Magrat Skrevet 16. desember 2021 #1 Skrevet 16. desember 2021 (endret) https://www.google.com/amp/s/pagesix.com/2021/12/16/satc-star-chris-noth-accused-of-sexual-assault-by-two-women/amp/ đ±đ±đ± Endret 16. desember 2021 av Magrat
Nobile Skrevet 18. desember 2021 #3 Skrevet 18. desember 2021 Han er jo enn sÄ lenge bare anklaget, det er sÄ vidt jeg vet ikke Äpnet noe straffesak? 5
Maydis8 Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Magrat skrev (PĂ„ 16.12.2021 den 20.14): https://www.google.com/amp/s/pagesix.com/2021/12/16/satc-star-chris-noth-accused-of-sexual-assault-by-two-women/amp/ đ±đ±đ± Ingen er dĂžmt. 4
Gjest DĂŠvendĂžtte Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Princess_81 skrev (11 minutter siden): Ikke sikkert dette kom som noen overraskelse pĂ„ disse damene. Jeg som innbilte meg at Chris var en sympatisk fyr. Men skinnet bedrar, atter en gang.Â
Gjest TrĂžst Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 DĂŠvendĂžtte skrev (5 timer siden): Ikke sikkert dette kom som noen overraskelse pĂ„ disse damene. Jeg som innbilte meg at Chris var en sympatisk fyr. Men skinnet bedrar, atter en gang. Jeg vil ikke vĂŠre "den personen", men vi vet jo selvsagt ikke om disse anklagene er reelle. Samtidig tenker jeg at nĂ„r kvinner stĂ„r frem om overgrep, sĂ„ er det som oftest sannhet i det. Et fĂ„tall av kvinner lyver pĂ„ seg slike opplevelser. Noen gjĂžr det dessverre fordi de Ăžnsker sympati, og noen bruker overgrepskortet nĂ„r de skal omtale seksuelle opplevelser de har samtykket til der og da, men som de i etterkant angrer pĂ„. Veldig Ăždeleggende for andre kvinner som er utsatt for voldtekt, overgrep og seksuell trakassering/misbruk. Det jeg har lĂŠrt av #metoo og Ă„penheten vi har sett de siste Ă„rene, er at mange menn dessverre ikke har rent mel i posen. Skummelt mange. Det er kjempe trist. Jeg velger Ă„ hĂ„pe at mennene har lĂŠrt av sine handlinger og at unge menn som vokser opp i dag, lĂŠrer mer om samtykke og respekt for kvinner. Men med tanke pĂ„ hvordan #metoo har "gĂ„tt over stokk og stein" sĂ„ er det mulig de bare opplever det som provoserende. Noe som igjen er trist.Â
Entern Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Synes alltid han sĂ„ skurkete ut jeg đ€·đ»ââïž 7
ElectricScum Skrevet 21. desember 2021 #10 Skrevet 21. desember 2021 DÊvendÞtte skrev (5 timer siden): Ikke sikkert dette kom som noen overraskelse pÄ disse damene. Jeg som innbilte meg at Chris var en sympatisk fyr. Men skinnet bedrar, atter en gang. Synes skinnet matcher ganske bra i dette tilfellet. Har alltid syntes han har sett veldig dodgy ut. 11
Gjest loveli Skrevet 21. desember 2021 #11 Skrevet 21. desember 2021 Umulig Ä si hvem som har gjort hva i slike saker. Men jeg blir overrasket over at kvinnene i SATC stÞtter henne sÄ fort. Hva sier dét oss? Hm...
Gjest DĂŠvendĂžtte Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 TrĂžst skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke vĂŠre "den personen", men vi vet jo selvsagt ikke om disse anklagene er reelle. Samtidig tenker jeg at nĂ„r kvinner stĂ„r frem om overgrep, sĂ„ er det som oftest sannhet i det. Et fĂ„tall av kvinner lyver pĂ„ seg slike opplevelser. Noen gjĂžr det dessverre fordi de Ăžnsker sympati, og noen bruker overgrepskortet nĂ„r de skal omtale seksuelle opplevelser de har samtykket til der og da, men som de i etterkant angrer pĂ„. Veldig Ăždeleggende for andre kvinner som er utsatt for voldtekt, overgrep og seksuell trakassering/misbruk. Det jeg har lĂŠrt av #metoo og Ă„penheten vi har sett de siste Ă„rene, er at mange menn dessverre ikke har rent mel i posen. Skummelt mange. Det er kjempe trist. Jeg velger Ă„ hĂ„pe at mennene har lĂŠrt av sine handlinger og at unge menn som vokser opp i dag, lĂŠrer mer om samtykke og respekt for kvinner. Men med tanke pĂ„ hvordan #metoo har "gĂ„tt over stokk og stein" sĂ„ er det mulig de bare opplever det som provoserende. Noe som igjen er trist. Mitt inntrykk er at den yngre generasjon generelt har et helt annet syn pĂ„ jenter nĂ„ enn for bare 10 Ă„r siden. Er helt sikker pĂ„ at #metoo har fĂžrt mye godt med seg! Jeg har hatt mang en og annen diskusjon med menn som er 40+ angĂ„ende dette, ikke alle har forstĂ„tt hva #metoo egentlig innebĂŠrer. Kan jo ikke ta pĂ„ noen damer lengre, sier de. Og da spĂžr jeg hvorfor de i alle dager skal ta pĂ„ damene. De mĂ„ jo fÄ klĂ„ litt, er svaret. Blir helt matt. Og de i andre enden sier de ikke tĂžr Ă„ gi noen en klem lengre. Takk og lov for korona, sier jeg Â
