Gå til innhold

Jayli - En Annerledes Dagbok

Jayli

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

Jeg har endelig fått meg til å lage ny dagbok.

Noen kjenner jeg fra før av her og noen kjenner jeg ikke men som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei uing dame på 26 år. Er rolig men veldig sosial av meg.

Snart 3 måneder siden jeg giftet meg med mannen i mitt liv. Har vært sammen i 8 år før han en høstkveld i 04 gikk ned på kne og fridde.

August 05 ga vi hverandre vårt JA. Bryllupet den var kjempe fiin og vellykket. Koset oss med venner og familie som kom.

Vært på vårt livs beste reise og har fått enda nye minner å ta vare på.

Nå styrer jeg med å få meg jobb slik at neste prosjekt kan starte, nemlig å kjøpe seg leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagbok, Jayli. :hoppe:

Og morro at du slo deg ned her på F-J blokka sammen med oss kuulingene. :briller2:

Så spennende med leilighetsjakt! Hvor stor leilighet er dere på jakt etter og under hvilket budsjett? Det avhenger kanskje litt av om du får deg jobb eller ei? Lykke til med begge deler ihvertfall.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Heidi

Takk for velkomsten

Vel vi har kikket litt... bare pittelittegranne :ler:

Men har så fryktelig lyst på en som snart er innflytningsklar (15.des)

Koster ca. 1020000,- med fellesgjeld på nesten 700000,- :roll:

Uff, lurer på om vi skal ta kontakt med husbanken, ikke verre enn å få et nei. Mange skaffer seg lån og ikke har noe inntekt, men vet ikke om vi tør det.

Leiligheta er ikke så stor, akkurat plass til meg og mannen og rommer ca.67kvm med 2 soverom og ikke minst altan. Det vil vi ha, er lei somrer uten en plass å nyte sol og varme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uteplass er stort pluss når man skal ha leilighet.

Lykke til med jakten!

Og koselig at du dro i gang fest i dagboken min. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen har vært litt kjedelig hittil, mannen stå ikke opp før klokken var passert 12 :roll: , men så er han da sjuk så jeg unte han litt hvile da.

Influensa er nå drit :sur:

Men formen er litt likere og nå skal vi ut på den ukentlige handleturen. Begynner å bli manko på litt av hvert her hjemme :sjenert:

Mandag skal han begynne på jobb igjen etter uke med fravær, da skal jeg som går hjemme kose meg med å rydde hus. Det trengs etter bryllup (plassere gaver), det ble en del stæsj etter den dagen som må tas redet på. Gi bort en del klær til fretex, rydde plass på loftet(oppbevare malerier som vi ikke har plass til). Så søndag skal jeg sette meg ned å skrive ned hva som må gjøres, min måte å få gjort ting på ellers så kommer jeg til å bli sittende og gjøre heelt andre ting som f.eks henge her på KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok Jayli!!!

:velkommen: hit til F-J blokka! Koselig at du kom hit du også!

Blir spennende med jobbsøking og leilighetsjakt fremover! Håper du får deg jobb raskt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for velkomst hilsner jenter :klem:

Har som sagt vært på handle turen og innom polet og kjøpt en flaske baileys så nå har blender'n fått kjørt seg i kveld. Laget Dirty banana mmmmm.....

Mannen har satt tortilla i ovenen så i kveld bi det kosing fremfor tv'n, ser jo på jakten på kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
åh - det hørtes koselig ut...oppskrift på dirty banana?

:klem1:

Det er så koselig å bare ligge på sofaen og sløve sammen med M. Dirty banana er omentent det samme som strawberry DaQ, har ikke eksakt oppskift da jeg tar det sånn på øyemål men du har

*1 dl Baileys

* 2 veldig modne bananer (mer søt da)

* 2 ss sukker (heelt etter smak og behag)

* og i all fall mer enn 24 isbiter

Kjøres godt gjennom blendern og vips en veldig god drink(Kan også lages alkofri)

Nå skal jeg pusse tenner og go to bed, skal se film fra senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...