Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Roadrunner skrev (17 timer siden):

Er det ikke litt spesielt å reklamere for en tøffel som kommer i salg, hvor det allerede er hull i sålen? 

Screenshot_20230519_193105_Snapchat.jpg

Hvilke hull? Slike påstander er så teit.

IMG_5840.jpeg

IMG_5841.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

An.onym skrev (Akkurat nå):

Hun var raskt ute med å forklare såle mysteriet. Skulle nesten tro hun hadde lest hva som ble skrevet her 😉

Jeg tok skjermbilde og spurte 👍🏻

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 timer siden):

Skitt? Nå er bildet bare et øyeblikk av en video, men basert på hvordan det så ut på videoen (flere øyeblikk hvor hælen/sålen var synlig), så var/er jeg ikke i tvil om at det måtte være hull...

🤡

IMG_5840.jpeg

IMG_5841.jpeg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eea Elvira skrev (Akkurat nå):

Jeg tok skjermbilde og spurte 👍🏻

Så bra 👍 flaks hun åpna akkurat din melding så kjapt, si. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

An.onym skrev (Akkurat nå):

Så bra 👍 flaks hun åpna akkurat din melding så kjapt, si. 

Jeg spurte i går kveld da, så om det var så veldig kjapt vet jeg nå ikke.

Du ser det tidligere i tråden i går kveld at jeg sendte pm og spurte.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp at det ikke var hull, og innrømmer glatt at jeg tok feil. Men det så virkelig slik ut på den opprinnelige videoen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (43 minutter siden):

Helt topp at det ikke var hull, og innrømmer glatt at jeg tok feil. Men det så virkelig slik ut på den opprinnelige videoen.

Samme her 🙋‍♀️🙋‍♀️😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rimelig drøyt og lavmål av for eks Therese når hun viser frem en sko hun skal prøve å selge til følgerene sine - og så gidder hun ikke engang å sjekke om det henger skit på den.

What the actual f**k?

Skal det bli sånn fremover at så snart en påvirker har «laget» noe så skal alle kjøpe og smile for at en er så jæ**a heldig som får kjøpe det?

Sånn som for eks ei vannflaske det står «pust» på, til høyere pris enn lik flaske fra Clas Ohlson? Hva står det på skoene? «Den som har begge bena på bakken står stille!»?

Selvfølgelig trodde enkelte (inkludert meg) at det var hull i sålen her da det ikke var så sannsynlig at en påvirker ikle gidder å sjekke etter teipbiter under vareprøven de skal vise frem til publikum.

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Synes det er rimelig drøyt og lavmål av for eks Therese når hun viser frem en sko hun skal prøve å selge til følgerene sine - og så gidder hun ikke engang å sjekke om det henger skit på den.

What the actual f**k?

Skal det bli sånn fremover at så snart en påvirker har «laget» noe så skal alle kjøpe og smile for at en er så jæ**a heldig som får kjøpe det?

Sånn som for eks ei vannflaske det står «pust» på, til høyere pris enn lik flaske fra Clas Ohlson? Hva står det på skoene? «Den som har begge bena på bakken står stille!»?

Selvfølgelig trodde enkelte (inkludert meg) at det var hull i sålen her da det ikke var så sannsynlig at en påvirker ikle gidder å sjekke etter teipbiter under vareprøven de skal vise frem til publikum.

Ja skulle jeg vist frem en vareprøve hadde jeg hvertfall sørget for at den var ren og hel. Latskap lenge leve! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru G
Birdo skrev (23 timer siden):

SE har reklamert for Lien også, når det har droppet noe nytt - men det er jo ikke akkurat som at hun dropper nyheter så veldig ofte da😅 Hører aldri Lien reklamere utenom drop hun heller. 

Hun reklamerer for kjolene til SE, men uten å merke som reklame. Går ofte i disse teltene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (3 timer siden):

Hun reklamerer for kjolene til SE, men uten å merke som reklame. Går ofte i disse teltene. 

Screenshot_20230519_164506_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Screenshot_20230519_164506_com.android.chrome.jpg

Mottar hun ingen fordeler altså?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (37 minutter siden):

Fordelen er vel vennetjenester, ved at influenserbestisene Tandberg og Nyhus gjør det samme med hennes varer, så jo, fordeler er det jo…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (58 minutter siden):

Det gjør hun nok, men igjen BØR. 

Altså hun må ikke skrive reklame når hun går med kjolen til hverdags. Det viser at retningslinjene er ikke klare nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (27 minutter siden):

Det gjør hun nok, men igjen BØR. 

Altså hun må ikke skrive reklame når hun går med kjolen til hverdags. Det viser at retningslinjene er ikke klare nok. 

Les igjen det du selv legger ut.

Dersom den påvirkeren får fordeler ved å vise frem varen så skal altså innlegget merkes.

Uklare regler? «Får jeg penger eller fordeler dersom noen av mine følgere blir påvirket til å kjøpe denne varen, eller får jeg fordeler av å bare vise denne frem?» Dersom svaret er JA på det spørsmålet så skal innlegget merkes. Og er det tvil, så bør innlegget merkes uansett.

Dette er faktisk ikke så vanskelig. Det er kun påvirkere som syter av at dette er så himla komplisert.

Det er ikke det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (24 minutter siden):

Dersom den påvirkeren får fordeler ved å vise frem varen så skal altså innlegget merkes.

Uklare regler? «Får jeg penger eller fordeler dersom noen av mine følgere blir påvirket til å kjøpe denne varen, eller får jeg fordeler av å bare vise denne frem?» Dersom svaret er JA på det spørsmålet så skal innlegget merkes. Og er det tvil, så bør innlegget merkes uansett.

Dette er faktisk ikke så vanskelig. Det er kun påvirkere som syter av at dette er så himla komplisert.

Det er ikke det.

Les igjen selv 🥴 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (23 timer siden):

Ja skulle jeg vist frem en vareprøve hadde jeg hvertfall sørget for at den var ren og hel. Latskap lenge leve! 

Hun fremstår jo som dørgende lat hele dama. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Hun fremstår jo som dørgende lat hele dama. 

Ingenting som sier «jeg gir f**n» mer enn skitne vareprøver som lett kunne vært gjort bedre før filming. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Ingenting som sier «jeg gir f**n» mer enn skitne vareprøver som lett kunne vært gjort bedre før filming. 

Imaget hennes det, og gi «f***» og tro at hun er annerledes enn de andre influencerne. 

Hun er derimot prikk lik 90% av alle influencere. Startet med reklame for lavkvalitetsvarer og fortsatte med egen kolleksjon. Fortsatt lavkvalitet. 

Jeg fatter virkelig ikke hvem som kjøper det hun selger. Klarer ikke forstå at noen synes det er a)pent og b)god pris mtp kvalitet. Hvem er kundegruppen? 😳

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 timer siden):

Det er ikke det.

Det står da på det skjermbilde at man bør merke det som reklame.

Tenker at Forbrukertilsynet med fordel kunne vært mer på skal enn bør.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...