Gjest TrĂžst Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021  loveli skrev (1 minutt siden): Umulig Ă„ si hvem som har gjort hva i slike saker. Men jeg blir overrasket over at kvinnene i SATC stĂžtter henne sĂ„ fort. Hva sier dĂ©t oss? Hm... Vel.... Det sier da litt, tenker jeg. Samtidig hadde det nok skapt rabalder om de ikke stĂžttet ofrene som sto frem.Â
Gjest DĂŠvendĂžtte Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 ElectricScum skrev (4 minutter siden): Synes skinnet matcher ganske bra i dette tilfellet. Har alltid syntes han har sett veldig dodgy ut. Jeg liker utseendet hans veldig godt, synes han er smĂ„sexy. Dvs, fram til nĂ„.Â
Gjest TrĂžst Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 DĂŠvendĂžtte skrev (Akkurat nĂ„): Mitt inntrykk er at den yngre generasjon generelt har et helt annet syn pĂ„ jenter nĂ„ enn for bare 10 Ă„r siden. Er helt sikker pĂ„ at #metoo har fĂžrt mye godt med seg! Jeg har hatt mang en og annen diskusjon med menn som er 40+ angĂ„ende dette, ikke alle har forstĂ„tt hva #metoo egentlig innebĂŠrer. Kan jo ikke ta pĂ„ noen damer lengre, sier de. Og da spĂžr jeg hvorfor de i alle dager skal ta pĂ„ damene. De mĂ„ jo fÄ klĂ„ litt, er svaret. Blir helt matt. Og de i andre enden sier de ikke tĂžr Ă„ gi noen en klem lengre. Takk og lov for korona, sier jeg  Har hatt noen hĂ„plĂžse diskusjoner selv om dette med menn, men ogsĂ„ med kvinner faktisk. Er nok av kvinner som mener at andre kvinner er hysteriske, at de mĂ„ forstĂ„ at "menn er menn" og hele den pakka der, da spesielt eldre kvinner. Og jeg hĂ„per virkelig for neste generasjons kvinners sin del, at #metoo er opplysende. NĂ„r menn responderer med "man mĂ„ jo fĂ„ klĂ„ litt/huff nei nĂ„ kan jeg ikke se pĂ„ damer lenger" sĂ„ viser det at de ikke har skjĂžnt hva det egentlig handler om.Â
Gjest TrĂžst Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 DĂŠvendĂžtte skrev (Akkurat nĂ„): Jeg liker utseendet hans veldig godt, synes han er smĂ„sexy. Dvs, fram til nĂ„. Samme her... Og jeg hĂžrer fortsatt pĂ„ Marilyn Manson. Med litt bismak i munnen. Â
ElectricScum Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 DÊvendÞtte skrev (2 minutter siden): Jeg liker utseendet hans veldig godt, synes han er smÄsexy. Dvs, fram til nÄ. Hadde mer sansen for han derre Aiden-duden. Mr.Big ble for glÊtt. Men hver sin smak 18
Gjest DĂŠvendĂžtte Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 TrĂžst skrev (2 minutter siden): Har hatt noen hĂ„plĂžse diskusjoner selv om dette med menn, men ogsĂ„ med kvinner faktisk. Er nok av kvinner som mener at andre kvinner er hysteriske, at de mĂ„ forstĂ„ at "menn er menn" og hele den pakka der, da spesielt eldre kvinner. Og jeg hĂ„per virkelig for neste generasjons kvinners sin del, at #metoo er opplysende. NĂ„r menn responderer med "man mĂ„ jo fĂ„ klĂ„ litt/huff nei nĂ„ kan jeg ikke se pĂ„ damer lenger" sĂ„ viser det at de ikke har skjĂžnt hva det egentlig handler om. Ja, du har helt rett i dette med voksne kvinner. Vi mĂ„ ikke vĂŠre sĂ„ hĂ„rsĂ„re, og sĂ„pass mĂ„ man tĂ„le og da de var unge var det sĂ„nn og sĂ„nn. Dette har jeg hĂžrt fra voksne kvinner. Jeg var ogsĂ„ ung pĂ„ 80/90 tallet og da var det helt normalt at en jente pĂ„ byen ble utsatt for klĂ„fingra mannfolk. Var man full og danset, kanskje i litt utfordrende klĂŠr, ja da ba man om Ă„ bli klĂ„dd pĂ„. Eller om man jobbet som servitĂžr, utrolig hva man mĂ„tte finne seg i pĂ„ den tiden. Og til tider nĂ„ ogsĂ„.Â
Gjest DÊvendÞtte Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 (endret) ElectricScum skrev (6 minutter siden): Hadde mer sansen for han derre Aiden-duden. Mr.Big ble for glÊtt. Men hver sin smak Var i A good wife jeg fikk opp Þynene for ham, har ikke engang sett Sex and the City. Edit, og ja, heldigvis har vi forskjellig smak noen ganger  Endret 21. desember 2021 av DÊvendÞtte
moroklompen Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 (endret) Princess_81 skrev (6 timer siden): Jeg tar kanskje helt feil her⊠men jeg skjÞnner at man skal vÊre helt politisk korrekt Ä sÞrge for at man ikke blir kritisert for Ä ikke si noe men jeg syntes det blir litt feil Ä uttale seg pÄ denne mÄten nÄr personen ikke er dÞmt. Med mindre man ogsÄ har personlige erfaringer og gÄr offentlig med det. Er jeg helt pÄ jordet her? Endret 21. desember 2021 av moroklompen 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