GĂ„ til innhold

Chris Noth aka Mr.Big anklaget for voldtekter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du virkelig overrasket? 

• Liker 17
Skrevet

Han er jo enn sÄ lenge bare anklaget, det er sÄ vidt jeg vet ikke Äpnet noe straffesak? 

• Liker 5
Gjest DĂŠvendĂžtte
Skrevet
Princess_81 skrev (11 minutter siden):

AD955B79-5DE1-4D20-9812-9D6184A93EA6.png

Ikke sikkert dette kom som noen overraskelse pÄ disse damene. 

Jeg som innbilte meg at Chris var en sympatisk fyr. Men skinnet bedrar, atter en gang. 

Gjest TrĂžst
Skrevet
DĂŠvendĂžtte skrev (5 timer siden):

Jeg som innbilte meg at Chris var en sympatisk fyr. Men skinnet bedrar, atter en gang. 

Jeg vil ikke vÊre "den personen", men vi vet jo selvsagt ikke om disse anklagene er reelle. Samtidig tenker jeg at nÄr kvinner stÄr frem om overgrep, sÄ er det som oftest sannhet i det. Et fÄtall av kvinner lyver pÄ seg slike opplevelser. Noen gjÞr det dessverre fordi de Þnsker sympati, og noen bruker overgrepskortet nÄr de skal omtale seksuelle opplevelser de har samtykket til der og da, men som de i etterkant angrer pÄ. Veldig Þdeleggende for andre kvinner som er utsatt for voldtekt, overgrep og seksuell trakassering/misbruk. 

Det jeg har lÊrt av #metoo og Äpenheten vi har sett de siste Ärene, er at mange menn dessverre ikke har rent mel i posen. Skummelt mange. Det er kjempe trist. Jeg velger Ä hÄpe at mennene har lÊrt av sine handlinger og at unge menn som vokser opp i dag, lÊrer mer om samtykke og respekt for kvinner. Men med tanke pÄ hvordan #metoo har "gÄtt over stokk og stein" sÄ er det mulig de bare opplever det som provoserende. Noe som igjen er trist. 

Skrevet

Synes alltid han sĂ„ skurkete ut jeg đŸ€·đŸ»â€â™‚ïž

• Liker 7
Skrevet
DĂŠvendĂžtte skrev (5 timer siden):

Synes skinnet matcher ganske bra i dette tilfellet. Har alltid syntes han har sett veldig dodgy ut. 

• Liker 11
Skrevet

Umulig Ă„ si hvem som har gjort hva i slike saker.

Men jeg blir overrasket over at kvinnene i SATC stÞtter henne sÄ fort. Hva sier dét oss?

Hm...

Gjest DĂŠvendĂžtte
Skrevet
TrĂžst skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ikke vÊre "den personen", men vi vet jo selvsagt ikke om disse anklagene er reelle. Samtidig tenker jeg at nÄr kvinner stÄr frem om overgrep, sÄ er det som oftest sannhet i det. Et fÄtall av kvinner lyver pÄ seg slike opplevelser. Noen gjÞr det dessverre fordi de Þnsker sympati, og noen bruker overgrepskortet nÄr de skal omtale seksuelle opplevelser de har samtykket til der og da, men som de i etterkant angrer pÄ. Veldig Þdeleggende for andre kvinner som er utsatt for voldtekt, overgrep og seksuell trakassering/misbruk. 

Det jeg har lÊrt av #metoo og Äpenheten vi har sett de siste Ärene, er at mange menn dessverre ikke har rent mel i posen. Skummelt mange. Det er kjempe trist. Jeg velger Ä hÄpe at mennene har lÊrt av sine handlinger og at unge menn som vokser opp i dag, lÊrer mer om samtykke og respekt for kvinner. Men med tanke pÄ hvordan #metoo har "gÄtt over stokk og stein" sÄ er det mulig de bare opplever det som provoserende. Noe som igjen er trist. 

Mitt inntrykk er at den yngre generasjon generelt har et helt annet syn pÄ jenter nÄ enn for bare 10 Är siden. Er helt sikker pÄ at #metoo har fÞrt mye godt med seg! 

Jeg har hatt mang en og annen diskusjon med menn som er 40+ angÄende dette, ikke alle har forstÄtt hva #metoo egentlig innebÊrer. Kan jo ikke ta pÄ noen damer lengre, sier de. Og da spÞr jeg hvorfor de i alle dager skal ta pÄ damene. De mÄ jo fÄ  klÄ litt, er svaret. Blir helt matt. 

Og de i andre enden sier de ikke tÞr Ä gi noen en klem lengre. Takk og lov for korona, sier jeg ;) 

Gjest TrĂžst
Skrevet

loveli skrev (1 minutt siden):

Umulig Ă„ si hvem som har gjort hva i slike saker.

Men jeg blir overrasket over at kvinnene i SATC stÞtter henne sÄ fort. Hva sier dét oss?

Hm...

