Gå til innhold

Gulljentas første dager

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikker på at magen din også er veldig fin Chiquita! :tommelsmil:

:ler:

Nå ja, det kan du si før du har sett den ;)

Her henger det meste etter Lillebanan enda :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kjempemage allerede jo vennen :overrasket::ler: men det er sikkert all kaken - takk for invitasjonen :sjarmor:

Du - jeg tok og noen sånne tester, men de viste gutt!! Og alle vet jo hva som kom ut av magen min sist.............. :babyjente: ikke mye gutt nei!!!!

Så jeg vet ikke jeg hvor mye sånne tester stemmer???? Men det hadde jo vært artig med ei lita tulle da! Selv om det hos oss er utrolig forskjell i lynnet på de vi har fått! Gutten så rolig og jenta helt turbo! Og jeg møter så mange som sier at gutter er mye lettere..............ikke vet jeg!!!! Det fine er jo at man blir like glad uansett hvem som kommer ut! :hjerte::hjerter:

Huff, jeg blir jo helt babysyk jeg av å være inne i denne dagboka her - jammen bra du har en annen også :ler: For her er det slutt!!!!!!

Klem til deg og den søte magen din! Håper virkelig dere skal vite hva som er inni der, for jeg holder ikke ut å vente hele svangerskapet ditt med å få vite det................ :sjenert:

:kyss:

-Charmis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig Charmis, vi vil vite det! Kyss og klem tilbake! :kyss::klem:

Disse testene er jo mest for gøy, men det hadde vært artig med en av hver da! En storebror og en lillesøster!

Vet ikke hvorfor, men jeg har følelsen av at det er jente, uavhengig av hva testene sier. Men det kan jo være utslag av ønskedrømmer heller enn "kvinnelig intuisjon"! :ler:

Forrige gang hadde jeg skikkelig guttefølelse, før jeg visste kjønnet. Men vi får leve i spenning fram til UL i hvert fall!

Er vel på tide å køye snart... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin mage, LT! :tommelsmil:

Er innom og forsyner meg med ett stykke sjokoladekake jeg. ;)

*nam nam* :sikle:

:kose:

Ps. Må tygge litt mere på dette med kjønn på babyen din men jeg tror jeg heller mot jente slik som du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada Peony!

Her er litt til både deg og Bitteliten! :gratulerer: :-D

Hadde noen nattegjester her men de tok heldigvis ikke alt! ;)

:ler:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Å jøye meg, La Tarviata! Nå begynner jeg snart å kaste meg ut i tvillingspekulasjonene likevel! :ler2:

Kjempefin mage!! :Nikke:

Ha en superfin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Hulderjenta! :klem:

Tror ikke det er tvillinger jeg altså. Selv om det ser sånn ut!

Ingen tvillinger i familien, og så har jeg hørt at man ofte blir dobbelt så kvalm med to som med én, og det er jeg jo ikke. Selv om jeg er kvalm nå, er jeg ikke i nærheten av hva jeg var da jeg skulle ha Brage!

Men jammen er det kos å ha en liten babykul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi...sprekker du!?

Nei, det tror jeg slett ikke... Du er jo bare heldig som har en aldeles nydelig kul, og ikke bare ser feit og slabbete ut!

Jeg må nok vente med å ytre noen synspunkt ang. kjønn...har ikke fått noen sterk følelse enda. Men det er klart det vel hadde vært ekstra koselig med en av hver! ;)

Ble ikke noe kakebaking på meg i går, du stod jo for det...men NÅ skal jeg bake sjokoladekake og bare koooose meg med den! Et stykke til deg og "nestemann" da selvsagt!

God helg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jubaluba!

Kake i dag igjen!? :ler:

Ikke rart vekta viser 2 kilo mer alt... :rodme:

Enig i at det er tidlig å få noen veldig bestemt følelse av kjønn. Det eneste måtte være at det er ganske ulikt forrige svangerskap, men det behøver jo ikke bety så mye!

Stor kos og klem til Orkidéen og lille Jacob! :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jubaluba!

Kake i dag igjen!? :ler:

Ikke rart vekta viser 2 kilo mer alt... :rodme:

Enig i at det er tidlig å få noen veldig bestemt følelse av kjønn. Det eneste måtte være at det er ganske ulikt forrige svangerskap, men det behøver jo ikke bety så mye!

Stor kos og klem til Orkidéen og lille Jacob! :kose::klem:

Jepp, kake! Nam! :sikle:

2 kg... Det er jo INGENTING! Prøv med 7 kg du! :flau:

At du får en kjønnsfølelse er jo én ting, det er jo du som bærer spiren. Og et helt annerledes svangerskap kan jo være et tegn. Derimot så har ikke jeg fått noen følelse enda. Men fikk tidlig selv - har liksom aldri klart å tenke jente! :ler:

Håper ikke formen tar helt knekken på deg!!! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og så at du var gravid igjen GRATULERE så mye.

Er ikke her så mye lenger, men jeg husker navnet ditt fra i fjor. Jeg fødte 11.10.04.

Kos deg med graviditeten.

Vi skal ikke ha flere (vi har 4 så det holder :) ) Men jeg må innrømme at jeg blir litt misunnelig på dere som går gravide.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsener Bridget Jones og April! :klem:

Det er søndag og litt lysere vær ute! :hoppe:

Skal ut og gå en tur snart, og så skal vi i bursdag seinere i dag.

Lurer på hva jeg skal ha på meg og om jeg klarer å skjule magen... :sjenert:

God søndag til dere alle! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...