle ham om det hvis det er føding på gang her inne, tror han synes det er litt spennende, tjihi :Hehe:

Magen min blir så oppblåst om kvelden altså, enda større enn den er på bildet. Men om morgenen har den krympet igjen, og da savner jeg den litt! Jeg er jammen rar :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!

Så flotte bilder av kulen din. Men den der lar seg vel ikke skjule om 5 uker, helt til jul? Utrolig fin var den iallefall.

Det er jo alt for lenge siden jeg har vært her inne, men det er godt å høre at formen er bedre.....

Kos dere på besøk til mamsen og papsen din da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...