Vel.... Det sier da litt, tenker jeg. Samtidig hadde det nok skapt rabalder om de ikke stÞttet ofrene som sto frem. 

Gjest DĂŠvendĂžtte
Skrevet
ElectricScum skrev (4 minutter siden):

Synes skinnet matcher ganske bra i dette tilfellet. Har alltid syntes han har sett veldig dodgy ut. 

Jeg liker utseendet hans veldig godt, synes han er smÄsexy. 

Dvs, fram til nÄ. 

Gjest TrĂžst
Skrevet
DÊvendÞtte skrev (Akkurat nÄ):

Mitt inntrykk er at den yngre generasjon generelt har et helt annet syn pÄ jenter nÄ enn for bare 10 Är siden. Er helt sikker pÄ at #metoo har fÞrt mye godt med seg! 

Jeg har hatt mang en og annen diskusjon med menn som er 40+ angÄende dette, ikke alle har forstÄtt hva #metoo egentlig innebÊrer. Kan jo ikke ta pÄ noen damer lengre, sier de. Og da spÞr jeg hvorfor de i alle dager skal ta pÄ damene. De mÄ jo fÄ  klÄ litt, er svaret. Blir helt matt. 

Og de i andre enden sier de ikke tÞr Ä gi noen en klem lengre. Takk og lov for korona, sier jeg ;) 

Har hatt noen hÄplÞse diskusjoner selv om dette med menn, men ogsÄ med kvinner faktisk. Er nok av kvinner som mener at andre kvinner er hysteriske, at de mÄ forstÄ at "menn er menn" og hele den pakka der, da spesielt eldre kvinner. Og jeg hÄper virkelig for neste generasjons kvinners sin del, at #metoo er opplysende. NÄr menn responderer med "man mÄ jo fÄ klÄ litt/huff nei nÄ kan jeg ikke se pÄ damer lenger" sÄ viser det at de ikke har skjÞnt hva det egentlig handler om. 

Gjest TrĂžst
Skrevet
DÊvendÞtte skrev (Akkurat nÄ):

Dvs, fram til nÄ. 

Samme her... Og jeg hÞrer fortsatt pÄ Marilyn Manson. Med litt bismak i munnen. :P 

Skrevet
DĂŠvendĂžtte skrev (2 minutter siden):

Dvs, fram til nÄ. 

Hadde mer sansen for han derre Aiden-duden. Mr.Big ble for glÊtt. Men hver sin smak :)

• Liker 18
Gjest DĂŠvendĂžtte
Skrevet
TrĂžst skrev (2 minutter siden):

Har hatt noen hÄplÞse diskusjoner selv om dette med menn, men ogsÄ med kvinner faktisk. Er nok av kvinner som mener at andre kvinner er hysteriske, at de mÄ forstÄ at "menn er menn" og hele den pakka der, da spesielt eldre kvinner. Og jeg hÄper virkelig for neste generasjons kvinners sin del, at #metoo er opplysende. NÄr menn responderer med "man mÄ jo fÄ klÄ litt/huff nei nÄ kan jeg ikke se pÄ damer lenger" sÄ viser det at de ikke har skjÞnt hva det egentlig handler om. 

Ja, du har helt rett i dette med voksne kvinner. 

Vi mÄ ikke vÊre sÄ hÄrsÄre, og sÄpass mÄ man tÄle og da de var unge var det sÄnn og sÄnn. Dette har jeg hÞrt fra voksne kvinner. 

Jeg var ogsÄ ung pÄ 80/90 tallet og da var det helt normalt at en jente pÄ byen ble utsatt for klÄfingra mannfolk. Var man full og danset, kanskje i litt utfordrende klÊr, ja da ba man om Ä bli klÄdd pÄ. Eller om man jobbet som servitÞr, utrolig hva man mÄtte finne seg i pÄ den tiden. Og til tider nÄ ogsÄ. 

Gjest DĂŠvendĂžtte
Skrevet (endret)
ElectricScum skrev (6 minutter siden):

Hadde mer sansen for han derre Aiden-duden. Mr.Big ble for glÊtt. Men hver sin smak :)

Var i A good wife jeg fikk opp Þynene for ham, har ikke engang sett Sex and the City. 

Edit, og ja, heldigvis har vi forskjellig smak noen ganger :) 

Endret av DĂŠvendĂžtte
Skrevet (endret)
Princess_81 skrev (6 timer siden):

AD955B79-5DE1-4D20-9812-9D6184A93EA6.png

Jeg tar kanskje helt feil her
 men jeg skjÞnner at man skal vÊre helt politisk korrekt Ä sÞrge for at man ikke blir kritisert for Ä ikke si noe men jeg syntes det blir litt feil Ä uttale seg pÄ denne mÄten nÄr personen ikke er dÞmt. Med mindre man ogsÄ har personlige erfaringer og gÄr offentlig med det. Er jeg helt pÄ jordet her?

Endret av moroklompen
  • Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...